Knapste tw'er 2015

DeletedUser52001

Guest
Zo, alvast een topic met dezelfde regels als de vorige keer. Zal nog wel kijken wat ik precies aanpas.

Om alle misverstanden te voorkomen zal ik beginnen met een aantal algemene regels, zodat iedereen snapt wat de bedoeling is.

Regels
- Je moet mannelijk zijn om mee te doen.
- Foto's met ontbloot bovenlichaam (zwembroekfoto's) zijn niet toegestaan. (helaas helaas! Via pm mag dit natuurlijk wel)
- Er moeten per deelnemer minimaal 2 foto's worden ingestuurd zodat de jury een goed beeld heeft. Meer mag natuurlijk altijd en wordt aangeraden!
- Zeiken zeuren mekkeren over de regels, de beoordeling of wat dan ook mag enkel gebeuren door mensen die daadwerkelijk meedoen. Doe je (nog) niet mee? Schrijf je in op ga ergens anders zeuren. Bij voorbaat dank.

Hoe doe je mee
En dan nu over de inzendingen. Je kan je op twee manieren aanmelden, door je foto's in het topic neer te zetten, of op een meer anonieme manier door ze via PM naar mij te sturen. Ik zal ze dan doorsturen naar de andere juryleden (dit omdat de jury nog niet compleet is nu en het anders een zooitje wordt) De foto's zullen niet openbaar gemaakt worden, behalve als je in de top 15 zit. Dan mag het hele forum van je foto's genieten!
Als je je foto's hebt opgestuurd en je inzending is goedgekeurd (als je dus 2 of meer foto's hebt volgens de regels) dan kom je in de lijst van deelnemers te staan en kan de jury alvast beginnen met beoordelen.

Algemene dingen over je deelname
Omdat hier vorige keer ook commentaar over was zal ik jullie dit nu van te voren vertellen, zodat de genen die dit niet zo leuk vinden niet hoeven mee te doen. Maar ik neem aan dat het geen probleem is.
- Als je meedoet wordt je dus beoordeeld met een cijfer op basis van je uiterlijk. Kan je dit niet aan, doe dan vooral niet mee.
- Ook wordt bij de uitslag de hele uitslag getoond. Dus, de nummer 1 tot en met de laagste in die volgorde. Bij de laagste zoveel wordt geen cijfer geplaatst, maar je krijgt wel je plek te zien in de totale ranking. Nogmaals, kan je het niet trekken onderaan te eindigen? Doe dan niet mee.

De beoordeling
Iedereen die zich heeft ingeschreven gaat dus beoordeeld worden. Aangezien hier de vorige editie misverstanden over waren en verschillende juryleden op verschillende manieren beoordeelden, gaat daar deze keer een algemeen beoordelingsmodel voor zijn zodat er niet een jurylid is dat door een andere manier van beoordelen de uitslag dusdanig beïnvloedt. Ook gaan er nog wat verdere regels zijn voor het beoordelen maar die zal ik goed naar de jury communiceren.
De deelnemers worden, in tegenstelling tot de vorige edities, niet enkel op uiterlijk beoordeeld. De algemene beoordeling gaat enkel op uiterlijk zijn (voor de ranking dus) maar er gaan ook nog twee extra beoordelingen plaats vinden. De jury gaat namelijk ook stemmen voor de leukste/grappigste/creatiefste foto, en voor de meest sympathieke persoon. Daar zal van elk een top 3 komen, die ook bekend gemaakt gaat worden na de algemene uitslag. En dat brengt ons ook meteen tot het volgende punt, namelijk;

De jury
De jury zal uit een aantal (hopelijk 5) personen bestaan. Voor deze manneneditie, en voor de vrouweneditie die hierna gaat komen. Een vereiste voor de jury van deze manneneditie is natuurlijk dat je een vrouw(of op mannen valt, speciaal voor jou melvin!) bent, en de vereiste voor de jury van de vrouweneditie dat je een man bent en dat je hebt deelgenomen aan deze editie. En dat je hebt gewonnen. De top 3 knapste tw'ers worden namelijk geplaatst in de jury (als een van hen dit niet wil/kan gaat de plaats door naar de nummer 4, en zo door). De andere twee plekken zullen vervult worden door de persoon met de leukste/grappigste/creatiefste foto, (en als deze al in de top 3 is geeindigd, de nummer 2 hiervan, etc) en door de meest sympathieke persoon. (ook hier geldt, zit die al in de jury gaat de plek naar de nummer 2 hiervan, etc) Zo is er dus ook voor de vrouweneditie een 5-koppige jury!
(de reden hiervoor is dat de vrouwen dan beoordeeld worden door mannen die ze zelf het knapste vonden)

Wat me ook weer terug brengt tot een ander punt van orde, ik heb voor deze editie nog 4 juryleden nodig. Vind jij dat je als vrouw hiervoor geschikt bent? Stuur me dan een pm met een korte motivatie. (als er toevallig meer dan 4 vrouwen zijn die willen jureren!) Als er meerdere gegadigden zijn dan is een belangrijk punt in of je jury mag worden, of je de vorige vrouweneditie mee hebt gedaan. De vrouwen die dat wel deden hebben dan voorrang op de genen die niet meededen. Is hier ook onenigheid in, dan wordt er ook gekeken naar hoe hoog je geëindigd bent. Natuurlijk wordt er eerst gekeken naar je korte motivatie, maar ik denk niet dat het zo ver komt.

Dus, veel succes allemaal! En ik reserveer even de volgende twee posts voor de deelnemers en de uitslag, nog niet posten dus aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
Uitslag:
Hier te vinden!
Omhoog scrollen voor de leukste foto (Dragonfriend) en de sympathiekste speler! (stalov)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.162
Ik vind dat we dit maar eens moeten bespreken terwijl we taart eten noralie
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser1435

Guest
mogen we hier verder discussieren over zaken uit het 2013 topic?
 

DeletedUser52001

Guest
Je mag hier discussiëren over de verkiezing. Niet over andere onderwerpen.
 
Reactiescore
770
Zal amy ook in de jury komen? :p
 

DeletedUser70476

Guest
Hoe weten we nou of er geen steekpenningen aangenomen worden. Of is de uitslag al bepaalt? Graag meer duidelijkheid hierover.
 

DeletedUser70476

Guest
Iedereen die gaat beoordelen is volwassen genoeg om dat eerlijk te doen.

Maar aangezien de jury nog niet compleet is weten we niet wie er geen beoordelen. Dus kan er ook niet bewezen worden of zij volwassen genoeg zijn. Ik skip deze verkiezing dan gewoon maar!!!
 

DeletedUser52001

Guest
Maar aangezien de jury nog niet compleet is weten we niet wie er geen beoordelen. Dus kan er ook niet bewezen worden of zij volwassen genoeg zijn. Ik skip deze verkiezing dan gewoon maar!!!

Je kan ook gewoon zeggen dat je niet meer durft te doen!
 

DeletedUser70476

Guest
Ik zie ook niet in hoe een 15 jarige hier als winnaar uit de bus kan komen, dus meedoen is vrij zinloos.
 

DeletedUser68027

Guest
Dan ben ik maar de eerste.
Hier mijn (3) foto's. (Dit zijn hopelijk 'prima formaten'?)

bw0jabju867.jpg

(Flowers everywhere)

v4zyr0wxtkj.jpeg

(Wat een slechte lach)

bnlr9axea0r.jpg

(Zwart-wit for the win)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan