Kayzr

Reactiescore
358
Hallo,

onlangs was ik aan het nadenken hoe we TW op sommige vlakken qua naamsbekendheid en populariteit kunnen doen stijgen. Via andere games zag ik dat er via het online gamingplatform Kayzr regelmatig tournaments georganiseerd worden en ik vroeg mij dan ook af tot in welke mate dit gepaard kan gaan met TW. Er zijn reeds verschillende games die ze aanbieden op Kayzr van mobile games tot pc/ps games. Een vriend van me wist onlangs een akkoord te sluiten om met zijn community (+ anderen) toernooien op Kayzr te laten plaatsvinden voor een Mobile game.

Wie of wat is Kayzr?

1.JPG2.JPG

In eerste instantie denk ik dat er onderling met Kayzr eens contact gelegd kan worden om te kijken in welke mate dit spel in staat is om actieve tournaments te laten plaatsvinden maar in de praktijk zou je bijvoorbeeld de speed rondes kunnen implenteren mits er een akkoord gevonden kan worden.

Uiteraard weet ik niet of TW überhaupt interesse heeft in zaken als deze en of dit kan maar het lijkt me wel een leuk voorstel waar we met zen allen eens over kunnen brainstormen om de speedrondes aantrekkelijker te maken voor het publiek.
 
Upvote 0
Reactiescore
1.367
Geen idee hoe dit voor TW zou werken, waar werelden soms een jaar duren?
 
Reactiescore
358
Ik doelde op de speedrondes, had daar ook al aan gedacht dat het voor de gewone werelden niet echt handig is. De speedrondes daarentegen zijn een uitstekend medium waar het in praktijk ook haalbaar lijkt in mijn ogen.
 
Reactiescore
358
Klopt, had ik nog niet over nagedacht. Misschien kan hier wel een gouden middenweg in voorzien worden al denk ik dat dit eerder binnen Innogames zelf onder de loep genomen dient te worden in plaats van door de community. Als je het spel leven in wil blazen en/of reclame wil maken via de Kayzr community en het platform dat ze aanbieden kan dit volgens mij wel mits er gepaste regels gehanteerd worden voor de speedrondes.

In eerste instantie dacht ik aan een PP cap. Zo maak je de speedrondes eerlijker en dan denk ik dat er automatisch meer spelers zullen deelnemen. Hoe dit commercieel interessant kan blijven voor Innogames zonder dat ze al te veel inkomsten mislopen kan ik niet zeggen maar de afweging tussen een beweging op poten zetten en inkomsten is eentje die elk bedrijf voor zichzelf moet opmaken.
 
Reactiescore
228
hoezo PP cap?
op speed ist letterlijk PA en FA, eventueel AM.

kvind t ergens wel een goed idee maar ik denk dat de speed playerbase te klein is daarvoor.
 
Reactiescore
358
Ja daar zit wel wat in, het idee sprong me te binnen en ben er nog rots van overtuigd dat het mits een goede uitwerking wel iets kan betekenen voor TW. Hetzij in de eerste plaats met naamsbekendheid. Gij bent de kenner der speeds dus kan u moeilijk tegen spreken.
 
Bovenaan