Komt dat zien, de EdelPARade vangt aan.

DeletedUser59552

Guest
Ik vond dit in eerste instantie beetje flauwe opmerking naar iemand die duidelijk niet vaak aanwezig is op het AF. Toen ik hier zelf voor het eerst kwam heb ik het wel goed verpest voor mezelf maar merkte toen al wel op dat je als onbekende/nieuwelingen/vijand best een hard time kan hebben op het forum, puur omdat alles dat je zegt naar de mond van de gespreksleiders moet staan anders word je direct gebashed.
Ik ben het hier niet mee eens. Zelfs 'ervaren' mensen op het AF zeggen soms de meest debiele dingen. Het heeft meer te maken met of je een kronkel in je hoofd hebt of gewoon logisch kan redeneren en nadenken. Je kan het echt wel met iemand oneens zijn, maar zijn mening respecteren. Het probleem zit hem vooral in argumentatie, wat gewoon bij veel mensen ontbreekt. Iets postuleren op het af en dan boos/persoonlijk worden als iemand hier commentaar op heeft, betekent niet dat hij gebashed wordt omdat iemand het niet met hem eens is. Ik zie soms hier ook mensen, die al heel lang op het AF rondlopen, met comments slingeren waarbij ik echt denk: die spoort gewoon niet. Dan kan je nog zoveel posten, als er 0 inhoud en 0 argumentatie in zit, is het gewoon een slechte post.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hmmm leuk topic. :)
Zag de namen ZwareJongens en Jevari. Stel pannenkoeken die op w53 al weg waren voor onze clears landden :p
 

DeletedUser78183

Guest
Hee geinig, als dat Dave en Joachim niet zijn!

Hoelang had mijn verhaal moeten zijn over jullie stab eigenlijk? pbg'tje afsluiten, lang samenspelen en vervolgens als je weet dat ik sn8s een op een feest sta alles scouten en treintjes gooien.

Slim gespeeld daar jongens.. heel slim!

xoxo
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hee geinig, als dat Dave en Joachim niet zijn!

Hoelang had mijn verhaal moeten zijn over jullie stab eigenlijk? pbg'tje afsluiten, lang samenspelen en vervolgens als je weet dat ik sn8s een op een feest sta alles scouten en treintjes gooien.

Slim gespeeld daar jongens.. heel slim!

xoxo

Oh verzin er maar bij wat je wilt. Als je af en toe contact hebt via PM, betekent dat automatisch een PBG?
En ja, uurtje voordat we onze massa zouden gooien kom ik even gezellig babbelen en laat jij weten dat je op een feest was. Of dat invloed had?
Of ik moest heel nuchter zijn en een massa plannen in een halfuur met dezelfde aankomsttijd.
https://gyazo.com/b22af88a8091ce06c7cda8ac76670557 Hier deel van de aanvallen. Verder uitzoomen ging niet helaas.

Jevari sloeg echt alles. Ging in de nacht vrolijk en stoer zitten kletsen en er was zelfs een VV'er aanwezig. En uiteindelijk was er niks gebeurd met het account. Hopelijk gebeurt dat hier niet, zulke werelden wil je niet hebben.

Maargoed veel succes in Par. en deff deze keer wél.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
95af1b016d551b1f7ee23e587ca1885a.png

https://gyazo.com/95af1b016d551b1f7ee23e587ca1885a


Lekker niveautje daar in Par, lekkere timing van onze rang 1 speler. Godverdomme wat een topper!
 

DeletedUser61134

Guest
Tja als mijn vijand dikke poep is ga ik ook nooit moeite doen.
Kan ze dus geen ongelijk geven :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
het erge was dat je het nog annuleerde eerst, en daarna met dit afkwam. Zielig.
 

DeletedUser78217

Guest
95af1b016d551b1f7ee23e587ca1885a.png

https://gyazo.com/95af1b016d551b1f7ee23e587ca1885a


Lekker niveautje daar in Par, lekkere timing van onze rang 1 speler. Godverdomme wat een topper!

het erge was dat je het nog annuleerde eerst, en daarna met dit afkwam. Zielig.



Ik ga er even vanuit dat je op Korjaksa Sopka speelt aangezien je dit post ;)


Vrij triest dat uitgerekend iemand vanuit dit account komt mierenneuken over het niveau binnen par. en van NozemOil omdat er 315 ms zit tussen de clear en de edels terwijl dit account keer op keer zelf domme dodge fouten maakt en veruit de meeste dorpen en troepen (os) verloren is van heel Amb...

Oordeel zelf:

2UcphJX.png


Laat eerst ingame maar eens wat zien en kom dan terug om Par te shittalken. ;)
 
Reactiescore
3.576
Hij speelt daar niet. Wat is dat voor een bekrompen redenatie,... ooit van communicatie of vv's gehoord?
 

DeletedUser78217

Guest
Hij speelt daar niet. Wat is dat voor een bekrompen redenatie,... ooit van communicatie of vv's gehoord?
Sorry chef, maar mijn punt staat nog steeds. Waarom pronken met 309 ms terwijl er veel grotere dingen gebeurt zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Ik ga er even vanuit dat je op Korjaksa Sopka speelt aangezien je dit post ;)


Vrij triest dat uitgerekend iemand vanuit dit account komt mierenneuken over het niveau binnen par. en van NozemOil omdat er 315 ms zit tussen de clear en de edels terwijl dit account keer op keer zelf domme dodge fouten maakt en veruit de meeste dorpen en troepen (os) verloren is van heel Amb...

Oordeel zelf:

2UcphJX.png


Laat eerst ingame maar eens wat zien en kom dan terug om Par te shittalken. ;)

Hilarische post, vooral omdat je tegen Laurens zegt dat hij zich eerst 'ingame' moet bewijzen.. een kerel met ietwat verstand van tw-zaken had deze uitspraak nooit gedaan, gezien het feit dat Laurens momenteel een van de beste, nog actieve(enigzins:rolleyes:), deffers is.

Daarnaast is het bijhalen van stats irrelevant gezien het feit dat Laurens een vv had. Dan kan je punt uiteraard wel staan, maar deze slaat dus nergens op.

p.s. Laurens post altijd dit soort crap om mensen te triggeren, die zit vast te genieten dat er ook daadwerkelijk iemand gehapt is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik ga er even vanuit dat je op Korjaksa Sopka speelt aangezien je dit post ;)


Vrij triest dat uitgerekend iemand vanuit dit account komt mierenneuken over het niveau binnen par. en van NozemOil omdat er 315 ms zit tussen de clear en de edels terwijl dit account keer op keer zelf domme dodge fouten maakt en veruit de meeste dorpen en troepen (os) verloren is van heel Amb...

Oordeel zelf:

2UcphJX.png


Laat eerst ingame maar eens wat zien en kom dan terug om Par te shittalken. ;)


Hahaha. Jij bent niks meer dan shit aan mijn schoenzool hoor. Dat jullie niet kunnen timen heeft niks te maken met Korja of enig ander account. Dit is op basis van observatie, als je tegen mij speelde (werkelijk tegen mij) en je timede zo, dan kwam je nog niet eens in de buurt van een dorpje.

Dat Korja het slecht doet heeft niks te maken met mij hoor, maar jij mag het mij wel verwijten als je dat wil. Ik wil graag weten waar je speelt hier, dan zullen we zien hoe jij het er vanaf brengt IG, goed?

Overigens, 315ms tussen de clear en de eerste edel(clear), daarna elke keer een gap van 100ms. Zelfs een blinde die nog nooit een pc heeft aangeraakt zou dat kunnen snipen.. :D En dat moet de rang 1 voorstellen? Ik weet dat rangen over de loop der tijd sowieso bizar weinig hebben getoond, maar dit is wel heel triest. Vast zijn eerste wereld denk ik zo.

Noob. (kusjes)
 
Bovenaan