Koc en de rest.

DeletedUser21830

Guest
Beste mensen,

Ik wil dit onderwerp even uit de kroegsfeer halen. Als je alle woorden van gissen, vissen (ver)oordelen en voorbarige conclusies eens weglaat. Ik had laatst al een kleine hint gegeven toen iemand een grappige opmerking maakte. Tactisch gezien erg ongezond deze openheid, ik weet het.


We draaien vanaf ca. april met 4 man de 10 accounts van onze stam, zonder co's.


Spelers die stopten met de eerste incoming en de pc uitzetten, die stopten toen een speler overging naar dei, vv-dagen die op zijn van accounts omdat we geen ww haddenn of kregen, Spelers die langs kwamen waaien en het "even" zouden doen, zijn snel weer verder gewaaid (paar goede uitgezonderd, maar die zijn ook allang weer weg). Dit had niks meer met snipen, deffen, counteren, backtimen en -draften, aanvallen en verdediging te maken. Dat was alleen een zo dun mogelijk uitsmeren tot de executie. Koc opheffen? nooit. Spelers hebben altijd de keus gehad om te gaan of te blijven, zonder rancune. Pas sinds kort is er weer hoop door het aan kunnen trekken van een paar goede spelers. Te laat of nog net op tijd? Geen idee.

En ja, dei draaide ook onderbezet. Maar de meeste spelers kiezen toch voor de winnende partij van dat moment op een safe account. En nee, voorgaande is geen excuus voor teloorgang. En ja, ik ben totaal op. En nee, ik kan niet opgeven. :eek:
 

DeletedUser

Guest
blij dat je het niet opgeeft ;)

eerlijk,ikzelf heb nooit gedacht dat koc het ging opgeven,ik dacht enkel dat jullie quo enz als buffer gingen gebruiken om zoveel mogelijk safe zone te creeren en jullie front goed te zetten.

ik hoop dat de clears lekker heen en weer gestuurd zullen worden.

toon nog eens dat jullie niveau tig maal hoger ligt dan die naabjes van teva ;)
 

DeletedUser21830

Guest
en het nut van deze post is?
- alle speculaties de nek omdraaien.
- alle voorbarige conclusies en oordelen teckelen.
- en, zoals ik zei, uit de kroegsfeer te halen. Dan is het meer to the point.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zo heeft de lieve bjorn de hap ook geregeld gered alleen die dan in zijn uppie 4 vv''s
 

DeletedUser21830

Guest
De spelers, die nu in Koc spelen, zijn allemaal mensen met een gouden randje.
 

DeletedUser

Guest
Je openhartigheid siert je als speler.
Succes gewenst met Koc
 

DeletedUser

Guest
Je openhartigheid siert je als speler.
Succes gewenst met Koc

jij hier? :eek:

@ Wobke: mooie en duidelijk post (voor de rest dan, voor mij was alles natuurlijk al duidelijk).
En ook hier is van opgeven geen sprake ;)
 

DeletedUser

Guest
zo heeft de lieve bjorn de hap ook geregeld gered alleen die dan in zijn uppie 4 vv''s

Wobke ook;) Nix afdoende aan die bjorn, ken hem niet, maar de verhalen die ik hoor geven aan dat het een leider is van een nr 1 stam waardig;)

Verder ben ik het grotendeels wel met dit topic eens, het begint weer te draaien, maar als vanouds is het nog niet....helaas:(
 

DeletedUser

Guest
Wobke ook;) Nix afdoende aan die bjorn, ken hem niet, maar de verhalen die ik hoor geven aan dat het een leider is van een nr 1 stam waardig;)

Verder ben ik het grotendeels wel met dit topic eens, het begint weer te draaien, maar als vanouds is het nog niet....helaas:(

Dat kan helaas ook niet, als de helft van de oude spelers weg is ;)
 

DeletedUser51306

Guest
Een duidelijk topic met een STTP uitleg over de huidige situatie die zich afspeelt achter de schermen van ".KoC.", Natuurlijk is dit gebonden aan voor- en nadelen zoals je ook aangaf in je eerste post. Spijtig dat leden stoppen omwille van een paar Inc's. Ikzelf ben zeer blij dat er hier geen negativisme te vinden is, Wat vaak zoek is.
 

DeletedUser

Guest
Wobke ook;) Nix afdoende aan die bjorn, ken hem niet, maar de verhalen die ik hoor geven aan dat het een leider is van een nr 1 stam waardig;)

Verder ben ik het grotendeels wel met dit topic eens, het begint weer te draaien, maar als vanouds is het nog niet....helaas:(

op beide reacties ik wil daarmee ook niks zeggen ik weet dat jullie gerust jullie best doen bjorn was wel de echte uitzondering die ik niet evernaard verwacht maar dat betekendt niet dat ik geen respect heb voor koc
 

DeletedUser52941

Guest
op beide reacties ik wil daarmee ook niks zeggen ik weet dat jullie gerust jullie best doen bjorn was wel de echte uitzondering die ik niet evernaard verwacht maar dat betekendt niet dat ik geen respect heb voor koc

.Koc. is zeker een goede georganiseerde stam ;)
Ik ben zeker trots dat ik nog in die stam heb mogen nestelen op Rumi
 

DeletedUser

Guest
op beide reacties ik wil daarmee ook niks zeggen ik weet dat jullie gerust jullie best doen bjorn was wel de echte uitzondering die ik niet evernaard verwacht maar dat betekendt niet dat ik geen respect heb voor koc

Best doen???:p zeg dat maar tegen wobke:D

Was overigens niet bedoelt als denegrerende opmerking, en al zeker niet met de bedoeling iemand te laten geloven dat jij geen respect heb voor KoC;)

.Koc. is zeker een goede georganiseerde stam ;)
Ik ben zeker trots dat ik nog in die stam heb mogen nestelen op Rumi

Ben nog in rouw:p
 
Bovenaan