.KoC. tegen (bijna) de rest van de wereld.

DeletedUser21830

Guest
3/4 de volwassene
3/4 de liter bier

maar nu ben ik er nog niet. Wij leggen in 45 minuten af waar een ander een uur over doet?
 

DeletedUser56496

Guest
sorry had gelezen "driekwartier"

tjah driekwarter kan ik zelf niet zo erg goed uitleggen.
 

DeletedUser21830

Guest
Ik denk dat ze in Nederland zouden zeggen: tussen servet en tafellaken, of tussen big en varken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Om een klein tipje van de sluier op te lichten:
Het account Ger0nimo is inmiddels bijna een jaar al onbespeelbaar. Geen ww, vv 120 dagen. Het enige wat ik daar kan doen is iedere dag checken, het verdedigen door def maken en te schuiven en te laten internen. Tsja, rasta, als je het dan hebt over stoppen met interen... Ik denk dat o.a. Rumi dat graag zou willen, maar hij mag niet stoppen. En oordeel niet niet over situaties, waar je geen inzicht in hebt. En zeker niet het veroordelen op jou manier.




En nog een vraag over een waarschijnlijk Belgische uitdrukking: wat is een driekwarter? Ik zou bijna zeggen, en is zo gemakkelijk praten voor jou. Gerieflijk vanuit je gekregen account dat op een mooie positie staat, zodat je zelfs zonder skillzz nog dat account kan draaien. Draai eens een aantal maanden op onze accounts (wij hebben niet de weelde, dat een account zelfs door 2 mensen bemand wordt), en zie hoe lang je dat volhoud. Als de skills even groot zijn als die woorden van je, zou een aanwinst zijn voor onze stam.

Ik zou best willen proberen :p
driekwarter is Nederlands x) en staat voor downie/mongol enz.
 
Bovenaan