[Inschrijftopic] Knap die Kop

DeletedUser40402

Guest
Beste forumgenoten,

Na afwezigheid van enkele maanden/jaren presenteer ik jullie nu een nieuwe editie van Knap die Kop!

Voor de mensen die hier toen ook al rondliepen, het concept wordt wat veranderd. Ik heb de tijd niet om iedereen op skype te bevragen. In de plaats daarvan komt een concept die ikzelf gebruikt heb in mijn expeditie forumson editie en ook al door anderen succesvol gebruikt is.

Het gaat als volgt! Jullie krijgen x aantal koppen. Per juiste familienaam krijg je 0.5, volledige naam levert een heel punt op. Dat is het eerste gedeelte waarmee er punten kunnen gewonnen worden. Als tweede heb ik bij elke naam een letter nodig. Als ik bvb de 2e letter van de voornaam van lionel messi vraag heb ik logischerwijs de i nodig. Op deze manier zal je een vraag kunnen vormen. Bij de juiste vraag win je 5 punten, kan je dan ook nog het juiste antwoord formuleren win je nog eens 5 punten extra.

Dat is de eigenlijke opdracht. Echter kunnen er nog enkele bonuspunten gewonnen worden! In elke ronde zal er een groep mensen zitten die overduidelijk aan elkaar gelinkt zijn. Eentje heb ik daar uit gelaten. Weet je die te vinden win je 10 extra punten! Een voorbeeldje: er is een rondje met Chandler, Ross, Rachel, Phoebe en Monica uit Friends. Dan heb je dus overduidelijk Joey nodig voor de bonuspunten. De connectie van deze mensen zal altijd redelijk sterk zijn, zoek het dus niet te ver. Stuur zeker mee waarom je die persoon instuurde, mocht ik een duidelijke connectie over het hoofd gezien hebben krijg je hier uiteraard ook punten voor.

Dan enkel nog praktisch, er zouden 5 of 10 rondes zijn. Elke ronde zou op zondagavond rond 21u online komen. Op dat moment is ook de deadline van de vorige ronde, zorg dan dus dat je voor 21u ingestuurd hebt. De uitslag kan even op zich laten wachten telkens, ik heb zoals gezegd niet super veel tijd. Wat opzich niet veel uitmaalt, de rondes zullen blijven komen en de uitslag is niet per se nodig om verder te doen. Ik zal ook enorm strikt zijn op de deadline, ook al staat de uitslag nog niet online, inzendingen na nieuwe ronde worden gewoon verwijderd. Wees gewaarschuwd!

Verder is denk ik alles duidelijk. Schrijf jullie nog effe in als jullie willen meedoen, bij genoeg inzendingen begin ik er aan, kwestie van niet al het werk voor niets te doen. Nu zondag of de week erop zouden we dan starten. Mocht ik dingen vergeten hebben mogen jullie die natuurlijk hier stellen.

1.
2.
3.
4.
5.
 

DeletedUser58575

Guest
1. Bappos
2. Netsky
3. Dark-knight
4. The Little Dictator
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
1. Bappos
2. Netsky
3. Dark-knight
4. The Little Dictator
5. Yube
6.
7.
8.
9.
10.
 
Reactiescore
770
1. Bappos
2. Netsky
3. Dark-knight
4. The Little Dictator
5. Yube
6. Stalov
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser65921

Guest
1. Bappos
2. Netsky
3. Dark-knight
4. The Little Dictator
5. Yube
6. Stalov
7. Draakje
 

DeletedUser40402

Guest
Als er in het inschrijftopic zich al maar 9 mensen melden verwacht ik er niet zo veel van :D. Zal wrs volgende week zondag met eerste ronde komen, maar goed mogelijk dus dat het plots stopt wegens gebrek aan belangstelling.
 

DeletedUser16768

Guest
Hoeveel heb je er nodig? Dan regel ik wel wat "familieleden" die mee doen!!!!
 

DeletedUser77103

Guest
1. Bappos
2. Netsky
3. Dark-knight
4. The Little Dictator
5. Yube
6. Stalov
7. Draakje
8. Basboy11
9. Mylove

Moeilijk he Bas, lijstje kopieren, luilak :p
Ik ga ook eens meedoen, ken het niet maar proberen waard :)
 

DeletedUser73803

Guest
En Rukurt dus.

1. Bappos
2. Netsky
3. Dark-knight
4. The Little Dictator
5. Yube
6. Stalov
7. Draakje
8. Basboy11
9. Mylove
10. Rukurt
 

DeletedUser75763

Guest
1. Bappos
2. Netsky
3. Dark-knight
4. The Little Dictator
5. Yube
6. Stalov
7. Draakje
8. Basboy11
9. Mylove
10. Rukurt
11. ImAlbatroaz
 
Bovenaan