Kerst/Oud en nieuw stop

Reactiescore
3
Ik snap best dat jullie die regel instellen. Maar voor mij en misschien ook anderen is het heel vervelend. Ik (en vast ook anderen) zit(ten) alleen met kerst en wil(len) graag TW spelen. Is het misschien mogelijk dat je alleen bb dorpen kunt aanvallen? Wie dan spelen wil heeft dan toch iets te doen en niemand hoeft naar het spel omdat niemand aangevallen kan worden. Lijkt mij een mooie middenweg oplossing. Of zie ik dat verkeerd?
 
Reactiescore
3
Ik heb er geen probleem mee dat ik met kerst wel de tijd heb om TW te spelen. Snap niet waarom jullie zo reageren, gun een ander ook iets waar jezelf geen nadeel van hebt. Het was alleen maar een voorstel waar niemand volgens mij nadeel van heeft.
 
Reactiescore
21
Wil je eens iets nieuws proberen? https://www.tribalwars.ae/page/new Het zou me ten zeerste verwonderen dat er een aanval stop is tussen kerst en nieuwjaar.


Vertaald.
Wereldsnelheid: 2,

eenheidssnelheid: 0,5
eenheden

Deze wereld heeft geen boogschutters. Actieve leider van de ridders: meer dan een leider van ridders met vaardigheidsboeken. Militie kan worden genoemd.
Speciale lidmaatschapsvoordelen
Deze wereld heeft een aantal extra functies beschikbaar die kunnen worden geactiveerd met behulp van excellentiepunten: (zal pp zijn)
  • Verminderde bouwtijd / onmiddellijke voltooiing van het gebouw
  • Bouwkosten verlagen
  • Dorpsdealer
  • Verhoogde productie
Deel bronnen met punten
Andere kenmerken

  • Het nobele systeem is gouden munten.
  • Rouwsysteem: het eenvoudige systeem ???????
  • Beschermingsperiode voor beginners 3 dagen.
  • Moraal is effectief
  • U kunt de startrichting kiezen.
  • Het maximale aantal van een stam is 15 leden.
  • Barbaarse dorpen groeien tot 2500 punten.
  • Extra dorpen zijn beschikbaar.
  • Effectieve fictieve aanvalslimieten <0,5%
  • Prestaties zijn effectief.
  • Het is niet mogelijk om buiten de stam te ondersteunen
 
Laatst bewerkt:

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik heb er geen probleem mee dat ik met kerst wel de tijd heb om TW te spelen. Snap niet waarom jullie zo reageren, gun een ander ook iets waar jezelf geen nadeel van hebt. Het was alleen maar een voorstel waar niemand volgens mij nadeel van heeft.

Ik gok dat 99% van de mensen (tw spelers) wel iets beters te doen heeft met kerst & oud en nieuw. Als je dan de 4 dagen aanvalsstop veranderd naar 4 dagen enkel barbs aanvallen zal dat weinig effect hebben lijkt mij.. Sterker nog, dan wordt men met de feestdagen aangemoedigd om hersenloos te gaan farmen in plaats van gezellig samen zijn met vrienden of familie..

Niet lullig bedoelt hoor maar ik denk niet dat het probleem bij TW ligt maar bij jezelf, je zou ook chatsites kunnen bezoeken en zo een “kerstdate” oid. gaan fixen, dan heb je ook wat te doen tijdens de aanvalsstop ;)
 
Reactiescore
3.452
je vraagt erom dat er barbs aangevallen/geedeld mogen worden,stel je edelt die barbs in andermans cluster dan kan niemand erop anticiperen? :)
 
Reactiescore
7.918
Is in het leven geroepen omdat het grootste gros van de spelers niet online kan zijn tijdens de feestdagen. Het farmen/edelen zou een nadeel voor een deel van de spelers brengen die niet actief kunnen zijn. Dit is niet mogelijk, en zou niet fair zijn vanwege bovenstaande imo
 
Reactiescore
3
Laat maar zitten. Ik ga wel wat anders doen. Het is niet dat ik me verveel of eenzaam voel dat ik dit voorstelde (maar er zijn wel eens omstandigheden waardoor het wat minder is in RL). Ik wil gewoon ook die dagen TW spelen omdat ik het leuk vind. Zo fanatiek ben ik toch niet in dit spel. Ik heb er alleen een hekel aan dat ik het niet zou kunnen spelen als ik er zin aan had.
Ik wens iedereen prettige kerstdagen en een goede jaarwisseling.
 
Reactiescore
3
Wat maakt het uit. (60).Maar volgens mij heb jij niet opgelet bij begrijpend lezen. Als je dat wel gedaan had , had je kunnen lezen dat ik niet uit ben op een date. Eigenlijk is je voorstel heel pijnlijk. Nogmaals ik heb geen vertier nodig. Ik wil alleen graag TW spelen met kerst en oud en nieuw. En als dat niet kan , heb ik echt wel andere leuke activiteiten om te doen.
 

DeletedUser79332

Guest
Wat maakt het uit. (60).Maar volgens mij heb jij niet opgelet bij begrijpend lezen. Als je dat wel gedaan had , had je kunnen lezen dat ik niet uit ben op een date. Eigenlijk is je voorstel heel pijnlijk. Nogmaals ik heb geen vertier nodig. Ik wil alleen graag TW spelen met kerst en oud en nieuw. En als dat niet kan , heb ik echt wel andere leuke activiteiten om te doen.

Succes met de andere activiteiten. Ik gok zo maar eens dat jouw idee niet word gehonoreerd.
 
Reactiescore
5.590
Joke, persoonlijk vind ik shoppen bij de Aldi altijd een leuke dagbesteding tijdens kerst. Daarna nog even langs de Miss Etam, een echte aanrader.

Groetjes ,
Tom
 
Bovenaan