Komt Er Een Nieuwe Speed Server?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
eeh het is nu de 25e betekent dat dat er helemaal geen speed server meer komt? of komt er weer 1 over een paar dagen?:confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
- Begint dan de speedserver elke week opnieuw?
In principe begint die speedserver steeds weer opniew met nieuwe rondes. We zullen proberen alle 4 tot 8 weken een speedserver te organiseren. Je moet helaas voor elke speedwereld-ronde apart betalen.

Rechtstreeks van het forum..
 

DeletedUser

Guest
dat zijn er eerlijke kansen want iedereen kan die dagen veel online komen:D of is dat een slechht idee:confused:
 

DeletedUser

Guest
en er zullen ook meer spelers in kerstvakantie meedoen dus meer geld ;)
 

DeletedUser

Guest
dan moeten jullie in de kerstvakantie iedereen de kerst tw grafisch pakket laten gebruiken:D
 

DeletedUser

Guest
dat zijn er eerlijke kansen want iedereen kan die dagen veel online komen:D of is dat een slechht idee:confused:

Behalve de mensen die WERKEN MOETEN. Eerlijke kansen zullen er nooit zijn, want er zijn altijd mensen die of naar school of naar het werk of iets anders te doen hebben. Je kan nooit 100% tevreden stellen.
 

DeletedUser

Guest
nou met de kerstvakantie zijn de meeste mensen vrij, maar er zullen idd altijd mensen zijn die niet kunnen. per slot van rekening ben ik met oud en nieuw toch egt non stop buiten en ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt.
 

DeletedUser

Guest
nou met de kerstvakantie zijn de meeste mensen vrij, maar er zullen idd altijd mensen zijn die niet kunnen. per slot van rekening ben ik met oud en nieuw toch egt non stop buiten en ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt.

Is oud en nieuw de Kerstvakantie???:confused:
 

DeletedUser

Guest
ik heb voor 60 dagen premium gekocht en heb er maar 8 van kunnen gebruiken hoe zal het daarmee dan zitten want heb er nog 52 tegoed?
 

DeletedUser

Guest
Is oud en nieuw de Kerstvakantie???:confused:

nee slimmerik, maar je krijgt 3 dagen van te voren je vuurwerk dus dan ben ik niet op de pc te vinden en verder heb je ook nog die kerstavonden etc.

verder vind ik de kerstvakantie een goede datum, want dan zijn de meeste mensen (denk ik) thuis.
 

DeletedUser

Guest
maar waarom hebben jullie de speedwereld weggehaald?
ik was er pas een dag op! terwijl ik net betaalt had!
 

DeletedUser

Guest
er was duidelijk gezegd dat de speedwereld 1 week zou duren (van zondag t/m zondag 14:00). zelfs een blinde of een analfabeet zou dit hebben gevonden. de speedwereld duurde 1 week om te kijken wat wij er van vonden.
 

DeletedUser2826

Guest
maar waarom hebben jullie de speedwereld weggehaald?
ik was er pas een dag op! terwijl ik net betaalt had!
Gelieve een beetje te lezen.
De NLS duurt maar 1 week. --> duidelijk van vooraf gezegd.
Deze gaat zo snel, dat deze een week laten lopen genoeg is.
Verder is deze vraag reeds vaak gesteld, gelieve, voor je een vraag stelt, dus even rond te kijken.

Om verdere vragen te vermijden:
- Begint dan de speedserver elke week opnieuw?
In principe begint die speedserver steeds weer opniew met nieuwe rondes. We zullen proberen alle 4 tot 8 weken een speedserver te organiseren. Je moet helaas voor elke speedwereld-ronde apart betalen.

Mvg,
BeNnOo.
- Tribal Wars Team
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan