Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser7072

Guest
Ik spuw geen gal, als er iemand in de afgelopen 3 werelden die die gespeeld heeft, 58, 60 en 62 is hij 5 maal runned (minimaal), dat hij op school zit, so be it. Maar, als je elke keer toevallig toetsen hebt bij incjes, zit een luchtje aan. Er is een patroon te zien dat hij bij groter wordende accounts altijd last heeft van drukte bij incs. Zijn het kleine accounts en starts, is hij er 20 uur per dag.

Het is gewoon een confirmed runner. Accepteer dat.

Op een bepaald moment wordt het statistisch onwaarschijnlijk inderdaad. Wat natuurlijk wel zo is is dat je tijdens een massa veel actiever moet zijn dan buiten een massa. Als je gewoon je account onderhoud kun je ermee weg komen om misschien een paar keer per dag op gezette tijden te loggen, farmronde te sturen en wat andere dingetjes bijhouden, en dan weer gewoon uitloggen en bezig gaan met je schoolwerk. Je haalt er misschien geen rover mee, maar je bent op die manier wel gewoon actief genoeg, en dit niveau van activiteit kun je zelfs in een examenperiode volhouden.

Tijdens een massa is het cruciaal om continu te dodgen, op de juiste momenten te snipen, recappen, etc. Dat is veel slechter te combineren met RL verplichtingen, tenminste ik ben geen multi tasker, misschien kan iemand anders dit wel. Maar ik zelf zal dan ook mentaal zoveel bezig zijn met tw dat ik me niet meer goed op mn werk kan concentreren en dat is een offer die je maakt voor een spel die serieuze gevolgen kan hebben voor je RL prestaties. Het feit dat hij ineens inactief lijkt te zijn tijdens massa's is misschien geen smoes, hij is misschien ook druk bezig met werken buiten de context van massa's, alleen is het dan beter te combineren omdat je nu eenmaal minder uur per dag met tw bezig hoeft te zijn. Zeker als je co's hebt die zo goed als nooit online komen kan dit enorm frustrerend zijn, en je kan ook niet om vv's blijven smeken, zeker omdat een stam van 8 man gewoon klein is en elke vv'er ook weer een persoon is die geen OS meer kan leveren.

Wat je met de start zegt is wel weer verdacht, waarom heeft hij dan wel tijd om lang actief te zijn? In de start moet je nu eenmaal enorm actief zijn, vergelijkbaar met hoe actief je midgame tijdens een massa moet zijn. Maar misschien kiest hij zijn start momenten altijd uit als hij het rustig op school heeft, en is het maanden later weer te druk om dezelfde activiteit te vertonen. Hoe het ook zij, voor de stam is zo iemand niet handig, als hij weet dat de kans groot is dat hij op cruciale momenten niet online kan zijn is het mss beter als hij relatief veilige accounts met weinig front bestuurt, zodat hij wel een bijdrage kan leveren zonder dat hij hier teveel tijd in moet steken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.062
Er is een interessante situatie ontstaan op w62, savior front met callisthenes. Ben benieuwd hoe die fight gaat worden in het nieuw jaar:rolleyes2: Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.
 
Reactiescore
2.062
Gelijk weer zon rare reactie, maar had niet anders van je verwacht. Veel succes verder.
 
Reactiescore
735
Valt toch best wel mee hoe rare reactie dat is, nu geen dingen gaan zien die er niet zijn :eek:

Maar om even verder op je in te gaan, tuurlijk hebben wij er zin in, al lijkt het wel een zeeeeeer nadelige situatie voor ons te gaan worden zo langzamerhand :'(
 
Reactiescore
2.062
Ach, bij Mp. gaan de zelfde scenario's voor doen, Ice en whale krijgen ook opeens een aardig groot front. Dit maakt de strijd alleen maar interessanter.
 

DeletedUser69389

Guest
Ach, bij Mp. gaan de zelfde scenario's voor doen, Ice en whale krijgen ook opeens een aardig groot front. Dit maakt de strijd alleen maar interessanter.
Het lijkt aardig te beginnen ook op een survival of the fittest voor het aantal accounts van zowel Gods als MP.
 
Reactiescore
2.062
Het lijkt aardig te beginnen ook op een survival of the fittest voor het aantal accounts van zowel Gods als MP.

Ja wordt een interessante strijd, bij gods zien ALW, savior en Sick minds er voor mij erg sterk uit ben erg benieuwd! Het lijkt erop dat gods een erg sterke core heeft, en MP. juist in de flanken kracht bezit.
 

DeletedUser79867

Guest
Ja wordt een interessante strijd, bij gods zien ALW, savior en Sick minds er voor mij erg sterk uit ben erg benieuwd! Het lijkt erop dat gods een erg sterke core heeft, en MP. juist in de flanken kracht bezit.
Vooral het team op Beil is heel heel sterk!
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062
Vandaar de naam, omdat ik veel speeds speelde vroeger haha
 
Bovenaan