Kerst/Oud en nieuw stop

Reactiescore
3
Het enige dat ik wil is TW spelen. En als dat niet kan weet ik zelf bezigheden genoeg.
En ik ga niet daten. Aangezien mijn partner pas is overleden heb ik daar nog geen zin in.
 
Reactiescore
179
Dit verklaard weer dat mensen vaak niet weten wat ze zeggen. En het is vrij zielig om zulke misplaatste grappen te maken. Geeft momenteel alleen maar het huidige niveau aan.

En verder @joke2 adviseer ik om zoiets bij het TWteam neer te leggen. Die kunnen jou vast wel een antwoord geven op deze vraag. Al verwacht ik zelf dat het TWteam aan deze stop vast blijven houden, omdat het voordeel voor een ieder heeft. Als spelers dan barbarendorpen kunnen edelen dat is een nadeel, omdat dan gemakkelijk is om iemand zijn cluster om zeep te helpen.
 
Reactiescore
2.489
Je kan nog steeds genieten van TW tijdens de kerstpauze
- Rooftochten blijft actief
- Mooi moment om je verdediging te herorganiseren (alles terugtrekken en opnieuw uitsturen), dorpjes op orde maken, sneeuw schuiven
- Je bent altijd welkom in de chat waar mensen echt wel actief zullen zijn
- Je kan bezoekjes sturen naar vriend & vijand (Of, doe is gek, naar alle spelers op jou wereld)

Het is niet omdat we een paar dagen niet kunnen aanvallen dat het spel volledig stilvalt.
 
Reactiescore
3
Dit verklaard weer dat mensen vaak niet weten wat ze zeggen. En het is vrij zielig om zulke misplaatste grappen te maken. Geeft momenteel alleen maar het huidige niveau aan.

En verder @joke2 adviseer ik om zoiets bij het TWteam neer te leggen. Die kunnen jou vast wel een antwoord geven op deze vraag. Al verwacht ik zelf dat het TWteam aan deze stop vast blijven houden, omdat het voordeel voor een ieder heeft. Als spelers dan barbarendorpen kunnen edelen dat is een nadeel, omdat dan gemakkelijk is om iemand zijn cluster om zeep te helpen.

Bedankt. Ik wou eerst de reden niet schrijven maar ik was de antwoorden zat.

Gelukkig gaan de rooftochten gewoon door , kan ik edels opbouwen.
 
Reactiescore
376
Geen slecht idee hoor Joke, maar ik snap wel dat het (speltechnisch) complicaties met zich mee brengt en vandaar dus ook niet kan.

Verder zou ik persoonlijk ook niemand van zijn familie (tijdens kerst!!) willen afhouden door die speler dan aan te vallen. Ik zou dat zelf immers ook niet willen!

Fijne kerst alvast!
 
Reactiescore
3
Voor mij part zijn het alleen aanvallen naar bb dorpen zonder edels. Net als rooftochten. Was ook prima geweest.
Ik weet nu weer waarom ik geen fan van forums ben. Heel veel antwoorden zijn geen antwoord op de vraag die gesteld word maar een eigen mening weergeven over iets wat men denkt te lezen. Blijf wel weer een tijdje weg en zal echt geen voorstel meer plaatsen.
Ook een fijne kerst voor iedereen die dit leest.
 
Reactiescore
770
pfff gekke eend kwak joe
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Wat fijn dat ik mijn goede vrienden glenn stefan en robbe hier nog aantref
 
Reactiescore
770
Joke joke kom met mij wat roke roke
kom je es lekker voor mij koke koke
en daarna lekker noke noke ;d; ) en meer
 
Bovenaan