Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser79332

Guest
Zou wel zonde zijn indd. Tot nu toe hebben beide partijen laten zien dat ze dorpen kunnen afsnoepen van hun tegenstander. Hoop dat daar de motivatie uit kan blijven voortvloeien dat er nog van alles mogelijk is. Zolang het allemaal maar fair gebeurt.
 
Reactiescore
1.278
Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen? JA

Gg gods.
 

DeletedUser69389

Guest
Zeker spijtig. Mij was uitdaging beloofd op .Repelsteeltje, maar daar is nu momenteel nog maar weinig sprake van...
 
Reactiescore
967
Uit je post begreep ik meer dan je er klaar mee was. Liever eerder dan later. Je zou dan denken dat het erbij nemen van een nieuwe wereld wel het laatste zou zijn wat je zou doen.
 

DeletedUser69389

Guest
Uit je post begreep ik meer dan je er klaar mee was. Liever eerder dan later. Je zou dan denken dat het erbij nemen van een nieuwe wereld wel het laatste zou zijn wat je zou doen.
Ik was al gestart met 62 toen ik erachter kwam en de dialoog aanging met Seppe. Daarnaast had ik nog een rekening te vereffenen met sommige van jullie. Zie wiezo zou 62 al eerder sluiten dan 59 omwille van de farminstellingen en de hogere snelheid.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik was al gestart met 62 toen ik erachter kwam en de dialoog aanging met Seppe. Daarnaast had ik nog een rekening te vereffenen met sommige van jullie. Zie wiezo zou 62 al eerder sluiten dan 59 omwille van de farminstellingen en de hogere snelheid.

Vrees dat de wereld nog tot mei open zal moeten blijven though.
 

DeletedUser7072

Guest
Is hier uberhaubt een precedent voor? Ik heb her niet over een Stam vergelijkbaar met cactus die op mass delete gaat of als reactie op een banwave of smerig spel van de tegenstander. Ik bedoel een grote Stam en reeele kanshebber op wereldwinst in de eindfase van de wereld die massaal delete gaat puur en alleen wegens een massaal gebrek aan motivatie.

Is dat eerder voorgekomen?
 
Reactiescore
245
Is hier uberhaubt een precedent voor? Ik heb her niet over een Stam vergelijkbaar met cactus die op mass delete gaat of als reactie op een banwave of smerig spel van de tegenstander. Ik bedoel een grote Stam en reeele kanshebber op wereldwinst in de eindfase van de wereld die massaal delete gaat puur en alleen wegens een massaal gebrek aan motivatie.

Is dat eerder voorgekomen?
W48
 
Reactiescore
3.583
Is hier uberhaubt een precedent voor? Ik heb her niet over een Stam vergelijkbaar met cactus die op mass delete gaat of als reactie op een banwave of smerig spel van de tegenstander. Ik bedoel een grote Stam en reeele kanshebber op wereldwinst in de eindfase van de wereld die massaal delete gaat puur en alleen wegens een massaal gebrek aan motivatie.

Is dat eerder voorgekomen?

Vrijwel elke wereld bijna.
 
Bovenaan