Komende maand

DeletedUser

Guest
De genoemde barbarenzee is wel degelijk meegenomen in de afwegingen. Ik kan mijn woorden herhalen dat de impact wel mee zal vallen, je bewering dat w9 zo zwaar getroffen gaat worden klopt gewoon niet.

Er wordt altijd gepraat over hoe goed het vroeger was. Wat dat betreft gaat het weer iets terug naar de basics, iedereen speelt zijn eigen account, zonder oneigenlijk gebruik van verlaten accounts.

Het argument dat veel aangehaald wordt dat de vijand hierdoor zoveel kansen krijgt om in je cluster door te dringen vind ik ook vreemd, zeker uit de mond van enkele mensen die het meermaals gezegd hebben. Speelt iedereen ineens defensief dan? Wat de vijand kan, kan je zelf ook. Maak dus zelf ook gebruik van de mogelijkheden die er misschien komen, dring door in het cluster van jouw vijand en maak hem het leven zuur. Dat is waar dit spel al jaren om draait, waarom kan dat nu ineens niet en kijkt iedereen alleen met grote ogen van paniek naar wat de vijand allemaal doet?

Wat aangaat het omzeilen van de regels om VV accounts toch te kunnen blijven gebruiken. Hou er rekening mee dat de straffen daarvoor niet misselijk zijn, waarom zou je dat risico willen lopen? Als je dat risico wil lopen dan geef je daarmee aan dat je de VV accounts erg hard nodig hebt om te overleven en het schijnbaar niet zonder denkt te redden. Dat is gewoon spelbederf, en onderstreept juist het nut van deze wijziging in de regels.

Ik zet dit hier alvast neer opdat wij niet vergeten. Kijken of deze derderangs noob gelijk gaat krijgen. Mijn grote teen denkt van niet ;)

Mijn voorstel is oneervol ontslag uit het TW team (en al zijn onterecht verdiende gratis PA naar mij uiteraard) indien hij ongelijk heeft. En geen slotje erop zetten lafaard!
 

DeletedUser65072

Guest
Het TW team is gewoon stom :mad:
Ze hebben mijn support er zomaar gesloten terwijl ik nog niet klaar was :mad:
 

DeletedUser52024

Guest
Hmmm wedje leggen?

Ik ga voor 25.000 extra bb-dorpen.
Begin laag, 100.000:buit: als inzet

Wie bied meer :D
 

DeletedUser

Guest
Oponn, hoe ga je die tellen?

Ik zeg meer dan 30.000 BB dorpen extra.
 
Bovenaan