Hier mag je niet tellen anders komt Noha jullie bedjes onderplassen. Ik begin: Aardbeienplukker
Kipdrik Reactiescore 64 6. jun 2021 #1 Hier mag je niet tellen anders komt Noha jullie bedjes onderplassen. Ik begin: Aardbeienplukker
Vleesje Reactiescore 1.918 6. jun 2021 #2 Tracht je op deze manier jezelf te nomineren voor beste spelleider?? 2 Aardbeienplukkers
Kipdrik Reactiescore 64 6. jun 2021 #3 Het zou de tranen in mijn ogen doen stoppen als ik erkenning krijg van de legendarische VF groep Kaneelkantelaars
Het zou de tranen in mijn ogen doen stoppen als ik erkenning krijg van de legendarische VF groep Kaneelkantelaars
Vleesje Reactiescore 1.918 6. jun 2021 #7 dit lijkt me overigens een zeer leuk initiatief ziet er naar uit dat @Kipdrik de award voor beste spelletjesleider zou kunnen winnen??
dit lijkt me overigens een zeer leuk initiatief ziet er naar uit dat @Kipdrik de award voor beste spelletjesleider zou kunnen winnen??
DenDuvel Reactiescore 337 6. jun 2021 #8 Dit lijkt me geen echt spel, bij deze wordt het topic gesloten.