Klassieke awards

Reactiescore
188
Ik vind dit het beste topic van alle werelden!

Code:
[B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
188
Beste speler:
Sagittarius.
Toffe gasten, goed team. Altijd aanwezig in de top en zeker niet te misselijk om even te helpen. Speel ik graag mee samen altijd, wetende dat we wat aan elkaar hebben!
Side note: @DownOnMe, in het verleden tegen gevochten en verloren op classic 1. Ben benieuwd of hij het nog niet verleerd is!

Beste stam:
Op dit moment lastig te zeggen. Speer is een sterke stam, maar ik zou zeker RVN, Lions. en up-R nog niet aan de kant zetten. Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden.

De beste stam speler:
Hier wil ik heel speer zetten op dit moment, zonder hun hulp had ik het niet gered voor de edelfase. Het zat ons niet mee door de missing in de instellingen die we niet vermeld was. Hierdoor stonden we op het randje van de afgrond. Toch hebben ze het voor elkaar gekregen om ons toen we weer konden groeien weer er bovenop te krijgen!

Het grootste ego:
Ja @Clickb*it deze is voor jou! Geniet ervan! Ik vind je een leuke speler, maar soms moet je even gepusht worden aan andere te denken^^

Beste leider:
/ Kan ik nog niet invullen zeker aangezien we binnen onze stam geen echte leiding hebben.

Slechtste leider:
/ Idem

Meest onderschatte stam:
Ik ben zeer benieuwd naar RVN en Simba! kunnen we misschien nog wel vuurwerk van verwachten!

Meest overschatte stam:
Denk niet dat er overschattingen zijn

Meest overschatte speler:
Ja de Tsjechen zijn er wel over eens wie dat is of niet @iL Leone Indomabile ^^

Meest onderschatte speler:
/

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik ben pre geregistreerd met sagittarius. en de rest lag om me heen en ben ik zeer blij mee!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
De mensen die mij de vorige classic gangbangde! Sorry Lions gasten! #FreePeperkoek

Mooiste spelers naam:
TestenVoorToegang liet me wel lachen!

Mooiste stam naam:
De Dikke Speerboys! Ja sorry hier kan gewoon echt NIEMAND aan tippen

Het tofste topic:
Dit soort topics, mits er oprecht ingevuld worden!

Het domste topic:
Praathoek, ook al is het huidige onderwerp daar wel zeer interessant.. #FreePeperkoek! Wat overigens staat voor het huidige boostsysteem wat op tw gebeurd!

Favoriete forum poster:
@Rob. jouw posts maken me gelukkig!

Minst favoriete forum poster:
/

Dikste wannabe op het forum:
/

Dikste wannabe in het spel:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
Consultant of the devil.
165978_large


Mooiste profiel foto van stammen:
Ik vind die van speer nog steeds prachtig!
166169_large


Mooiste actie van de wereld:
Wat ik tot nu toe heb meegemaakt, ik was er niet heel gelukkig mee... Toch was het wel effectief. De .cz spelers die ons gelijk na de beginners bescherming vol aanvielen en katapulteerde. Was mooie samenwerking en ik kon er niks tegen doen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik ben oprecht benieuwd of DownOnMe het nog in zich heeft!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Plot! Mooie ligging, kan nog van alles worden.

Grootste blunder:
Mijn grootste blunder was... edels verliezen in de start, man man wat zijn die krengen duur!

Voor wie heb je nu echt respect:
Ik probeer iedereen te respecteren! En dan niet omdat goed of slecht zijn, maar gewoon normaal blijven doen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
@Louder Than Boom maat, heb veel van je geleerd in het afgelopen jaar en denk dat we elkaar stukken beter hebben gemaakt!
Verder mensen die vragen stellen en ook dingen van je willen aannemen of juist tegen me in gaan zodat ik zelf weer aan het denken ga! Toppers zijn jullie!

Ik wil graag nog meedelen dat:
Il leone interns zoekt, maar dat hij wel van te voren wil weten of stamgenoten hem gaan recappen. Dat gaat nog wel is mis.
En dat flex zo slecht ertegen kan dat hij niet rank 1 op de postbot kan halen met nuttige informatie dat hij een prive channel helemaal onderspammed om die rank 1 te krijgen.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
pardon is dit niet van toepassing op andere dagen?
 
Reactiescore
2.039
Beste speler:
Sagittarius.
Toffe gasten, goed team. Altijd aanwezig in de top en zeker niet te misselijk om even te helpen. Speel ik graag mee samen altijd, wetende dat we wat aan elkaar hebben!
Side note: @DownOnMe, in het verleden tegen gevochten en verloren op classic 1. Ben benieuwd of hij het nog niet verleerd is!

Beste stam:
Op dit moment lastig te zeggen. Speer is een sterke stam, maar ik zou zeker RVN, Lions. en up-R nog niet aan de kant zetten. Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden.

De beste stam speler:
Hier wil ik heel speer zetten op dit moment, zonder hun hulp had ik het niet gered voor de edelfase. Het zat ons niet mee door de missing in de instellingen die we niet vermeld was. Hierdoor stonden we op het randje van de afgrond. Toch hebben ze het voor elkaar gekregen om ons toen we weer konden groeien weer er bovenop te krijgen!

Het grootste ego:
Ja @Clickb*it deze is voor jou! Geniet ervan! Ik vind je een leuke speler, maar soms moet je even gepusht worden aan andere te denken^^

Beste leider:
/ Kan ik nog niet invullen zeker aangezien we binnen onze stam geen echte leiding hebben.

Slechtste leider:
/ Idem

Meest onderschatte stam:
Ik ben zeer benieuwd naar RVN en Simba! kunnen we misschien nog wel vuurwerk van verwachten!

Meest overschatte stam:
Denk niet dat er overschattingen zijn

Meest overschatte speler:
Ja de Tsjechen zijn er wel over eens wie dat is of niet @iL Leone Indomabile ^^

Meest onderschatte speler:
/

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik ben pre geregistreerd met sagittarius. en de rest lag om me heen en ben ik zeer blij mee!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
De mensen die mij de vorige classic gangbangde! Sorry Lions gasten! #FreePeperkoek

Mooiste spelers naam:
TestenVoorToegang liet me wel lachen!

Mooiste stam naam:
De Dikke Speerboys! Ja sorry hier kan gewoon echt NIEMAND aan tippen

Het tofste topic:
Dit soort topics, mits er oprecht ingevuld worden!

Het domste topic:
Praathoek, ook al is het huidige onderwerp daar wel zeer interessant.. #FreePeperkoek! Wat overigens staat voor het huidige boostsysteem wat op tw gebeurd!

Favoriete forum poster:
@Rob. jouw posts maken me gelukkig!

Minst favoriete forum poster:
/

Dikste wannabe op het forum:
/

Dikste wannabe in het spel:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
Consultant of the devil.
165978_large


Mooiste profiel foto van stammen:
Ik vind die van speer nog steeds prachtig!
166169_large


Mooiste actie van de wereld:
Wat ik tot nu toe heb meegemaakt, ik was er niet heel gelukkig mee... Toch was het wel effectief. De .cz spelers die ons gelijk na de beginners bescherming vol aanvielen en katapulteerde. Was mooie samenwerking en ik kon er niks tegen doen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik ben oprecht benieuwd of DownOnMe het nog in zich heeft!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Plot! Mooie ligging, kan nog van alles worden.

Grootste blunder:
Mijn grootste blunder was... edels verliezen in de start, man man wat zijn die krengen duur!

Voor wie heb je nu echt respect:
Ik probeer iedereen te respecteren! En dan niet omdat goed of slecht zijn, maar gewoon normaal blijven doen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
@Louder Than Boom maat, heb veel van je geleerd in het afgelopen jaar en denk dat we elkaar stukken beter hebben gemaakt!
Verder mensen die vragen stellen en ook dingen van je willen aannemen of juist tegen me in gaan zodat ik zelf weer aan het denken ga! Toppers zijn jullie!

Ik wil graag nog meedelen dat:
Il leone interns zoekt, maar dat hij wel van te voren wil weten of stamgenoten hem gaan recappen. Dat gaat nog wel is mis.
En dat flex zo slecht ertegen kan dat hij niet rank 1 op de postbot kan halen met nuttige informatie dat hij een prive channel helemaal onderspammed om die rank 1 te krijgen.
Had Ludo geen perma ban
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
altijd welkom natuurlijk vergis je niet
 
Reactiescore
1.019
Beste speler: Tik em aan Ouwe, niet alleen doet hij zijn naam eer aan (is een hele oude kale kerel) ook is het beste team van de wereld. Zowel aanvallend als verdedigend weten ze wat ze moeten doen, ook al zijn het speeders! Hun nieuwste aanwinst is een cutie btw, Mali loveyou x

Beste stam: Dit is speer, voor 100%. hier speelt het meeste kwaliteit, en ze hebben ook nog de kwantiteit. Nouja, simba en lions komt er in de buurt.

De beste stam speler: Tik em aan ouwe, voor al uw vvs!

Het grootste ego: @Rob. for sure

Beste leider: deze laat ik even in het midden, speer waar ik inzit heeft geen leiding, en de rest kan ik niet over spreken omdat ik er niet mee te maken heb.

Slechtste leider: Same als ierboven

Meest onderschatte stam: Ik denk dat dit raven is, ze groeien lekker mee met een aantal onbekende namen (op classic zoals dendubel) en een heel sterk acc erbij met een red sky. Ik denk dat ze gaan verrassen!

Meest overschatte stam: Deluxe. Continue trashtalk early game, maar niks waargemaakt later en direct bij de eerste incommings gerunned/laten internen.

Meest overschatte speler: General Hasbullah, enkel interns en bbs etc. Nog niks laten zien buiten een poging een dorp te nemen van ons.

Meest onderschatte speler: Ik weet niet in hoeverre we hem onderschatten, maar ik denk dat de spelers op downonme een enorm sterk team vormen, en met zijn frontgrote kan het alleen maar vuurwerk worden in die hoek tegen raven!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mn huidige stamgenoten, daarnaast team red sky is een enorm sterke en sociale speler.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Egoischtische spelers, dat ben ik zelf namelijk al.

Mooiste spelers naam: mn eigen naam natuurlijk, anders ga ik er niet onder spelen als ik vind dat het niet de mooiste spelersnaam is. iL Leone Indomabile

Mooiste stam naam: Zijn niet echt mooie stamnamen, maar als ik er een moet kiezen is het lions.

Het tofste topic: Normaal golden awards, maar helaas is het tering inactief

Het domste topic: alle apparte toppics van dentubbel

Favoriete forum poster: @Rob.


Mooiste actie van de wereld: Het kataen van Gerard en zn team, zodat ik nu lekker eerste sta!!!!!

Meest belovende speler voor de toekomst: Saggitarius, groot front dadelijk dus dat kan de schakel worden, wel of niet winnen van de wereld.

Meest belovende stam voor de toekomst: Ik hoop dat speer het gaat winnen, staan inmiddels al een miljoen voor, hopen dat het genoeg is.

Grootste blunder: Een aantal edels erg dom doodgelopen. Stom stom stom!

Voor wie heb je nu echt respect: mijn team, het houd het erg lang uit met mij.



Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik nog interns zoek!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
schijt lijst

kan jij nog steeds geen deftige post maken?
 
Bovenaan