Kazerne lvl

DeletedUser867

Guest
Stel:
Kazerne lvl 6 doet er 4:00 over om speermannen te maken
Kazerne lvl 7 doet er 3:45 over om speermannen te maken

Je hebt kazerne lvl 6 en geeft de opdracht 1.000 speermannen te maken, dat is ongeveer 66 uur.
Na 11 uur upgread je kazerne naar lvl 7. Op dit moment staan er nog 835 speermannen in de wachtrij. Worden deze dan geproduceert aan 4:00 min/eenh of aan 3:45/eenh? Je breekt de opdracht niet af.
 

DeletedUser343

Guest
volgens mij wordt real-time berekend op welk niveau je kazerne zit en daardoor de lengte van de bouw.

als je dus 20 speren bouwt om 20:00
ze zouden dus om 21:20 klaar zijn
als je dan om 20:40 je kazerne naar he volgende level hebt gebracht worden de laatste 10 speren met een tijd van 3.45 gebouwd en zullen je troepen om 21:14:50 klaar zijn.
 

DeletedUser

Guest
ja klopt. dat had ik met me rammen. 300 gemaakt en daarna werkplaats paar keer upgegrade. scheelde weer 3 dagen.
 

DeletedUser343

Guest
omdat er als je aanvalt en er nog verdediging staat jij ook rammen kwijt raakt en zo komt de muur toch op 0
 

DeletedUser

Guest
waarom bouw je meer dan 219 rammen?

Voer maar in bij verdediging: 3000/3000 speer/zwaard, lvl 20 muur, lvl 3/3 speer/zwaard

Dan bij aanvaller: 5000 bijlmannen lvl2/3, 2200 lichte cavalarie lvl3/2, 219 rammen


Maar ik zie dat de simulator niet zo goed werkt meer, zal even een topic starten.

Daarna moet je bij aanvaller ipv 219 rammen iig 300 rammen invullen en dan het verschil zien, maar dat kan niet omdat de simulator niet lekker werkt (bij mij althans).
 
Bovenaan