.KoC. tegen (bijna) de rest van de wereld.

DeletedUser21830

Guest
ik zou zeggen succes verder in de strijd

p.s. staar je niet blind op 1 dorpje :p
Nog een korte toevoeging:
- het volgende zwerfdorp van teva staat er al weer.
- die clears (70 zei je?) waren anders naar DEI gegaan, en de volgende clears ga ik dus weer verspillen op teva...... En dat is de stam waarvan 3 leden recent vroegen of we alsjeblieft een NAP met jullie wilden afsluiten? :eek: Mede in het kader van de strijd tegen DEI :eek:? En zo'n teva moet ik nog serieus nemen :p?
- dei, en rofl mogen blij zijn met zulke vijanden als jullie, want het volgende half miljoen aan os gaat vast weer naar dat dorp.. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog een korte toevoeging:
- het volgende zwerfdorp van teva staat er al weer.
- die clears (70 zei je?) waren anders naar DEI gegaan, en de volgende clears ga ik dus weer verspillen op teva...... En dat is de stam waarvan 3 leden recent vroegen of we alsjeblieft een NAP met jullie wilden afsluiten? :eek: Mede in het kader van de strijd tegen DEI :eek:? En zo'n teva moet ik nog serieus nemen :p?
- dei, en rofl mogen blij zijn met zulke vijanden als jullie, want het volgende half miljoen aan os gaat vast weer naar dat dorp.. :D

ik noem dat niet verspillen hoor wobke:p
 

DeletedUser2522

Guest
Nog een korte toevoeging:
- het volgende zwerfdorp van teva staat er al weer.
- die clears (70 zei je?) waren anders naar DEI gegaan, en de volgende clears ga ik dus weer verspillen op teva...... En dat is de stam waarvan 3 leden recent vroegen of we alsjeblieft een NAP met jullie wilden afsluiten? :eek: Mede in het kader van de strijd tegen DEI :eek:? En zo'n teva moet ik nog serieus nemen :p?
- dei, en rofl mogen blij zijn met zulke vijanden als jullie, want het volgende half miljoen aan os gaat vast weer naar dat dorp.. :D

Om ff on-topic meer te komen en toch in het gespreksonderwerp te blijven. Sommigen van .KOC. (lees: Coppernicus) zijn ook zeer efficiënt met hun defence bezig. Copper vond het grappig om mijn farmdorpen te edelen in mijn cluster, en nu heeft hij dus al bijna 2 maand 2 clusterdorpjes. Hieronder staat de stack:


De stack zelf is ntt niet zo erg als TEVA, eerst stonden er 30 dorpjes in. Maar nu komt het; Terwijl hij 2 zulke dorpen heeft, wordt al de rest van zijn cluster gewoon weggeëdeld door Seke omdat er bijna geen troepen meer staan. Op zich is dit minstens even erg als de actie van TEVA.
 

DeletedUser

Guest
Om ff on-topic meer te komen en toch in het gespreksonderwerp te blijven. Sommigen van .KOC. (lees: Coppernicus) zijn ook zeer efficiënt met hun defence bezig. Copper vond het grappig om mijn farmdorpen te edelen in mijn cluster, en nu heeft hij dus al bijna 2 maand 2 clusterdorpjes. Hieronder staat de stack:


De stack zelf is ntt niet zo erg als TEVA, eerst stonden er 30 dorpjes in. Maar nu komt het; Terwijl hij 2 zulke dorpen heeft, wordt al de rest van zijn cluster gewoon weggeëdeld door Seke omdat er bijna geen troepen meer staan. Op zich is dit minstens even erg als de actie van TEVA.

lol dat is een epic fail :p
 

DeletedUser

Guest
king john;3287679 De stack zelf is ntt niet zo erg als TEVA zei:
lol dat is een epic fail :p

Jij kan het een epic fail noemen, wij noemen het dan toch echt anders!
Hij heeft zijn troepjes er toch mooi opgegooit en er best een boel verloren?
Het dorpje was gewoon een BB dorpje midden in zijn cluster, hij was zo onverstandig om de bb dorpjes te laten liggen, en daarbij hebben wij onze kans gepakt;)
 

DeletedUser

Guest
Jij kan het een epic fail noemen, wij noemen het dan toch echt anders!
Hij heeft zijn troepjes er toch mooi opgegooit en er best een boel verloren?
Het dorpje was gewoon een BB dorpje midden in zijn cluster, hij was zo onverstandig om de bb dorpjes te laten liggen, en daarbij hebben wij onze kans gepakt;)

nouja,als jij graag je edels verspilt aan dorpen van 3k,ga gerust je gang ;)

terwijl jij die bb dorpen pakte waren wij KOC dorpen aan het edelen,dus maakt niets uit;)

en veel clears opgegooit?niet zodanig veel hoor;)

en waren leuke makkelijke farms voor ons
 

DeletedUser

Guest
p

nouja,als jij graag je edels verspilt aan dorpen van 3k,ga gerust je gang ;)[/QOUTE]

Ik heb nooit gezegt dat ik barbarendorpjes edel van 3k?
Ik heb geen enkel idee van waar jij deze onzin vandaan haalt.


en waren leuke makkelijke farms voor ons

Dan moet je nu niet gaan klagen dat wij die dorpjes hebben geédeld van jullie, jullie lieten ze liggen voor die o zo veel grondstoffen en sturen er nu troepen op?

Even ter info. Zolang jij er troepen op blijft gooien zal je alleen maar verlies maken met het aantal Grondstoffen dat je kon hebben als je het gewoon geedeld had, Ga dus niet bij ons zeuren dat Coppernicus 2 dorpjes heeft geédeld in jullie cluster, jullie hebben ze laten liggen en wij hebben ze gepakt.
 

DeletedUser

Guest
Re: p

nouja,als jij graag je edels verspilt aan dorpen van 3k,ga gerust je gang ;)[/QOUTE]

Ik heb nooit gezegt dat ik barbarendorpjes edel van 3k?
Ik heb geen enkel idee van waar jij deze onzin vandaan haalt.




Dan moet je nu niet gaan klagen dat wij die dorpjes hebben geédeld van jullie, jullie lieten ze liggen voor die o zo veel grondstoffen en sturen er nu troepen op?

Even ter info. Zolang jij er troepen op blijft gooien zal je alleen maar verlies maken met het aantal Grondstoffen dat je kon hebben als je het gewoon geedeld had, Ga dus niet bij ons zeuren dat Coppernicus 2 dorpjes heeft geédeld in jullie cluster, jullie hebben ze laten liggen en wij hebben ze gepakt.

al die barbs waren 3K groot ;)
en kijk effe wanneer we voor het laatst er clears op gestuurd hebben?zeker maand of meer geleden zelf :)
en zeuren? we vinden het grappig dat jullie 2 dorpen volledig stacken en het front dan leeg laten staan,maakt ons niet uit hoor
 

DeletedUser

Guest
Re: p

al die barbs waren 3K groot ;)

en zeuren? we vinden het grappig dat jullie 2 dorpen volledig stacken en het front dan leeg laten staan,maakt ons niet uit hoor

De laatste barbs die ik heb geedeld zijn groter dan 9k of groter
Misschien heb ik ooit eens 3k dorpjes geedeld een paar maanden terug?

En ja zeuren ja, Het front stacken met de troepen die nu daarin staan had niet veel uitgemaakt, beter jullie troepen doodlaten lopen op een clusterfuckdorpje dan op het front en het dorpje dan alsnog laten edelen;)
 

DeletedUser

Guest
Re: p

De laatste barbs die ik heb geedeld zijn groter dan 9k of groter
Misschien heb ik ooit eens 3k dorpjes geedeld een paar maanden terug?

En ja zeuren ja, Het front stacken met de troepen die nu daarin staan had niet veel uitgemaakt, beter jullie troepen doodlaten lopen op een clusterfuckdorpje dan op het front en het dorpje dan alsnog laten edelen;)

nu hebben jullie die 2 dorpen behouden,maar als je die niet had had je met die os andere front dorpen kunnen behouden,maar maakt helemaal niets uit

zinloze discussie
 

DeletedUser57595

Guest
liever 2 dorpen dan een heel account! Leuke filosofie.. je kan dan tenminste nog proberen te dodgen en snipen met die troepen in plaats van ze daar te zetten.
 

DeletedUser52941

Guest
Re: p

De laatste barbs die ik heb geedeld zijn groter dan 9k of groter
Misschien heb ik ooit eens 3k dorpjes geedeld een paar maanden terug?

En ja zeuren ja, Het front stacken met de troepen die nu daarin staan had niet veel uitgemaakt, beter jullie troepen doodlaten lopen op een clusterfuckdorpje dan op het front en het dorpje dan alsnog laten edelen;)

Zeg naab
Denk jij eigenlijk na wat je zegt ? :confused:
Jij wilt dus zeggen ( komt er bij mij zo op neer )
dat jij liever die 2 dorpen hebt dan de rest van de dorpen ?
En even een weetje voor je naabje ;)
Als de dorpen die als os naar daar zijn gegaan geedeld worden gaan ook die dorpen verloren ;)
Maar goed leef maar in je fantasie wereldje.
Misschien moet ik ook eens 2 dorpen in cluster van Detlefje zijn cluster edelen , die stacken en al de rest laten edelen ?
Nieuwe tacktiek ? De ik-ben-zo-dwaas-als-wat tactiek ?
 

DeletedUser2522

Guest
Re: p

Jij kan het een epic fail noemen, wij noemen het dan toch echt anders!
Hij heeft zijn troepjes er toch mooi opgegooit en er best een boel verloren?
Het dorpje was gewoon een BB dorpje midden in zijn cluster, hij was zo onverstandig om de bb dorpjes te laten liggen, en daarbij hebben wij onze kans gepakt;)

Als je gaat beginnen over de clears die ik er op heb gegooid vertel dan ook eventjes hoeveel defence je (of ben je niet copper) in het begin bent verloren omdat er geen muur een geen kerk stond. Ik heb er inderdaad zeker 50-70 doodgelopen verspreid over 3 dorpjes van 3K (ik heb er dus eentje overgepakt na het killen van ong. 500K defence met een minimum aan clears), als je een account hebt van 14-15 miljoen stelt dat in feite niets voor. Maar ik kan begrijpen dat dat een denkpiste is die je niet kan volgen ;) Daarbovenop blijf ik vinden dat het niet onverstandig is om BBdorpen te laten liggen als farm, kleine beetjes gs dagelijks maken veel edels op lange termijn, maar opnieuw, ik kan begrijpen dat je hier niet volgt aangezien jij genoeg edels hebt altijd door gebrek aan uitbreiding of door regelmatige verliezen van dorpen.(in het geval je speler op Coppernicus bent) En ergens heb ik nog steeds gelijk want hoeveel hebben je 2 clusterdorpen al uitgehaald? Ik zie er nog steeds geen nieuw dorpje liggen, en dan hebben we het nog niet gehad over de vraag of je het kan behouden als je er ooit eentje zou kunnen edelen op 9u van je front. Zeker gezien het feit dat je bijna zonder lopende defence staat in je cluster dankzij Seke :eek:

Ik heb nooit gezegt dat ik barbarendorpjes edel van 3k?
Ik heb geen enkel idee van waar jij deze onzin vandaan haalt.

Hier begin ik al te twijfelen of je de echte bespeler bent van Copper want dan zou je tenminste niet zo dom zijn om te liegen, want het waren wel degelijk dorpjes van 3K (ok, mss dat het allereerste 6-7K was ofzo)


Dan moet je nu niet gaan klagen dat wij die dorpjes hebben geédeld van jullie, jullie lieten ze liggen voor die o zo veel grondstoffen en sturen er nu troepen op?

Even ter info. Zolang jij er troepen op blijft gooien zal je alleen maar verlies maken met het aantal Grondstoffen dat je kon hebben als je het gewoon geedeld had, Ga dus niet bij ons zeuren dat Coppernicus 2 dorpjes heeft geédeld in jullie cluster, jullie hebben ze laten liggen en wij hebben ze gepakt.

Zover ik weet zeur ik niet. Ik heb alleen duidelijk gemaakt dat men in .KOC. troepen heeft voor 2 clusterdorpen (die dan niet gebruikt worden) maar niet voor de kerncluster. En hier komt bevestiging dat je wss Copper zelf niet bent, want dan zou je tenminste weten dat er al meer dan een maand geen clear meer naartoe is gestuurd. Ooit zullen ze wel leeg komen te staan als copper opgeëdeld is, en zoniet zijn er altijd moraalbrekers ;)

Nu goed, het feit dat je nog niet eens behoorlijk kunt quoten, duidt er al op dat je niet de meest snuggere bent van .KOC. en dat maakt argumenteren praktisch onmogelijk met jou. Wees zo verstandig als Wobke en ga niet verdedigen wat overduidelijk fout is.
 

DeletedUser52941

Guest
Ga er niet op in wanker ;)
Hij voelt zich nu gewoon belangrijk...
 

DeletedUser

Guest
Hij is ook belangrijk.

Maar sinds wanneer worden de leden van KoC (op wobke na) serieus genomen?

en verder vraag ik me af hoe jullie weten dat dat eigen def is...;)
 

DeletedUser2522

Guest
Hij is ook belangrijk.

Maar sinds wanneer worden de leden van KoC (op wobke na) serieus genomen?

en verder vraag ik me af hoe jullie weten dat dat eigen def is...;)

Op zijn minst gedeeltelijk aangezien er soms een dorpje verdwijnt als Copper een dorp verliest. Maar goed, stel dat het os voor het grootste gedeelte van de stam komt, dan is het nog steeds inefficiënt. Het verandert weinig aan de zaak dat er zo'n 80 osdorpen in 3 dorpjes staan en dat voor de rest het front onderstacked is.
 

DeletedUser

Guest
sws 2/3 dorpen edelen in Williams cluster is kansloos x) maar als ze het front dan laten vallen ben je dom bezig, achja niet ons probleem wij hebben lekker dorpen en zij blij met mss net 1mln odd
mooie driekwarters zijn het ook die .KoC. leden:D
 

DeletedUser

Guest
sws 2/3 dorpen edelen in Williams cluster is kansloos x) maar als ze het front dan laten vallen ben je dom bezig, achja niet ons probleem wij hebben lekker dorpen en zij blij met mss net 1mln odd
mooie driekwarters zijn het ook die .KoC. leden:D

Ik zal je een subtiele hint geven: Stop met reageren als je geen nuttige reacties kan geven, of totaal niet weet waar je over praat.
 
Bovenaan