Kroeg

Reactiescore
757
Beste, lieve VF’ers en andere AF gebruikers.

Aangezien stilletjes aan de horecazaken weer allemaal de deuren mogen openen, zowel in België als in Nederland, dacht ik dat het misschien wel leuk was om hier een topic “kroeg” te openen en een beetje te babbelen over de biertjes die we gaan drinken. Uiteraard mag dit gepaard gaan met een leuke foto van het prachtige biertje. Ook is het altijd fijn om zo kennis te maken met de beste bierdrinker van ons allen en kijk ik alvast uit naar tafeltjes helemaal vol!

Op deze manier leren we misschien nog nieuwe soorten bieren kennen, en zo kunnen we allen onze kennis over bier nog wat verrijken. Bovendien is het ook gewoon gezellig en zorgt het misschien weer wel voor een beetje meer activiteit op het VF.

Geen idee of jullie dit topic de moeite vinden, ik vond het alvast een leuk idee!
 
Reactiescore
1.804
waar is de tijd van Benedictum, de Belgische bier- en kaaskenner
nostalgie :smile: :smile:
 
Reactiescore
1.804
eerlijk gesproken heb ik geen voorkeur
 
Reactiescore
770
oettinger
 
Reactiescore
757
Vanaf volgende week maandag eindelijk terug cafés open..! Verwacht een hoop foto’s hier dan
 
Reactiescore
986
paar weken geleden letterlijk 5 uur in de online wachtrij van Westvleteren gestaan zonder succes.. :sad::sad::sad:
 
Reactiescore
1.804
paar weken geleden letterlijk 5 uur in de online wachtrij van Westvleteren gestaan zonder succes.. :sad::sad::sad:
gewoon uitstapje naar de westhoek maken en in het winkeltje bij de abdij gaan inslaan?
zijn er dan maar een paar natuurlijk helaas
 
Reactiescore
1.804
vertel robbeke waar werk je
 
Reactiescore
1.804
toiletschrobber van de paterkes?
 
Reactiescore
986
hoeveel bierkes kun je in dat winkelke kopen dan? we passeren daar af en toe als we naar zee rijden dus in principe kun je daar dan gewoon efkes binnenwippen
 
Reactiescore
1.804
toen ik er ging was er vrij weinig beschikbaar. Toen mocht ik 2 boxen per persoon meenemen. In elke box zaten 2 flesjes WVL12 en 1 glas. Maar ik dacht dat er vaak ook grotere boxen zijn?
 
Reactiescore
57
Klopt, meestal zijn het wel boxen van 6 flessen.
Als je pech hebt, heb je geen bier.. maar je kan altijd op voorhand bellen of er bier zal zijn in de winkel die dag, en meestal is er dan bier rond de middag. Vaak wel tegen 16u uitverkocht dan.

't Zijn trouwens ook niet altijd alle 3 de soorten die ze hebben..
 
Bovenaan