Klojen in de RIM

Reactiescore
338
Als er iets gebeurt op een wereld wordt er vaak een hele post/topic aan geweid. Bij deze is het aan mij/ons om hier op in te gaan. Ik ben hier dan ook als speler en niet als teamlid.

We kregen via via te weten dat we voer gingen worden voor Heres en waren benieuwd hoe het zat. Eenmaal in gesprek bleek dit ook te kloppen. Heres had geen zin om de dorpen van El prof te nemen, maar wou zich liever bezighouden met een speler van 650k (wij). Reden: Wij zouden onze dorpen niet kunnen verdedigen en dat zou cruciaal zijn voor hun ww.

Nu enkele dagen later en wij klaar voor de strijd, komen ook barfje en nosense zich wat moeien, want het gaat hem idd om onze dorpen. Terwijl wij in het zuiden in de rim liggen en zelfs niet tussen hun front liggen.
Dat maakt allemaal natuurlijk No sense, want als er op vorige classics gewisseld wordt van bg dan is dat moord en brand, maar als ze zelf niet de ballen hebben om elkaar te bestoken, maar gaan vechten om de kleintjes vind ik dit een serieus stapje erger.

Rest my case. Onze dorpen krijg je niet zomaar.
 
Reactiescore
1.075
20220221-125336.jpg


Goeie troll wel
 
Reactiescore
1.075
Gij jij 400aanvallen counteren terwijl je van 8-17h werkt?

Het gaat er eerder om dat je een heel topic maakt met "mijn dorpen krijg je niet zomaar" en de dag later de 20% van je acc weg is.
 
Reactiescore
338
Het gaat er eerder om dat je een heel topic maakt met "mijn dorpen krijg je niet zomaar" en de dag later de 20% van je acc weg is.

Omdat er bij het taggen iets misgegaan is. Ik aan het werken was en de andere co's het te laat gezien hadden... Brutte pech, maar we wouden ze idd niet zomaar geven
 
Reactiescore
24
Een typische beginnersfout.
Bijdehante forumposts moet je altijd pas maken nadat je gewonnen hebt.
 
Reactiescore
338
Een typische beginnersfout.
Bijdehante forumposts moet je altijd pas maken nadat je gewonnen hebt.

We gingen sws niet winnen? Ik vind het frappant dat een wereld gewonnen moet worden door een speler van 700k in de rim te nemen, terwijl er wel een heel front is.
 
Reactiescore
1.363
Als boekhouder heb je tijd met hopen he Chrisje
Sws Neles :D
Daarom altijd co's fixen die t werk voor je opknappen als je aant werk bent of slaapt. ;)
 
Bovenaan