Laf

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71618

Guest
Probeer je een keer serieus te posten, en doe je het nog fout :p

NietNormaal heeft zelf niet die mening maar schetst de manier waarop hij het zou kunnen melden in een ander topic.. :rolleyes2:
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat ze niet zo goed zijn, maar ze zijn op dit moment nog wel 5-10x zo groot als de rim spelers hier:)

Dus iedereen die spelers lager dan zichzelf aanvalt is slecht? :rolleyes:
Onze lieve Four Horsemen valt ook spelers aan die 10 keer kleiner zijn, ik hoor daar ook niemand over zagen?

Dit aandachts-topic :eek:
 

DeletedUser71618

Guest
Moet je nagaan, ik val op het moment een speler aan die 150x zo klein is als mij! *Flop* *Noob*

Heb wel zelfkennis, dat zie je dan weer! :p
 

DeletedUser61569

Guest
Het is toch juist slim eerst de rim te domineren om jezelf wat sterker te maken voor een misschien toekomstige oorlog?
 

DeletedUser

Guest
Idd, kunnen we ook beginnen: waarom start creed! geen oorlog tegen choice? etc...

@Saltzer: Laat die jongen eens ragen, hij heeft commentaar op de ontwikkelaars, heeft niks met andere spelers te maken...
Net zoals jij moet hij z'n frustraties ergens kwijt, zoals jij hier blijkbaar doet?

Ik heb geen frustraties hoor, zou niet weten wat jouw definitie daarvan is.
Ik denk wel zeker dat als iemand zich moet verwoorden met talloze scheldwoorden, zijn niveau qua spelen ook niet serieus genomen mag worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen frustraties hoor, zou niet weten wat jouw definitie daarvan is.
Ik denk wel zeker dat als iemand zich moet verwoorden met talloze scheldwoorden, zijn niveau qua spelen ook niet serieus genomen mag worden.

Ik snap niet waar jij je aangesproken voelt? Z'n scheldwoorden verwijzen naar het spel, heeft niks met personen te maken...
Jij daar op tegen bent het account Khyperion hier op het AF aan het zwartmaken...
Kom eerst ingame wat zeggen in de plek hier wat rond te bazuinen...
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet waar jij je aangesproken voelt? Z'n scheldwoorden verwijzen naar het spel, heeft niks met personen te maken...
Jij daar op tegen bent het account Khyperion hier op het AF aan het zwartmaken...
Kom eerst ingame wat zeggen in de plek hier wat rond te bazuinen...

Vermeld nergens dat ik mij aangesproken voel...
Zijn taalgebruik is wel een indicatie van hem als persoon en hoe hij zich in situaties uit. Bedroevend wil ik dit best noemen als enige structuur dan ook ontbreekt.
Zwartmaken?, ik verkondig niet iets, wat voor hem niet duidelijk is.
Wil ik best een pm naar jullie toesturen en daarin vermelden hetgeen ik hier verkondig.
 

DeletedUser44415

Guest
rofl... moesten de rimspelers maar eerder beginnen in plaats van te gaan zeuren dat er naar hun kant genobelt wordt. Het lijkt me wel logisch ook dat er meerdere spelers naar de rim gaan qua edelrichting & er zijn altijd wel goede stammen te bespeuren in de rim ook die een partij kan worden tegenover de corestammen. Je moet het inzicht maar hebben, degene met geen inzicht, gaan zeuren en dit soort topics aanmaken.

Ik snap niet waar jij je aangesproken voelt? Z'n scheldwoorden verwijzen naar het spel, heeft niks met personen te maken...
Jij daar op tegen bent het account Khyperion hier op het AF aan het zwartmaken...
Kom eerst ingame wat zeggen in de plek hier wat rond te bazuinen...

Lol, wat jij nu tegen Ferby zegt, die maakt zelfs personen in op Facebook zonder genade :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nou ik had eigenlijk wat anders verwacht toen ik dit topic opende... meer iets van een mooie backstab ofzo >_<
 

DeletedUser

Guest
Dit is echt officeel het domste topic ooit. Waarom zullen we een oorlog gaan beginnen terwijl het voor ons helemaal niet nodig is :confused:
En als het dan zooo laf is van Swek waarom begint Creed! hem dan niet?
Dit is gewoon aandachttrekkerij.

En als je zoiets wil bespreken (ook al moet je dan toch echt met betere argumenten komen, want dit slaat echt alles) ga je naar top/flopstammen toe
 

DeletedUser

Guest
nou ik had eigenlijk wat anders verwacht toen ik dit topic opende... meer iets van een mooie backstab ofzo >_<

Idd, dit topic is niks waard.
Een poging om SWEK en het account Khyperion zwart te maken...
Als 5 posts besteden aan het naar voor brengen van de uiting van zijn gevoelens, dit ten spot, al geen zwartmaken meer is? :confused:
En dit gaat niet over mensen 'in maken'.
 

DeletedUser

Guest
De pot verwijt de ketel, dus je hebt het recht niet die persoon armzalig te noemen ;)

Ik beargumenteer mijn kritiek met feiten/geziene gebeurtenissen daarentegen jij nu enkel uit je nek lult.

ff tonen voor jou, omdat ik een goeie bui heb


Reacties op het forum -> indicatie van hoe men zich gedraagt of voordoet
Indicatie -> toont aan hoe men over die persoon kan oordelen naargelang zijn gedrag
-> waardoor ik dus kritiek kan leveren, gestaafd met argumentatie en voorbeelden


Gebeurtenissen buiten iemands kennis -> is gissen op een leegvlak
gissen op een leegvlak -> best wel armzalig, aangezien je het niet kan staven

maw je commentaar raakt kant noch wal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan