Laatste hoop op doorgaan W20

DeletedUser

Guest
Wat flauw nou! Ik geloof dat ik heel wat gemist heb want ik wist niet dat W20 zou stoppen. Kon ineens niet meer inloggen vanavond. Ik dacht dat het een glitch was. Dus niet... Mijn nieuwe PA was net gestart maar ik las al dat je dat niet vergoed krijgt. Vette pech. Ik had het kunnen weten ALS ik al eens op het forum kom :p Kan ik ergens de reden vinden waarom W20 is gestopt?

Wereld gaat naar vrede's modus. Je kan er straks nog wel op, maar je kan alleen nog maar dorpjes uitbouwen...

Wanneer is "straks"? Niet dat het me echt leuk lijkt om alleen wat uit te bouwen, maar vragen staat vrij toch?
 

DeletedUser57808

Guest
Beter lees je de instellingen voor je een wereld begint ;)

Vredemodus komt niet meer ;)

Als jij dubbel mag posten ik ook :p
 

DeletedUser

Guest
tis wel in een keer pats, boem voorbij ...
beetje lullig vind ik ..

Idd, ik denk er net zo over, wat een trieste actie om de wereld gewoon te verwijderen zodra het gewonnen was, kan je niet eens mensen feliciteren,bedanken en/of afspreken voor een evt. volgende wereld.

Echt waardeloos, ze hadden toch wel gewoon een 'vredestijd' kunnen inschakelen zoals met kerst het geval is. Voor een weekje ofzo. Zodat je het op je gemak af kan sluiten voor jezelf......nee, BAM weg w20, houdoe en bedankt hé.

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Daarmee eens. Waren op forum aan het praten met elkaar en pats wereld weg. Je zou je snellijst etc. nog niet hebben opgeslagen.... Ze willen vast weer snel nieuwe wereld starten en serverruimte maken... dacht dat er ook een afspraak was over een vredesmodus net als op w4?
 
Reactiescore
116
Zoveel mooie accounts weg.. Echt zonde.
 
Bovenaan