KWAST - Cervix

DeletedUser60039

Guest
Lander is een goede speler, en hij moeide hem niet zo met de leiding.
En daardoor is er niks gevallen, maarjah.

Dorus is 1 grote flop, en later zal dat er wel uitkomen. :)
Heb nog veel zo'n verhalen gehoord, hij is topspeler krijgen ze massa, hop zijn ze weg of zeggen ik stop juist. :)
Maarjah we zullen het zien, voor mij hoeft het eigenlijk ook niet meer zo, geen zin meer in dit spel, maarjah ik zal proberen te tonen wat we nog kunnen. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wist wel dat het niveau hier niet zo hoog was zogenaamde toppers die weer snel quitten.
 

DeletedUser

Guest
Lander is een goede speler, en hij moeide hem niet zo met de leiding.
En daardoor is er niks gevallen, maarjah.

Dorus is 1 grote flop, en later zal dat er wel uitkomen. :)
Heb nog veel zo'n verhalen gehoord, hij is topspeler krijgen ze massa, hop zijn ze weg of zeggen ik stop juist. :)
Maarjah we zullen het zien, voor mij hoeft het eigenlijk ook niet meer zo, geen zin meer in dit spel, maarjah ik zal proberen te tonen wat we nog kunnen. :)

Het is niet bepaald aan jou om te bepalen wie wel of geen goede spelers zijn. Aangezien je zelf nog niet tot de enkels komt van Dorus. Eveneens zie ik hier alweer dat je 'geen zin meer hebt in dit spel', dat is bij jou altijd het verhaal, je sterkste eigenschap ook wel te noemen, 'het stoppen'.
 

DeletedUser60039

Guest
Het is niet bepaald aan jou om te bepalen wie wel of geen goede spelers zijn. Aangezien je zelf nog niet tot de enkels komt van Dorus. Eveneens zie ik hier alweer dat je 'geen zin meer hebt in dit spel', dat is bij jou altijd het verhaal, je sterkste eigenschap ook wel te noemen, 'het stoppen'.

kijk even welk acc ik bespeel, en welke ODD rang en ODA rangen heb, en als solo speler.
En jongeh, ik had iets met de gezondheid, daar mag jij zeker niet over spreken.

Ik zou eens willen weten, wat dat ik meegemaakt hebt, hoeveel zin jij nog in tw had. :)
 

DeletedUser60800

Guest
Het is niet bepaald aan jou om te bepalen wie wel of geen goede spelers zijn. Aangezien je zelf nog niet tot de enkels komt van Dorus. Eveneens zie ik hier alweer dat je 'geen zin meer hebt in dit spel', dat is bij jou altijd het verhaal, je sterkste eigenschap ook wel te noemen, 'het stoppen'.

Helmaal mooi :cool:

Lander is een goede speler, en hij moeide hem niet zo met de leiding.
En daardoor is er niks gevallen, maarjah.

Dorus is 1 grote flop, en later zal dat er wel uitkomen. :)
Heb nog veel zo'n verhalen gehoord, hij is topspeler krijgen ze massa, hop zijn ze weg of zeggen ik stop juist. :)
Maarjah we zullen het zien, voor mij hoeft het eigenlijk ook niet meer zo, geen zin meer in dit spel, maarjah ik zal proberen te tonen wat we nog kunnen. :)

Je bent ook wel een NOOB dat je niet wil zien wat goed is he :mad:
 
Reactiescore
255
Pm me maar als je wilt weten heb er maar even in gezeten maar vond het toch een top stam

Ik herken je niet namelijk, vreemd aangezien ik de oprichter van Divine ben. Ik zal je wel even pm'en dan.
 

DeletedUser63804

Guest
Even leuke batlle gehad met een cervix speler , beiden onze edels doodgelopen op elkaar :p

Mvg
 
Bovenaan