Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser73358

Guest
Zoals ik hierboven ook al aangaf: als men niets meldt weet ik ook niet altijd wat er gaande is en gaan er dingen aan me voorbij. Bovendien, er mag best inhoudelijk op Martijn ingegaan worden, maar ik hoop dat je snapt dat “ga nog een liedje zingen kneus” niet inhoudelijk is. (Dat citaatje is niet letterlijk overgenomen, maar een veralgemening van wat er soms geroepen wordt.)

Nou dan zie ik je graag de honderden beledigingen enkel op w62 ook graag verwijderen, overigens is zo'n uitspraak vrij normaal op de forums en het zomaar verwijderen van gelijkwaardige reacties kan door veel mensen worden opgevat als een schending van onze meningsuitting.

Spijtig is Nederland een land dat geen absolute vrijheid van ''free speech'' heeft en dat maakt het mogelijk dat mensen zoals jijzelf misbruik van macht kunnen maken om selectief en subjectief reacties te verwijderen.

Iemand kneusje noemen, helemaal als je kijkt wat Martijn doorgaans wel niet beweerd vind ik volstrekt normaal, helemaal als het acties betreft die de persoon in kwestie daadwerkelijk gedaan heeft. Verwacht je dat als iemand een zijn beroerde zangkunsten deelt met de hele TW-community en in alle groepschatten aangehaald wordt, dat men het hier niet over mag hebben en daarover zijn/haar mening mag geven op het forum. Daar had de persoon in kwestie van te voren maar over moeten nadenken.

Net zoals Martijn mij uitmaakt voor acties in het verleden (stabber), beschouw ik dat niet als laster of iets tegen de wet. IDEM is er geen sprake van zoiets in het geval van Martijn en hij beledigd persoonlijk wekelijks wel meerdere mensen. In conclusie denk ik dat de belangenafweging wel zwaarder telt, dan zonder legitieme argumentatie even jou persoonlijke interpretatie te handhaven op een selectieve reactie, niet kijkende naar de geschiedenis, acties en dergelijk van de desbetreffende persoon.
 
Reactiescore
3.576
Sterk werk, dus Martijn mag wel een stam/spelers uitmaken voor hackers/scripters/stabbers en dan mag er vervolgens niet op ingegaan.

Zo is het eigenlijk niet gegaan. Duncan had gewoon zo iets van, mmm 2 mensen posten wat doms. Laat ik die van Kingsdorp verwijderen zodat hij eruit kan leren en aangezien je Martijn toch niets aangeleerd krijgt liet hij zijn post gewoon staan :eek:

Het is dus eigenlijk een compliment!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zo is het eigenlijk niet gegaan. Duncan had gewoon zo iets van, mmm 2 mensen posten wat doms. Laat ik die van Kingsdorp verwijderen zodat hij eruit kan leren en aangezien je Martijn toch niets aangeleerd krijgt liet hij zijn post gewoon staan :eek:

Het is dus eigenlijk een compliment!

Nope.
 
Reactiescore
1.278
Ten eerste, het feit dat ik maanden geleden in Gods gespeeld heb heeft weinig te maken met m’n modacties, want ik heb geen idee waar de stam nu voor staat, wie er in spelen en wie de vijanden enzo zijn.
Geloof je dit zelf nog? Je hebt geen idee wie er in Gods spelen?(!), kom op hou aub iemand anders voor de gek. Je weet net zo goed als mij dat de kernspelers waardoor jij verbonden was/bent met Gods er vrijwel allemaal nog spelen team Savoir. Dit voelt bij mij toch een beetje aan als eigen vlees keuren,, het mooie is nog dat er schijnheilig over gedaan wordt.

Het enige wat ik bedoel met “niet leuk vinden”
is het feit dat er vrij lompe beledigingen constant herhaald worden over iets wat erg lang geleden gebeurd is. Bovendien staat ook gewoon in de regels dat mensen beledigen niet mag, dus die negeer ik zeker niet.

Interessant aspect die je aanhaalt, ik vraag me dan ook hardop af hoe:"Waar dan? Toch niet bij de botters, hackers en stabber opvang genaamd MP?" niet valt onder:

"Het is toegestaan om spelers te provoceren in het politiek en propaganda gedeelte van het forum (Wereldfora), zolang deze tactiek gebaseerd is op gebeurtenissen rondom het spel."

Volgens mij ontbreekt er in Martijn zijn post elke vorm van argumentatie dus ben wel benieuwd hoe hieraan valt te zien dat het gebaseerd is op gebeurtenissen rondom het spel. Lijkt mij bijvoorbeeld logisch dat Hacken hier niet automatisch toe gerekend wordt.

En even over het puntje "vrij lompe beledigingen constant herhaald" Ik zeg niet dat Martijn een kneus is of een debiel ik refereer alleen naar iets dat in het verleden voorgevallen is om mijn post kracht bij te zetten. Of dit als belediging opgevangen kan worden, vast en zeker, maar wat niet tegenwoordig? Het niet meer bespreekbaar maken van zo'n incident en dus in de doofpot stoppen is wel tekenent. Het is iets dat mede de Forum persoonlijkheid 'Martijn' gevormd heeft.

Ik heb op 62 altijd soepeler gemod dan op
andere werelden omdat ik het idee had dat dat wel kon. Ik wil ook best de forumregels strakker gaan toepassen, maar dat kost mij meer werk en dan wordt er hier meer opgelet, meer verwijderd en meer bestraft en ik denk dat we daar allebei geen zin in hebben.

Soepel is prima hoor, maar dan moet je wel consistent zijn. Dus tegen iedereen soepel of tegen iedereen strikt , zo'n middenweg waarbij je maar verwijderd wat je 'niet leuk vindt' is denk niet waar behoefte naar is.
 
Reactiescore
853
Ten eerste: dit is officieel niet eens mijn wereld, maar de wereld van Beast. Ik mod hier vooral, omdat Beast vaak minder tijd heeft dan ik en ik meldingen niet te lang open wil laten staan. Echter heb ik ook de laatste weken examens en what not gehad, dus heeft modden minder prio. Ik had het idee dat het hier wel prima ging, aangezien er niet veel meldingen binnenkwamen en dat toch is waar een mod het mee moet doen wanneer hij geen tijd heeft om alles te checken en te lezen.
Dus een mod die niet op deze wereld modereert verwijdert mijn posts? Dat niet iedereen elke off topic post aangeeft betekent niet dat er enkel on topic gepost wordt en er niets mis is met het forum he.

Voor je begint over extra mods zoeken omdat ik over tijdsgebrek begin: dat staat hoog op de prio lijst
Nouja als dat zo'n prioriteit is, waarom heb ik er dan 0.0 van gehoord? Zie nergens posts of pms dat je opzoek bent naar nieuwe forum mods. Mocht dit nou ook zo'n probleem zijn, is het wellicht een idee om een andere oplossing te zoeken?

Tot slot, zoals ik je prive al uitgelegd heb laatst, vind ik Kakaka ook niet super, maar als zo’n stamnaam ingame gedoogd wordt kan ik er op het forum niets aan doen. Er is nu intern een discussie bezig over of zulke namen in de toekomst nog gedoogd gaan worden, dus er wordt geluisterd.
Nee dat noem ik meten met twee maten gezien poesjes likken schijnbaar wel strafbaar is (want mensen weten wat er bedoeld wordt), maar KaKaKa niet (ondanks dat mensen hier ook weten wat er bedoeld wordt). Is geen verwijt enkel richting jou dan, maar richting het tw team als geheel, ik vind dat hiermee veel te zwak wordt opgetreden.
 
Reactiescore
1.278
Ik wil best een gesprek aangaan over wat beter kan qua modden, mits dat op een normale manier kan.

Sterker nog, hier is een topic waar dat kan: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/discussietopic-mods.202015/

Hier blijf ik alle off-topic reacties vanaf nu weghalen. Blijf vooral posten, maar dan niet raar opkijken als je een berisping krijgt.

Je gaat hier zelf op het alles in? Beetje hypocriet, nu je in de hoek gedreven bent, om nu over te gaan op post verwijderen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Geloof je dit zelf nog? Je hebt geen idee wie er in Gods spelen?(!), kom op hou aub iemand anders voor de gek. Je weet net zo goed als mij dat de kernspelers waardoor jij verbonden was/bent met Gods er vrijwel allemaal nog spelen team Savoir. Dit voelt bij mij toch een beetje aan als eigen vlees keuren,, het mooie is nog dat er schijnheilig over gedaan wordt.

Ik kan natuurlijk een aantal kernspelers opnoemen zoals Fabian, Inge en Daniël omdat ik daar mee gespeeld heb. Wie er verder op de accounts spelen weet ik oprecht niet. Savior heeft altijd veel co’s gehad die kwamen en gingen en hetzelfde geldt voor Beilstrijder (or ABoR, zoals ik ze kende) en dat waren de mensne waar ik persoonlijk het meeste contact mee had.

Soepel is prima hoor, maar dan moet je wel consistent zijn. Dus tegen iedereen soepel of tegen iedereen strikt , zo'n middenweg waarbij je maar verwijderd wat je 'niet leuk vindt' is denk niet waar behoefte naar is.

Again: je weet wat ik bedoel met niet leuk vinden, heeft gewoon met de regels te maken. En again, als speler A en speler B allebei af en toe wat lulligs zeggen en speler A wel dingen over B meldt en speler B niet over speler A, dan ben ik inderdaad selectief, omdat ik niet altijd op de hoogte ben van wat er dus aan beide kanten gebeurt. Daardoor kan ik soms inderdaad handelen zonder een stukje context wat misschien wel cruciaal is, maar dat moet dan ook van twee kanten komen.

Ik sta open voor van alles, maar als er na één verwijdering die verder absoluut geen gevolgen voor jou heeft meerdere mensen van alles naar je slingeren dan word je dat ook gauw beu.

Dus een mod die niet op deze wereld modereert verwijdert mijn posts? Dat niet iedereen elke off topic post aangeeft betekent niet dat er enkel on topic gepost wordt en er niets mis is met het forum he.

Ik zei niet dat ik hier niet mod, ik zei dat dit de wereld van Beast is. Met andere woorden, hij is de hoofdmod en ik spring bij waar nodig. Die lijn is nu vervaagd, vanwege dat wat ik uitlegde.

Nouja als dat zo'n prioriteit is, waarom heb ik er dan 0.0 van gehoord? Zie nergens posts of pms dat je opzoek bent naar nieuwe forum mods. Mocht dit nou ook zo'n probleem zijn, is het wellicht een idee om een andere oplossing te zoeken?

We hebben de afgelopen anderhalve maand een mod in opleiding gehad, maar die heeft de proefperiode niet gehaald. Het zou me niets verbazen als er binnenkort weer een call for mods komt.

Nee dat noem ik meten met twee maten gezien poesjes likken schijnbaar wel strafbaar is (want mensen weten wat er bedoeld wordt), maar KaKaKa niet (ondanks dat mensen hier ook weten wat er bedoeld wordt). Is geen verwijt enkel richting jou dan, maar richting het tw team als geheel, ik vind dat hiermee veel te zwak wordt opgetreden.

En zoals ik al aangaf zijn we bezig met die lijn rechttrekken, omdat ik weet dat er in het team
zelf ook onenigheid is over wat wel en niet kan. Daar zijn we echt aan het werken ;)

Je gaat hier zelf op het alles in? Beetje hypocriet, nu je in de hoek gedreven bent, om nu over te gaan op post verwijderen.

Iets te snel gepost denk ik.

Ik bedoelde de “kut mod” opmerkingen en dergelijke.

Het gesprek met jou en Felicitys wil ik best aangaan, aangezien dat gewoon op een normale manier kan wat ik waardeer.
 

DeletedUser79332

Guest
Laten we ons vooral druk maken om andere zaken boys.

Ik denk dat alle partijen met deze discussie niks opschieten aangezien het meningen zijn.

Kusjes
 
Bovenaan