Knapste TW'er - Wintereditie!

DeletedUser52001

Guest
:D Ik denk dat de titel wel voor zich spreekt!
Dit is namelijk weer een editie om te kijken wie de knapste tw'er is. De winnaar van 2011 was Simeco, die vorige editie was uitgesloten van deelname en nu natuurlijk weer mee mag doen! De winnaar van 2012, de afgelopen keer dus, was Quechua. Hij is deze keer uitgesloten van deelname en zal erejurylid zijn bij de vrouwelijke variant (mochten de heren dat willen). Maargoed. Voor de vorm een inleiding voor jullie!

Deze verkiezing geeft de jongens (en mannen, ofcourse) hier de kans om hun haantjesgedrag ten volste te benutten, of gewoon met hun bescheidenheid de titel binnen te slepen. Wie van jullie wordt de knapste tw'er van deze winter?

Regels
Om te voorkomen dat het op welke manier dan ook fout gaat, zijn er natuurlijk regels.
- Je moet mannelijk zijn om mee te doen.
- Foto's met ontbloot bovenlichaam (zwembroekfoto's) zijn niet toegestaan.
- Er moeten per deelnemer minimaal 2 foto's worden ingestuurd zodat de jury een goed beeld heeft. Meer mag natuurlijk altijd en wordt aangeraden!
- Quechua is dus uitgesloten van deelname, aangezien hij de vorige verkiezing heeft gewonnen en anderen mogen ook een kans krijgen.

Hoe doe je mee
En dan nu over de inzendingen. Je kan je op twee manieren aanmelden, door je foto's in het topic neer te zetten, of op een meer anonieme manier door ze via PM naar álle juryleden te sturen. De foto's zullen niet openbaar gemaakt worden, behalve als je in de top 4 zit. Dan mag het hele forum van je foto's genieten!
Als je je foto's hebt opgestuurd en je inzending is goedgekeurd (als je dus 2 of meer foto's hebt volgens de regels) dan kom je in de lijst van deelnemers te staan en kan de jury alvast beginnen met beoordelen.

De beoordeling
De deelnemers zullen op 2 manieren beoordeeld worden. Ze zullen een cijfer krijgen voor uiterlijk, en een cijfer voor reputatie, ofwel innerlijk. Deze twee cijfers zullen een totaalcijfer vormen die dus uit gaat maken wie de winnaar wordt. Het cijfer voor uiterlijk zal voor 80% meetellen in het totaalcijfer, de reputatie dus voor 20%. De deelnemers zullen beoordeeld worden door een jury van vrouwelijke tw'ers. Mocht je in de jury willen zitten(graag!) kan je dat hier of via pm doorgeven. En vereiste om in de jury te mogen zitten is natuurlijk het feit dat je vrouw moet zijn. Maar dat lijkt me logisch :p

Nadat deze editie af is zullen de mannen waarschijnlijk ook een editie voor de vrouwen willen (hoeft niet natuurlijk) en om daar in de jury te mogen zitten zal natuurlijk een eer zijn die je niet zomaar krijgt! (aangezien er nou eenmaal meer mannen dan vrouwen op dit forum zitten, tja) De winnaar van de vorige editie, Quechua, zal de eerste plek in de jury krijgen. De andere 4 plekken worden opgevuld door de top 4 van deze editie. Het wordt dus een 5-koppige jury. Mocht een van de top 4 onverhoeds niet kunnen of niet willen, zal de eer doorgeschoven worden naar de nummer 5, en zo door. Het lijkt me ook vanzelfsprekend dat de vrouwen op dezelfde manier beoordeeld zullen worden (dus ook de uiterlijk/innerlijk verhouding) als de mannen.

En dan nu de jury! Deze bestaat momenteel uit 4 geweldige vrouwen, maar er kunnen er altijd meer bij natuurlijk.

De Jury
Marwolaeth
Energy
Kahvi
Amycipatie
Anne
Christine1902
Rubyrose

En hier komt dan (als het zo ver is) een overzicht met deelnemers.

De Deelnemers
Jobeh + Deze
OrAsU + In PM + Deze
Pr0siebb
Krepox + Deze
conceived by communism
Team Feunen - PM
Remcoiiiiiiii
Held van de dag - PM
Bik en rode trap
Dutchgangster
The Little Dictator
Calamus Incendium
Mooteman
Dazrield
Yube + Deze
Eucalyptus Sunrise
Svennieboys
Chagall - PM
Wolfy + Deze
Dragonfriend
Shiba
ll0ll King
Gatenkaas
Senne - PM
Vodianova
Weerwolfgek
Weslala

En het zou geen eerlijke wedstrijd zijn als er geen deadline was, deze leggen we vast op Zondag 6 januari. Tot dan kunnen de deelnemers nog foto's inzenden, daarna worden de inschrijvingen gesloten en zullen de juryleden hun oordeel vellen. Je mag natuurlijk tot de deadline zoveel foto's insturen als je wil.

Veel succes allemaal!

begin uitslag

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24056

Guest
Glenn wil nou eenmaal eens met iets winnen van mij dus ik neem hem dat helemaal kwalijk hoor!!

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.299
Hoezo mag ik mijn sixpack niet showen?

DeletedUser40402

Guest
Nee, je mag je ribben niet tonen, dat is niet zo mooi.

DeletedUser

Guest
Een ontbloot bovenlichaam mag niet? Maar ik mag wel mijn ontbloot onderlichaam inzenden^^:D

DeletedUser

Guest
Ik ook niet, ik wil andere mensen natuurlijk ook de kans geven.

DeletedUser1435

Guest
ik doe voor de verandering maar eens mee. ff al die tw'ers de mond snoeren

Bovenaan