klikte net op die dikke bruine plus

DeletedUser73204

Guest
Goh, er komt weer niets zinnigs uit je behalve dan ik ben zo geweldig en jullie zijn niets. Toch leuk dat iemand zo tevreden is met zichzelf. Je moet ook wel want daarmee ben je ook de enige.
Maar applausje voor je hoor. Ook dit topic weet je weer met je onzin helemaal naar je toe te trekken.
en ja ik gebruik ook translate. anders krijg ik (weer) een ban omdat ik idd het nederlands nie machtig is.
Zo is alles cooler dan Nederlanders
Ik hou wel van jullie Nederlanders hoor:) Ik woon dus niet schijnheilig in een land wat ik eigenlijk niets vind maar er wel blijf wonen en zelfs een huis ga kopen (of al gekocht heb)

.
 

DeletedUser72524

Guest
Zo is alles cooler dan Nederlanders.
Verschil moet er wezen.

En Sander keb je kop al gezien en had medelijden met je ouders :p
Kijk eens naar Rob, die heeft tenminste nog een gezonde huid, heeft vast advies voor je :eek:

Ik heb een hoofd, geen kop. Ik snap dat je medelijden met mijn ouders hebt, niet leuk om bij ieder kinderfeestje misgunnende ouders te hebben die boos zijn dat hun kind niet zo knap is. Maar goed laten we andermans uiterlijk niet afkraken, iedereen is perfect zoals hij/zij is;). En anders kan je ook gewoon gebruik maken van de mogelijkheden, door bijvoorbeeld wanneer je een mega groot voorhoofd hebt niet heel je voorhoofd in een fotokader te plaatsen.

Goh, er komt weer niets zinnigs uit je behalve dan ik ben zo geweldig en jullie zijn niets. Toch leuk dat iemand zo tevreden is met zichzelf. Je moet ook wel want daarmee ben je ook de enige.
Maar applausje voor je hoor. Ook dit topic weet je weer met je onzin helemaal naar je toe te trekken.
en ja ik gebruik ook translate. anders krijg ik (weer) een ban omdat ik idd het nederlands nie machtig is.

Ik hou wel van jullie Nederlanders hoor:) Ik woon dus niet schijnheilig in een land wat ik eigenlijk niets vind maar er wel blijf wonen en zelfs een huis ga kopen (of al gekocht heb)

.

Je bent een topper Korp beer :). En op het feit dat wij niet echt y gebruiken maar daarvoor een losse i en j, is je Nederlands meer dan prima. Zie het maar als uniek dat jij je eigen schrijftaal voor Nederlands hebt, ik zou zeggen wees er meer trots op dan er onzekerheden over hebben.
 

DeletedUser61134

Guest
Zeg je nou dat mensen niet tevreden met zichzelf zijn?
Is een concept dat ik niet begrijp.

Meeste hier zijn wel 18+, dan heb je toch meer dan genoeg tijd gehad een leefomgeving op te bouwen waar je gelukkig bent?

Leven is de grootste cadeau die we ooit hebben gehad.
En tegenslagen zijn er maar gewoon door met een glimlach en het is in no time weer goed.
 

DeletedUser72524

Guest
Zeg je nou dat mensen niet tevreden met zichzelf zijn?
Is een concept dat ik niet begrijp.

Meeste hier zijn wel 18+, dan heb je toch meer dan genoeg tijd gehad een leefomgeving op te bouwen waar je gelukkig bent?

Leven is de grootste cadeau die we ooit hebben gehad.
En tegenslagen zijn er maar gewoon door met een glimlach en het is in no time weer goed.

Was dit een reactie op mij, anders ben je weer lekker autistisch bezig om een totaal ander onderwerp aan te snijden:D En ik doelde daarmee dat de reden is dat jij je voorhoofd niet laat zien omdat die mega is :D
 

DeletedUser61134

Guest
Waarom zou ik op jou reageren Sander?
Heb wel wat beters te doen in het leven :p

Je moet eens wat doen irl gekke uitkering trekker.
 
Reactiescore
3.457
Waarom zou ik op jou reageren Sander?
Heb wel wat beters te doen in het leven :p

Je moet eens wat doen irl gekke uitkering trekker.
Hij vertelde me net dat hij twee banen heeft en vandaag zijn derde auto heeft gekocht :O
 

Deleted User - 487871837

Guest
Leven is de grootste cadeau die we ooit hebben gehad.
En tegenslagen zijn er maar gewoon door met een glimlach en het is in no time weer goed.

Ben jij ook zo iemand die zegt "don't be depressed, just smile! :)"
 

DeletedUser72524

Guest
Hij vertelde me net dat hij twee banen heeft en vandaag zijn derde auto heeft gekocht :O

Sterker nog, ik heb een fulltime job. Daarnaast werk ik als ZZP'er ergens bij en heb ik ook een eigen bedrijf (samen met iemand anders). Dus praktisch 3 jobs. En idd mijn derde auto, maar dat komt omdat ik niet echt een auto mens ben, maar meer een helicopter man.
 
Reactiescore
3.457
Sterker nog, ik heb een fulltime job. Daarnaast werk ik als ZZP'er ergens bij en heb ik ook een eigen bedrijf (samen met iemand anders). Dus praktisch 3 jobs. En idd mijn derde auto, maar dat komt omdat ik niet echt een auto mens ben, maar meer een helicopter man.
Dat jij nog tijd hebt om hier te reageren:rolleyes2:
 

DeletedUser72524

Guest
Dat jij nog tijd hebt om hier te reageren:rolleyes2:

Oow dat is niet heel moeilijk. Ik typ alles binnen 10 seconde omdat ik niet alles nakijk enzo, plus ik kan super snel denken want ik ben hoogbegaafd. Terwijl een normaal mens er 10 minuten over doet omdat hij/zij allemaal moet nakijken. Spellingscheck doen etc.
 

DeletedUser61134

Guest
Sterker nog, ik heb een fulltime job. Daarnaast werk ik als ZZP'er ergens bij en heb ik ook een eigen bedrijf (samen met iemand anders). Dus praktisch 3 jobs. En idd mijn derde auto, maar dat komt omdat ik niet echt een auto mens ben, maar meer een helicopter man.

Jij wel joh :p
Je kan niet eens een sommetje van Dirk oplossen grapjas :p

En welke idioot verkoopt niet eerst een auto voor een 3de.
Waste of money en time om 3 te laten lopen.
Zelfs als je rijk bent heeft dat geen nut in Nederland.

Dat terzijde heb je al vaak genoeg verteld dat je een simpele stoelzitter bent.
Zonder enige passie of motivatie verder te komen.

Nadelig als je altijd over jezelf praat eh?
Neem voorbeeld aan mij, ik vertel alleen waar mensen zelf naar vragen.
 

DeletedUser7072

Guest
Dit forum lijdt aan een vorm van kanker. De kanker is uitgezaaid en dit forum zal 100% zeker sterven.

Nou kan dit uitgesteld worden door het forum te bestralen. Deze bestraling dood de kankercellen maar richt helaas ook een hoop schade aan bij de gezonde cellen.

De vraag is wat wij als community liever hebben. De natuur zijn gang laten gaan en het forum laten sterven, of dit uitstellen door het te bestralen wat dan wel ten koste kan gaan van de kwaliteit van leven.

De kanker is de inactiviteit en firefrakan is de bestraling. De dood zal de volledige inactiviteit betekenen.
 

DeletedUser61161

Guest
Dirk, nu lijkt het net alsof jij niks beters te doen hebt in je leven dan op het AF te reageren.
Maar ik heb oplossing, we knuppelen Rebecca neer, laten het AF doodbloeden en gaan ons allemaal richten op de belangrijkere dingen in het leven?:i
 

DeletedUser74005

Guest
Dit forum lijdt aan een vorm van kanker. De kanker is uitgezaaid en dit forum zal 100% zeker sterven.

Nou kan dit uitgesteld worden door het forum te bestralen. Deze bestraling dood de kankercellen maar richt helaas ook een hoop schade aan bij de gezonde cellen.

De vraag is wat wij als community liever hebben. De natuur zijn gang laten gaan en het forum laten sterven, of dit uitstellen door het te bestralen wat dan wel ten koste kan gaan van de kwaliteit van leven.

De kanker is de inactiviteit en firefrakan is de bestraling. De dood zal de volledige inactiviteit betekenen.

Vrij bijzondere vergelijking :p
 

DeletedUser61134

Guest
Dirk, nu lijkt het net alsof jij niks beters te doen hebt in je leven dan op het AF te reageren.
Maar ik heb oplossing, we knuppelen Rebecca neer, laten het AF doodbloeden en gaan ons allemaal richten op de belangrijkere dingen in het leven?:i

Ben geen baby zeehond! Racist.

Vrij bijzondere vergelijking :p

Normaal zijn dat van die vergelijkingen waar ik Beclogic onder zou zetten.
Maar ik ben aanstekelijk ^^
 

DeletedUser72524

Guest
Jij wel joh :p
Je kan niet eens een sommetje van Dirk oplossen grapjas :p

En welke idioot verkoopt niet eerst een auto voor een 3de.
Waste of money en time om 3 te laten lopen.
Zelfs als je rijk bent heeft dat geen nut in Nederland.

Dat terzijde heb je al vaak genoeg verteld dat je een simpele stoelzitter bent.
Zonder enige passie of motivatie verder te komen.

Nadelig als je altijd over jezelf praat eh?
Neem voorbeeld aan mij, ik vertel alleen waar mensen zelf naar vragen.

Hehehe, i saw what you did there. Zelf reflecteren, maar het zogenaamd gooien op mij.

Dirk, nu lijkt het net alsof jij niks beters te doen hebt in je leven dan op het AF te reageren.
Maar ik heb oplossing, we knuppelen Rebecca neer, laten het AF doodbloeden en gaan ons allemaal richten op de belangrijkere dingen in het leven?:i

Prachtig:D en een goede oplossing.
 

DeletedUser7072

Guest
Wat is die mobiel toch verradelijk. Ik zie nu een lege ruimte tussen elke zin, wat een beetje overdreven is, maar via mobiel leken dat gewoon volle alinea's :p
 
Bovenaan