KWAST - Cervix

DeletedUser60122

Guest
Moest er vorige maand al op als je het over spammen hebt..

En KWAST is er allang niet meer..
 
Reactiescore
3.576
Ja je hebt weleens een slechte dag:)

Nou succes.
Trouwens je trein op Vlieglander word gesnipt ik zeg het maar zodat je straks niet verbaast staat te kijken dat je dat dorp niet hebt.

Ik viel jou eerst aan ik had AVDD en jij VVDD jij valt terug aan en we hebben van award gewisseld xD
 

DeletedUser

Guest
Dit is verrassend! :)

Sinds wanneer is deze weer open :eek:
Of was het nooit gesloten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij is nooit gesloten geweest denk ik :) vanwaar je plotselinge wending naar dit forum?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Gekke knul is het ook,
Zegt hij doe ik in het weekend doet hij het niet :mad:
 

DeletedUser

Guest
Heb ik heel het weekend voor niets in spanning zitten afwachten...
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht nog steeds hop het moment dat SDT ons het verhaal zal vertellen :)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Nog altijd die trots van cervix,
Het verhaal van "Wij winnen de wereld!" "Wij domineren!"
If only.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nog altijd die trots van cervix,
Het verhaal van "Wij winnen de wereld!" "Wij domineren!"
If only.. :rolleyes:

Ik ben trots om in Cervix te zitten, maar ik denk dat de leden van Time ook trots zijn op hun stam. Ik vind het maar raar als je dat niet bent. Ambitieus zijn binnen een stam is niets mis mij lijkt mij? En ook zie ik hier nergens die quotes staan van jou.

Ik denk dat velen een verkeerd beeld hebben over Cervix. Maar de mentaliteit die jij mij hier geeft, dat is niet de mentaliteit van Cervix. Jammer als het zo overkomt dan :)
 
Reactiescore
3.576
Nou ik had toch lekker gelijk maanden terug.
Toen ik zij dat Kwast kwa skils zou winnen en ze edelde ook het meeste maar dat Cervix hechter was en zou blijven bestaan op karakter.
Nou zo is het gelopen.
Ik vind Cervix een goede stam.
Alleen onderschatten sommige "toppertjes" de kleinere spelers.
Verder leuk stammetje :D

Zo leuk da tik ze nog eens moet aanvallen :cool:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik ben trots om in Cervix te zitten, maar ik denk dat de leden van Time ook trots zijn op hun stam. Ik vind het maar raar als je dat niet bent. Ambitieus zijn binnen een stam is niets mis mij lijkt mij? En ook zie ik hier nergens die quotes staan van jou.

Ik denk dat velen een verkeerd beeld hebben over Cervix. Maar de mentaliteit die jij mij hier geeft, dat is niet de mentaliteit van Cervix. Jammer als het zo overkomt dan :)

Ik hoop dat jij van niks weet, Trots zijn op een stam met bepaalde actie's.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Over welke acties gaat het dan? Als het iets te maken heeft met de oorlog Cervix - KWAST van toendertijd, dan weet ik inderdaad van niets.

Daarom wacht ik nog altijd op het moment waarop mij écht de waarheid wordt verteld, en het verhaal eens goed hoor :)
Ik denk dat SDT hierop ook doelde vorig weekend. Maar als jij het mij wil vertellen. Graag :)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik ben de andere van SDT he ;)

+ Er wordt momenteel nog aan gewerkt,
Drukke week achter de rug zoals je zou moeten weten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Weet ik :)

Ik ben benieuwd, omdat het toch al iets van lang geleden, en een paar weken is me beloofd dat er iets ging gebeuren waardoor ik het begreep... Jammer dat er zo mysterieus over wordt gedaan. Maar goed, ik ben benieuwd :) hoe sneller hoe liever :D

Drukke week voor jou inderdaad ;)
 
Bovenaan