1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Laatste hoop op doorgaan W20

Discussie in 'Wereld 20' gestart door peternico, 14. okt 2012.

Deel Deze Pagina

1. Maerwen

Maerwen Guest

Wat flauw nou! Ik geloof dat ik heel wat gemist heb want ik wist niet dat W20 zou stoppen. Kon ineens niet meer inloggen vanavond. Ik dacht dat het een glitch was. Dus niet... Mijn nieuwe PA was net gestart maar ik las al dat je dat niet vergoed krijgt. Vette pech. Ik had het kunnen weten ALS ik al eens op het forum kom :p Kan ik ergens de reden vinden waarom W20 is gestopt?

Wanneer is "straks"? Niet dat het me echt leuk lijkt om alleen wat uit te bouwen, maar vragen staat vrij toch?

2. astrakiller

astrakiller

Lid geworden:
    2. mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter lees je de instellingen voor je een wereld begint ;)

Vredemodus komt niet meer ;)

Als jij dubbel mag posten ik ook :p

3. Maerwen

Maerwen Guest

4. litle pipin

litle pipin

Lid geworden:
    9. jul 2008
    Leuk Bevonden:
    5
    Niet? Leg eens uit.

5. glenn485

glenn485

Lid geworden:
    17. nov 2009
    Leuk Bevonden:
    487
    Go BWR!

6. karlak

karlak Guest

7. Pally Mally

Pally Mally Guest

Idd, ik denk er net zo over, wat een trieste actie om de wereld gewoon te verwijderen zodra het gewonnen was, kan je niet eens mensen feliciteren,bedanken en/of afspreken voor een evt. volgende wereld.

Echt waardeloos, ze hadden toch wel gewoon een 'vredestijd' kunnen inschakelen zoals met kerst het geval is. Voor een weekje ofzo. Zodat je het op je gemak af kan sluiten voor jezelf......nee, BAM weg w20, houdoe en bedankt hé.

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

8. karlak

karlak Guest

Daarmee eens. Waren op forum aan het praten met elkaar en pats wereld weg. Je zou je snellijst etc. nog niet hebben opgeslagen.... Ze willen vast weer snel nieuwe wereld starten en serverruimte maken... dacht dat er ook een afspraak was over een vredesmodus net als op w4?

9. Von Hellsing

Von Hellsing Guest

Ach ja moderators en hun regeltjes he

10. sky arragon

sky arragon

Lid geworden:
    5. mei 2011
    Leuk Bevonden:
    35
    Zoveel mooie accounts weg.. Echt zonde.