Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser74846

Guest
Ik denk dat ik namens heel GH spreek als ik zeg dat we enorm balen van onze situatie. De dagen voor het sirieuzere aanvals werk waren we gied bezig ondanks dat er ook toen genoeg edels binnen kwamen. En ja dit waren edels met minimale troepen alleen dit kan je niet ruiken vooraf en tot op dat moment werd er prima gedeffed. Dan komen de maandag en dinsdag eraan en dat zijn normaal de dagen dat ik zelf vanuit het account de nodige uren maak maar dit keer door omstandigheden niet kon doen. Het is voor een VVer altijd anders spelen dan op een eigen account en ik heb zelf het account nog niet gezien laatste 2 dagen dus weet niet wat er allemaal fout is gegaan maar er zijn zoals ik begrijp dodgefouten gemaakt en als dat in zo een smalle strook gebeurd dan is het heel snel over met de mobiele troepen.

Verder denk ik dat de verliezen vooral een gevolg zijn van eerdere gebeurtenissen en het dus niet volledig functioneren van ons team. Doske is weggevallen waardoor het front er nog dramatischer bij kwam te liggen. Hiervoor was de strook ook smal alleen zit je wel aan beide zijde safe. Door de val van doske is daar een flink front bij gekomen tegen beil en savior. Hierop hebben wij geanticipeerd door voornamelijk beil de druk op te leggen met clears/fakes en de nodige edels met effect dat we wat dorpen winst hadden. Dit was verre van de bedoeling om deze dorpen tot de tand toe te verdedigen. Echter geeft ook dat weer extra front wat oorzaak is van onze eigen aanval. Ik denk niet dat we als GH team in periodes hiervoor dus gekke dingen hebben gedaan alleen met een cluster van +- 80 dorpen is het erg lastig om tegen 3 grote account te werken. Zowel in offensieve zin als defensieve zin is het erg lastig om daar echt stand te houden maar dat wilt zeker niet zegen dat er niet beter gedeffed had moeten worden.

complimenten aan voornamelijk ALW aangezien ik daar weinig mensen over hoor maar die vrolijk hun dorpen blijven pakken! Ik hoop dat wel als GH zijnde de mogelijkheid gaan krijgen om te laten zien dat dit een incident was want der zit wel degelijk kwaliteit op het account alleen is dat er nu niet goed uitgekomen!
 
Reactiescore
967
Oke, maar heeft Get High ook goed gedefft dan volgens jou?

Zou ik niet durven te zeggen, ik heb als stamgenoot natuurlijk een vertekend beeld. Daarbij heb ik zelf weinig tot niet op het account gezeten. Al denk ik dat er hier en daar zeker beter gedeffed had kunnen worden als ik zo de dodge fouten hoor. Ook de activiteit zal hier en daar beter gekund hebben.
 

DeletedUser7072

Guest
12f510c81265f876a7d103ae23636b46.png


Het Zuiden van Mp is erg kwetsbaar, als Mp door deze lijn breekt splitten ze het cluster en hebben ze zo goed als gewonnen. Vanaf daar is het een kwestie van LDE oprollen en Mp insluiten. En laten het nou net de 3 titanen zijn die op dit punt tegelijk druk kunnen zetten. Gevaarlijke situatie :eek:
 
Reactiescore
1.075
Im a fukking titan
 

DeletedUser61134

Guest
Maar je moet wel onthouden dat Gods dan front flink vergroot.
Zal Gods ook zwakke punten krijgen dus niet echt haalbaar momenteel
 

DeletedUser7072

Guest
Omdat Gods kwantitatief groter is denk ik dat dat voor hun minder een probleem zal zijn, ze hebben meer capaciteiten om de lijn tussen noord en zuid Mp te stacken. En mocht Mp het gat weer dichten is de situatie weer zoals nu, ze riskeren hiermee iig geen existentiële crisis terwijl het voor Mp wel nijpend kan worden.
 

DeletedUser78434

Guest
Omdat Gods kwantitatief groter is denk ik dat dat voor hun minder een probleem zal zijn, ze hebben meer capaciteiten om de lijn tussen noord en zuid Mp te stacken. En mocht Mp het gat weer dichten is de situatie weer zoals nu, ze riskeren hiermee iig geen existentiële crisis terwijl het voor Mp wel nijpend kan worden.

Gods is kwantitatief niet groter.
Als je de vriendjes van MP optelt zijn ze iets groter dan Gods.
 
Reactiescore
2.062

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Gods is indd iets groter. Verschil is met name dat Mp groot deel van de kwantiteit in een BG heeft zitten en dat werkt relatief gewoon minder goed. Gods heeft kwaliteit voornamelijk op grote accounts zitten dus offensief heeft Gods daarmee meer in huis dan Mp.
 
Reactiescore
967
Gods is indd iets groter. Verschil is met name dat Mp groot deel van de kwantiteit in een BG heeft zitten en dat werkt relatief gewoon minder goed. Gods heeft kwaliteit voornamelijk op grote accounts zitten dus offensief heeft Gods daarmee meer in huis dan Mp.

Plus wij hebben ene Joachim, enorme noob.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.278
12f510c81265f876a7d103ae23636b46.png


Het Zuiden van Mp is erg kwetsbaar, als Mp door deze lijn breekt splitten ze het cluster en hebben ze zo goed als gewonnen. Vanaf daar is het een kwestie van LDE oprollen en Mp insluiten. En laten het nou net de 3 titanen zijn die op dit punt tegelijk druk kunnen zetten. Gevaarlijke situatie :eek:

Je vergeet LDE in je kaartje op te nemen he, iets wat een vertekend beeld geeft :). Het zuiden ziet met LDE er heel anders uit.

nl62
 
Bovenaan