KWAST - Cervix

Deleted User - 487958296

Guest
Inderdaad wordt er mysterieus over gedaan,
Cervix heeft het er altijd stil over gehouden... Niet durven toegeven..
Als je zo'n man bent die zulke actie's uitvoert wees dan ook een man die het toegeeft :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Moest ik weten waarover je het hebt zou ik je gelijk of ongelijk kunnen geven :)

Ik ken het verhaal van 3 november, maar that's it... Dus ben zeer benieuwd wat dat nu nog van invloed kan hebben op deze wereld
 

DeletedUser

Guest
Het gaat over hoe dorpen van KWAST zomaar leeg waren gezet ofwel door een hacker, een niet te vertrouwen VV of iemand die het wachtwoord had... Niemand weet het... Of wel?
 
Reactiescore
3.576
Het gaat over hoe dorpen van KWAST zomaar leeg waren gezet ofwel door een hacker, een niet te vertrouwen VV of iemand die het wachtwoord had... Niemand weet het... Of wel?

Er stond een hele discussie van op het AF.
Maarja Kwast gaf cervix de schuld en omgekeerd de waarheid zal er wel wat tussen hebben gelegen.
 

Deleted User - 487958296

Guest
De waarheid is inderdaad niet wat je denkt dat het is :rolleyes:
Maar als het goed is komt het er binnenkort een keer op,
Die luie donder ook.. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ben zeer benieuwd naar de échte waarheid. En zeker wat dit er nu nog mee te maken heeft :)
Hopelijk heeft de andere van SDT wel eens tijd nu :D
 

DeletedUser60039

Guest
Ik wil nog even een verhaaltje doen.
Het was een zeer leuke tijd, ook soms wat minder dat ik niet zo actief was, maar ik kan met trots zeggen dat ik tot nu toe de moeilijkste speler was om weg te werken, en dan nog ik had acc op de wiss gedaan door geen tijd genoeg, maar de massa's van Cervix waren natuurlijk ook wel goed.

Iedereen wet hoeveel tijd je erin moet stoppen met massa's en ik speelde solo dus kan je wel raden dat ik niet altijd on was.
Maar toch iedereen bedankt voor de mooie tijd.En ik wens aan alle spelers veel succes toe :)
 

DeletedUser48745

Guest
Ik vond het ook een erg leuke oorlog, heb zwaar onder geleden door een zeer onverwachte massa van mezelf en ben toen per direct op delete gegaan
 
Bovenaan