Laf

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wanneer gaat Swek eens een oorlog starten met Creed! ipv met iedereen naps af te sluiten en dan richting rim te groeien!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wanneer gaat Swek eens een oorlog starten met Creed! ipv met iedereen naps af te sluiten en dan richting rim te groeien!

Alsof we figuren zoals khyperion serieus moeten nemen...
Denk niet eens dat Creed het een oorlog zou kunnen noemen...
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat ze niet zo goed zijn, maar ze zijn op dit moment nog wel 5-10x zo groot als de rim spelers hier:)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat ze niet zo goed zijn, maar ze zijn op dit moment nog wel 5-10x zo groot als de rim spelers hier:)

Ik heb het dan ook niet echt over hun skills, khyperion heeft zich al meermaals bewezen alles te moeten verwoorden met scheldwoorden. Waarschijnlijk ook wel tekenend voor zijn niveau...
 

DeletedUser

Guest
wat is dit voor update jullie zijn een stel id.... bij elkaar bij dat bedrijf geef onze kaart button terug of geef ons de optie om instelling terug te zetten jullie k... duitsers slopen het hele spel



naar de ga. k..... ermee

Dit is inderdaad geen nieuwe topique waard.
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk is dit topic waardig, jullie zijn gewoon off-topic bezig nu:(
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk is dit topic waardig, jullie zijn gewoon off-topic bezig nu:(

Waarom is dit topic waardig? dit kan je toch ook aangeven in top/flop stammen? "Swek is flop want ze lopen weg voor oorlogen en gaan naar de rim." Probleem opgelost toch?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Echt heel laf:eek:
 

DeletedUser14476

Guest
Er zijn altijd wel stammen die noobjes hebben die naar de rim jumpen *creed! kuch kuch*, als we daar allemaal een apart topic voor moeten gaan maken...
 

DeletedUser

Guest
Wanneer gaat Swek eens een oorlog starten met Creed! ipv met iedereen naps af te sluiten en dan richting rim te groeien!

En waarom zouden wij een oorlog moeten starten....
Verder hebben we welgeteld 1 NAP!
En er moet toch iemand naar de rim dusja waarom niet.
 

DeletedUser33379

Guest
Ik geef kritiek op hen die 'Swek' vertegenwoordigt.

oke, kom dan :)

Wanneer gaat Swek eens een oorlog starten met Creed! ipv met iedereen naps af te sluiten en dan richting rim te groeien!

waarom zou je niet gaan rimmen? dat is het leukste wat er is.
of ben je nu eerder bang dat jij je accountje straks verliest, en dat je ons daarom probeert op te stoken tegen de hogere stammen?

Is hier een topic voor nodig?

nee
 

DeletedUser

Guest
Idd, kunnen we ook beginnen: waarom start creed! geen oorlog tegen choice? etc...

@Saltzer: Laat die jongen eens ragen, hij heeft commentaar op de ontwikkelaars, heeft niks met andere spelers te maken...
Net zoals jij moet hij z'n frustraties ergens kwijt, zoals jij hier blijkbaar doet?
 

DeletedUser33379

Guest
Waarom is dit topic waardig? dit kan je toch ook aangeven in top/flop stammen? "Swek is flop want ze lopen weg voor oorlogen en gaan naar de rim." Probleem opgelost toch?

we lopen weg voor oorlogen?
er is natuurlijk ook echt al een oorlog geweest.
waarom zou je het opzoeken als het in dit stadium nog niet nodig is en het de groei gaat belemmeren?

Ik weet dat ze niet zo goed zijn, maar ze zijn op dit moment nog wel 5-10x zo groot als de rim spelers hier:)

je weet dat we niet goed zijn ondanks dat je niet weet wie er allemaal spelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan