Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
3.457
Dus in feite hebben jullie ons geholpen om die dorpen uiteindelijk te bemachtigen:eek::eek: much loveee x
Dus in feite praat je poep om Cactus mee te willen nemen in de stats:)
 
Reactiescore
967
Dus in feite praat je poep om Cactus mee te willen nemen in de stats:)

Tuurlijk, dat voorbeeld was krom en niet gemeend. Dat kwam enkel naar voren omdat Pim met een vergelijkbaar onnozel idee kwam. Mag overigens ook hopen dat je mijn post niet serieus nam
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Tuurlijk, dat voorbeeld was krom en niet gemeend. Dat kwam enkel naar voren omdat Pim met een vergelijkbaar onnozel idee kwam. Mag overigens ook hopen dat je mijn post niet serieus nam

Vrij onnozele vergelijking? Volgens mij hebben de eerder genoemde accounts meerdere malen onder jullie vv gestaan. Hebben jullie deze accounts gebruikt om jullie aanvallen op repel bij te staan, en hadden jullie deze accounts nog steeds gebruikt als wij ze niet hadden weg gespeeld, een beetje wat Doske nu is. Als je gaat claimen dat de winsten van jullie op die rimmers meegeteld moeten woorden is het meer dan terecht om Kees en Le Roy mee te nemen. Echter begrijpen we beide dat dit niet vergelijkbaar is met winst maken op accounts die daadwerkelijk in Mp. of Gods zitten. Ofja, dat zeg ik nu wel. Maar winsten maken op Le Roy was misschien nog wel moeilijker dan winsten maken op Sophia. :)
 
Reactiescore
1.278
Begon ermee dat spelers waarmee wij zouden samenwerken "mb'ers" bij de statistieken werden opgeteld, waarop Slizz terecht reageert dat dit dan ook twee kanten op werkt. Laten we het bij de oorlogstats zelf houden, ze spreken voor zich lijkt mij, het verhogen of verlagen van deze stats door andere erbij te betrekken is nergens voor nodig.

Pim wil je nog zo vriendelijk zijn om het plaatje in de beginpost te updaten, zodat het een realistisch beeld schept voor de neutrale lezer. Prima dat iedereen bij de kant van MP wordt gerekend die wel eens een vorm van (informele) samenwerking met MP heeft gehad, al werkt dit wederom natuurlijk ook twee kanten op.

Dat is immers het mooiste van een oorlogstopic, het objectief(is lastig) en realistisch verslag brengen van de lopende oorlog.

Edit. Overigens de bespeler van Keesachter was echt op reis, dus de aanvallen vanaf dit account waren zeker enig sinds in eigen voordeel , maar het was ook de enige manier waarop dit account kon groeien. Na terugkomst van deze speler na zijn reis is er naar mijn weten ook geen vv meer gedraaid.
 
Reactiescore
376
Gods heeft duidelijk de overhand (al dan niet terecht dat deze voorsprong zo groot is) en dat moet iedereen accepteren. Als Mp. hier iets aan wil veranderen, waarvoor we gaan strijden, moeten we dat tonen IG. ;)
 
Reactiescore
3.457
C9338804-F7EF-4F0F-BCE1-79455884259B.jpeg
Gods heeft duidelijk de overhand (al dan niet terecht dat deze voorsprong zo groot is) en dat moet iedereen accepteren. Als Mp. hier iets aan wil veranderen, waarvoor we gaan strijden, moeten we dat tonen IG. ;)
Jazeker
Ook best spannend om aanvallen te krijgen uit nieuwe dorpen met 44 uur looptijd :eek:
Zet hem op Mp!
 
Reactiescore
2.064
pas maar op!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
damn, repel gaat gouden tijden tegemoet :O
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
tja niemand weet, niemand weet.... daar heb je nu eenmaal veel mensen voor nodig
 
Reactiescore
967
Vrij onnozele vergelijking? Volgens mij hebben de eerder genoemde accounts meerdere malen onder jullie vv gestaan. Hebben jullie deze accounts gebruikt om jullie aanvallen op repel bij te staan, en hadden jullie deze accounts nog steeds gebruikt als wij ze niet hadden weg gespeeld, een beetje wat Doske nu is. Als je gaat claimen dat de winsten van jullie op die rimmers meegeteld moeten woorden is het meer dan terecht om Kees en Le Roy mee te nemen. Echter begrijpen we beide dat dit niet vergelijkbaar is met winst maken op accounts die daadwerkelijk in Mp. of Gods zitten. Ofja, dat zeg ik nu wel. Maar winsten maken op Le Roy was misschien nog wel moeilijker dan winsten maken op Sophia. :)

Tuurlijk is het vergelijken van BLCKA en spelers als Le roy en Keesachter krom. De enigste overeenkomst tussen hen is dat ze beide onder vv hebben gestaan/staan om de vijand te dwarsbomen, in principe niets mis mee en daar zul je mij ook niet over horen. Echter zit het grootste verschil in het feit dat jullie die vv van BLCKA onder andere gebruiken als intern, waar wij dat bij KeesAchter en Le Roy dat niet deden. Stel we hadden bijvoorbeeld SaveTheWhale of Calli dorpen van keesachter laten pakken om beter te terrein te bemachtigen zou de situatie vergelijkbaar zijn, maar volgens mij weten we allebei wel beter.
 

DeletedUser73358

Guest
Wat een stelletje hypocrieten, Gods heeft zelfs een officiele samenwerking met BLCKA in de vorm van een NAP, niet dat het nu weer veel waard gezien ze de normale intern weer hanteren met weinig weerstand en front afgifte om het edel-limiet te verdelen.

Hier was absoluut geen spraken van met Kees, of met Le Roy. Een hele grote plaat voor de kop, ook hier houden jullie enkel jezelf voor de gek.
 
Reactiescore
32
Noob
 
Bovenaan