KERN T*L*P --> Fusion

DeletedUser

Guest
Maar wat hebben jullie eigenlijk aan AUS dan? Ze kunnen bijna nooit als mb dienen, ze liggen verkeerd en kunnen niet helpen met oorlog, het ligt in jullie edel gebied. Je kan ze gewoon beter opedelen...

Ze hebben deels het verzet in k58 gebroken.
En we gaan ze niet naaien
 

DeletedUser

Guest
''...Ze hebben deels het verzet in k58 gebroken...''


Oftewel: iedereen uitgenodigd.
 

DeletedUser

Guest
''...Ze hebben deels het verzet in k58 gebroken...''


Oftewel: iedereen uitgenodigd.

Jaloers dat jij niet bent uitgenodigt?
En lang niet iedereen is uitgenodigt, er is te veel uitgenodigt naar mijn smaak, maar het mij niet veel uit want ik speel in C47 en C49
 

DeletedUser

Guest
Toch kan je het niet tegenspreken dat het een slechte zet was.

Net zoals het feit dat Kern en TLP ook hun redenen hebben om te fuseren, en hopelijk voor hun heeft dat een andere reden dan om "bij de grote jongens te horen".
 

DeletedUser35157

Guest
dit zal zeer zeker een andere reden hebben ,maar dat doet er niet toe,het is niet zo wanneer piet de maas inspringt dat wij erachteraan springen !

het gaat om de beste oplossing voor zowel T*L*P als KERN ,
en ik hoop op een vlotte en spoedigge samenwerking ^^
 

DeletedUser

Guest
Heeft mijn idee ook iets te maken met angst!!

Men heeft al snel het gevoel als ik in een grote stam zit wordt ik niet snel aangevallen. Aangezien er nu meerdere grotere stammen zijn met gevaarlijke spelers willen de mindere spelers ook het gevoel in een grote stam te zitten om safe te zijn denkt men. En noem me nu maar gek, maar zo zit het in sommige gevallen wel anders ziet men niet van die soms rare fusies. En nee wij hoeven geen fusie wij spelen wel, maar dat hoort weer bij topspelers thuis ;)
 

DeletedUser

Guest
Heeft mijn idee ook iets te maken met angst!!

Men heeft al snel het gevoel als ik in een grote stam zit wordt ik niet snel aangevallen. Aangezien er nu meerdere grotere stammen zijn met gevaarlijke spelers willen de mindere spelers ook het gevoel in een grote stam te zitten om safe te zijn denkt men. En noem me nu maar gek, maar zo zit het in sommige gevallen wel anders ziet men niet van die soms rare fusies. En nee wij hoeven geen fusie wij spelen wel, maar dat hoort weer bij topspelers thuis ;)

Angstig voor veel aanvallen

als je in een grote stam gaat betekent dat ook meer aanvallen

vooral met een fusie denkt iedereen in de buurt dat je zwak licht

mooi voor de od punten vind ik

iig had dit niets te maken met angst

En we kijken niet zo naar een ranglijst

als we nou 10e of 5e staan

wat maakt het uit? het gaat er ten eerste om of je goed bij elkaar past en een hechte stam hebt

/skank*
 

DeletedUser

Guest
Dat is inderdaad ook weer zo. Hoe groter de stammen, hoe grootschaliger de aanvallen zijn. De verdedigende ploeg moet ook meer defence bij elkaar hoesten enz enz
 
Bovenaan