Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser78434

Guest
Weer een kleine update:

Waar MP. weer hersteld leek en Gods hun offensief was begonnen. Zijn er weer flinke veranderingen gaande.

Waar Gods zich herstelde en Mp weer verloor. de 3e keer dat er een zelfde lijn in de grafiek ontstaat.

437e26e1c702f821b9f03d87171da19c.png



4fd38ff787001d37a9b8617c80818b16.png


Gods, Gods hebben het 'jumpcluster' van GH ingenomen voor het grootste gedeelte + daarbij. Is Runner een 30 tal dorpen kwijt aan Sick Minds die een week druk hebben gezet op Runner. Maar ook Ice, is wat dorpen verloren. Is Mathieu er nu alweer vandoor?

Maar, Mp. heeft dit niet zonder slag of stoot laten gebeuren. Zij zijn een offensief op Chuchu en Repel gestart, waar nog dorpen heen en weer gaan. Ik belicht deze aanvallen in de volgende korte update.
 
Reactiescore
1.278
Mathieu draait gewoon prima mee, al zou dat niet zo zijn zou ik wel de eerste zijn die dat hier zou bekennen. Jullie hebben hem zelf gekickt heb er vrede mee dat hij dan op zoek gaat naar een ander account om de wereld alsnog te spelen. Dit persoonlijk gebash is volgens mij nergens voor nodig, vooral al heb je geen inzage hoe hij in de stam draait.
 
Reactiescore
2.064
Beetje laag dat jullie het gelijk zo aanhalen. Als iemand zo goed als solo speelt, is het altijd lastig om een account in je eentje te onderhouden. Als je op hoog onderwijs zit, betekend het helaas dat je veel bezig bent met projecten en andere dingen. Dat jij misschien niet weet, hoe dat in elkaar zit hoef je niet gelijk te oordelen over zijn leven. TW staat bij niemand in Mp. op plek 1, en dat zal bij ons ook altijd zo blijven. Het is een spelletje kom op zeg.
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
967
Beetje laag dat jullie het gelijk zo aanhalen. Als iemand zo goed als solo speelt, is het altijd lastig om een account in je eentje te onderhouden. Als je op hoog onderwijs zit, betekend het helaas dat je veel bezig bent met projecten en andere dingen. Dat jij misschien niet weet, hoe dat in elkaar zit hoef je niet gelijk te oordelen over zijn leven. TW staat bij niemand in Mp. op plek 1, en dat zal bij ons ook altijd zo blijven. Het is een spelletje kom op zeg.

Spreek voor jezelf:eek:
 
Reactiescore
3.457
Als gods dorpen verlies zijn er altijd smoesjes, vorige keer ook al met repel. Wanneer kunnen jullie is gewoon een keer eerlijk zijn?

TW staat bij niemand in Mp. op plek 1, en dat zal bij ons ook altijd zo blijven. Het is een spelletje kom op zeg.

Is het ook,reageer dan voortaan ook niet zo kinderachtig naar Gods toe?
Alstublieft dank u wel
 
Reactiescore
967
In mijn ogen is verlagen tot hetzelfde niveau nog erger. Maar al dat gejank hier naar elkaar toe hoeft van mijn part ook niet.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Mathieu doet gewoon z'n best. Zonder hem had Ice er nog erger voor gestaan.

Beetje flauw deze reacties.
 
Reactiescore
2.064
Nee haha, heb ik helaas geen tijd meer voor. Jij wel? Is het nog leuk?

Ja ben pas hier weer begonnen, dit is wel leuke wereld opzich. Geen gezeik die uitkijktoren ect. Denk alleen niet dat ik hierna nog snel een wereldje ga pakken, het neemt gelijk weer teveel tijd in beslag. Spelen hier best leuke spelers in beide stammen
 

DeletedUser7072

Guest

Also RL er zo uit zag was er nooit een reden om te runnen, en zou iedereen winnen of verliezen op basis van kwaliteit, maar helaas...
 
Reactiescore
3.457
Beetje laag dat jullie het gelijk zo aanhalen. Als iemand zo goed als solo speelt
Mwa kan mij een tijd herinneren dat jullie dat tegen Gods gebruikte dat we sneller moesten inspringen als stam wanneer er inactiviteit was.
 

DeletedUser58227

Guest
Jup, is verantwoordelijkheid van de stamleiding en accountbeheerder om er op toe te zien dat er voldoende bezetting is op de accounts.
 
Reactiescore
1.278
Mwa kan mij een tijd herinneren dat jullie dat tegen Gods gebruikte dat we sneller moesten inspringen als stam wanneer er inactiviteit was.

Dat gaat over de stam als algemeen, toch wel een verschil al ga je een bepaalde speler persoonlijk aanvallen. Vooral het erbij betrekken van priveberichten waar in prive zaken worden aangehaald vind ik toch wel kwalijk, je zal het maar nodig hebben om iemand de grond in te trappen.

Vooral omdat jullie niet weten hoe de situatie is intern, maar toch al de conclusies paraat hebben. Jammer weer en dan vooral nog de argumentatie waarop constant naar de ander gewezen wordt. Begin bij jezelf zou ik zegen.
 
Bovenaan