kerst en nieuw..

DeletedUser

Guest
"Hallo Tribalwars-spelers,

tijdens de Kerstdagen is het niet mogelijk andere spelers aan te vallen.

Dit geldt van 24.12.2006 vanaf 12.00 uur tot 27.12.2006 12.00 uur.

Dezelfde regeling hebben we met Oud en Nieuw . Daar is het aanvallen vanaf 31.12.2006 om 18.00 uur tot en met 01.01.2007 om 16.00 uur niet mogelijk.

Wij wensen jullie prettige feestdagen een een voorspoedig nieuw jaar.

Jullie -TW team-"





Geldt deze regel ook voor verlaten dorpen?
 

DeletedUser

Guest
heb al een ingame-pm naar flachi gestuurd om eens te antwoorden hier... precies nog niet veel van je gehoord en toch zo hoog in de ranking; aan een stille opmars bezig?:D
 

DeletedUser

Guest
das wel maar stom, verlies ik 80% vn mn inkomsten

hmm stille opmars, ben aant zakke ja, heb al hoger gestaan :p

and who is u?

oei sry

wie is u?
 

DeletedUser

Guest
"Hallo Tribalwars-spelers,

tijdens de Kerstdagen is het niet mogelijk andere spelers aan te vallen.

Dit geldt van 24.12.2006 vanaf 12.00 uur tot 27.12.2006 12.00 uur.

Dezelfde regeling hebben we met Oud en Nieuw . Daar is het aanvallen vanaf 31.12.2006 om 18.00 uur tot en met 01.01.2007 om 16.00 uur niet mogelijk.

Wij wensen jullie prettige feestdagen een een voorspoedig nieuw jaar.

Jullie -TW team-"

Krijgen we nu ook een met pasen, hemelvaart, jom kipoer, suikerfeest etc?

Wat een onzin...
 

DeletedUser

Guest
daar heb je wel gelijk in, maar voor een deel vind ik het toch ook mooi want sommige mensen moeten naar familiefeesten enzo en hebben dus weinig tijd om te spelen in deze periode...
 

DeletedUser

Guest
kerstdag was juist een dag wnnr ik een aanval had geplend krijg je dan zo een boodschap dat men leger daar een beetje aant feesten is zo:mad: :D
zo lang dat ze nie bij mij komen eten ist goed zeker? :D
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad Zembla, dat is het meeste waar ik van baal. Dat ik niet mag noblelen, is nog tot daarentoe maar ik had toch graag wel mijn farms leeg gehouden. Ik kan nu weer overnieuw beginnen :/
 

DeletedUser

Guest
ahzo, maar zo erg is dat nu ook weer niet, want dat is voor iedereen hetzelfde: gewoon blij zijn dat je farms weer lekker vol zitten:D
 
Bovenaan