Klimaat

Reactiescore
161
Hallo allen,

Zijn er hier ook mensen bezig met het onderwerp 'klimaat'? En dan hoef ik denk ik niet uit te leggen wat ik daarmee bedoel?

Julian
 
Reactiescore
5.591
Nee, ik ben niet een van die gekkies die mee met de hype gaat en gaat protesteren tegen weet ik t wat allemaal.
Ik zou ook liegen als ik zeg dat ik er wat om geef. Ik scheid wel afval thuis enzo, maar buiten dat kan het me vrij weinig verekken. Ik vlieg zo’n 8x per jaar, ik eet volop vlees en heb een mooie benzine auto.

Heb wel respect verder voor mensen die er wel vanuit hun hart mee bezig zijn, maar die middelbare scholieren die met de hype mee gaan word ik kots misselijk van.
 
Reactiescore
161
Ha lord-toms,

Vanuit mijn studierichting ben ik veel met alles omtrent het klimaat bezig. Vooral de wetenschap erachter. Dus geen voorgekauwde denkrichtingen, zoals onze middelbare noobjes. Er zijn zeker angstaanjagende dingen bezig, maar om onze economie nou de grond in de graven hiervoor, lijkt mij niet nodig. Wel ben ik van mening dat er meer moet gebeuren dan wij doen. Het zit hem in hele simpele dingen.. (plant een boom..)
 
Reactiescore
142
Er zijn zeker angstaanjagende dingen bezig, maar om onze economie nou de grond in de graven hiervoor, lijkt mij niet nodig. Wel ben ik van mening dat er meer moet gebeuren dan wij doen. Het zit hem in hele simpele dingen.. (plant een boom..)

Even wil ik eraan toevoegen:
Het huidige economische model moet niet de grond in gegraven worden, maar het zal wel in zaken moeten veranderen. Een meer circulair model nastreven is een mogelijkheid, alsook het nadenken over duurzame ontwikkeling.
(Master of science in de Handelswetenschappen)
 
Reactiescore
142
Vanwaar de vraag of er iemand bezig is met klimaat hier op het AF?
 

DeletedUser49571

Guest
Plant bomen, bouw huizen, scheid je afval en stop al die miljarden lekker in innovatieve kernenergie ofzo. Zonnepanelen op daken van huizen prima, dubbel glas, goed. Windmolens vind ik lelijk en verpesten de natuur. Manier van rijden lekker zelf invullen
 
Reactiescore
110
Zorg ervoor dat mensen in Afrika en Azie geen 10 kinderen meer krijgen, dan is het probleem opgelost.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik kan elk jaar bij mijn mobiel abonnement een cadeautje kiezen voor zoveel jaar klant en vorig jaar heb ik voor het cadeau een boom laten planten gekozen! Trots op mezelf!
 
Reactiescore
1.770
Even wil ik eraan toevoegen:
Het huidige economische model moet niet de grond in gegraven worden, maar het zal wel in zaken moeten veranderen. Een meer circulair model nastreven is een mogelijkheid, alsook het nadenken over duurzame ontwikkeling.
(Master of science in de Handelswetenschappen)
inderdaad respect voor de natuur is wel het minste dit overstijgt de clubgrenzen!
(club sup)
 
Reactiescore
1.770
me dunkt dat hij zijn gezellig babbeltje ondertussen ergens anders gevonden heeft :wink:
je weet wel :wink::wink:
de vrouwtjes :wink::wink:


:wink::wink::wink:
 
Bovenaan