Laatste groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit zijn misschien de laatste dagen dat hij dit zelf zal lezen
[...]

Hier kan je, je laatste woorden aan hem posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sorry hoor - ik vind het inderdaad verschrikkelijk erg. Zoiets horen is gewoon een vd ergste dingen die je kan overkomen... Maar ik zou het beter niet hier posten. Hij/zij kent ons amper, en hij moet elke minuut met familie & vrienden doorbrengen.

Ik vind het heel erg, maar het lijkt mij gewoon niet gepast om hier zo een nieuw topic over te maken :/
 

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat het topic open blijft. Maar dat men niet hier, maar op de aangegeven link zijn of haar medeleven betuigt.

Wij kunnen ook niet beoordelen, hoeveel moed en troost Roccom put uit de woorden die men hem meegeeft.

Hou het verder netjes alhier... geen spam, van niemand a.u.b.
 

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat het topic open blijft. Maar dat men niet hier, maar op de aangegeven link zijn of haar medeleven betuigt.

Wij kunnen ook niet beoordelen, hoeveel moed en troost Roccom put uit de woorden die men hem meegeeft.

Hou het verder netjes alhier... geen spam, van niemand a.u.b.

Dat lijkt mij ook een goed idee.

Dit is niet Roccom, hij post het hier alleen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
25
Beste,

Ik sluit hierbij dit topic.

Voordat ik een hele storm aan kritiek over mij heen krijg. Als dit echt waar is dan lijkt het mij dat die persoon het liefste bij zijn familie is en niet dat heel Tribal Wars daarover kan lezen. Dan wens ik zijn familie en vrienden veel sterkte toe. Echter zal het forum niet gebruikt worden als manier om dit verder te communiceren, want helaas gebeurt het op het forum ook wel eens dat men dingen verzint.

Daarom een slotje. Dit behoort niet online gepubliceert te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan