Kata's

Reactiescore
974
Iedereen heeft de keuze waarmee die samenwerkt. Als degene met wie je samenwerkt zich verlaagt tot bepaalde speelstijlen, kan je aangekeken worden op die samenwerking. Lijkt me nu niet extreem vreemd.


Katas maken onderdeel uit van het spel, dus daar is niets aan te doen. Gelukkig voor de meesten is het oud riddersysteem er niet meer met het kata item. Al gebruikte ik die zelf graag :)

Niemand kata'de met het kata ridder item, ironisch genoeg.
 

Deleted User - 487975170

Guest
Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat ik er over lees. ik habe es dus echt niet gewusst.
Maar het is toch sidera die de katas stuurt en niet SS?

Lijkt me dat je dan vooral P. hierop moet aanspreken. en niet SS.

Jij bent echt een vies naar mannetje zeg.

Eerst ga je ons clusterfucken en als we deze terug pakken ga je je DU ons laten kata’en?

Snap wel dat je iets moet aangezien je letterlijk niks van dit spel kan maar toch.

Weet niet wat andere stammen ervan vinden maar ik denk dat het tijd is om met de community te laten zien dat dit niet oke is?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
986
Iedereen heeft de keuze waarmee die samenwerkt. Als degene met wie je samenwerkt zich verlaagt tot bepaalde speelstijlen, kan je aangekeken worden op die samenwerking. Lijkt me nu niet extreem vreemd.

Niemand kata'de met het kata ridder item, ironisch genoeg.

Dat we erop aangekeken worden kan ik mee leven, dat we erop aangesproken worden ook, maar dat mensen gaan zeggen dat het niet uitmaakt of je het zelf doet of een bondgenoot of een GAP, etc. dat is gewoon volledig onwaar. Het is niet dat ik in mijn AM 200 kata's per cleardorp gestoken heb, of met kata's op iets anders dan muur/vz aangevallen heb he? Ik heb niet op die knoppen gedrukt. Bovendien was ik niet op de hoogte. Ik was op de hoogte gebracht door een vaag berichtje om 16u13 en toen waren er al 25 clears aan het lopen en een hele rits fakes. Op dat moment ga ik niet mijn edels die staan te popelen laten staan. Niemand zou dat doen.
 
Reactiescore
534
Zou trouwens ook wel makkelijk zijn. Als wij een keer een massa krijgen van stam X, laten we iemand anders kata's op ons gooien en dan mag de massa van stam X niet meer doorgaan want dan geven we hun gewoon de schuld.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zou trouwens ook wel makkelijk zijn. Als wij een keer een massa krijgen van stam X, laten we iemand anders kata's op ons gooien en dan mag de massa van stam X niet meer doorgaan want dan geven we hun gewoon de schuld.
Dit is toch een compleet andere situatie dan wanneer de twee aanvallende stammen overduidelijk samenwerken? Volgens mij zijn er in deze situatie twee stammen die samen aanvallen op hetzelfde target en er één van deze stammen kata's gooit op het gezamenlijke target.
 
Reactiescore
277
Dit is toch een compleet andere situatie dan wanneer de twee aanvallende stammen overduidelijk samenwerken? Volgens mij zijn er in deze situatie twee stammen die samen aanvallen op hetzelfde target en er één van deze stammen kata's gooit op het gezamenlijke target.
Waren het maar 2 stammen xD
Het was een samenwerking van 3 stammen wat ons letterlijk een 270 graden front gaf :/
Beetje overkill wel
 
Reactiescore
1.271
Jij bent echt een vies naar mannetje zeg.

Eerst ga je ons clusterfucken en als we deze terug pakken ga je je DU ons laten kata’en?

Snap wel dat je iets moet aangezien je letterlijk niks van dit spel kan maar toch.

Weet niet wat andere stammen ervan vinden maar ik denk dat het tijd is om met de community te laten zien dat dit niet oke is?

Mijn DU???

Het is misschien moeilijk te geloven, maar dat is niet mijn DU.Zou ook wel de slechste du in de historie van tw zijn.

Screenshot_20201024-070514_Tribal wars.jpg
 
Reactiescore
561
Jij bent echt een vies naar mannetje zeg.

Eerst ga je ons clusterfucken en als we deze terug pakken ga je je DU ons laten kata’en?

Snap wel dat je iets moet aangezien je letterlijk niks van dit spel kan maar toch.

Weet niet wat andere stammen ervan vinden maar ik denk dat het tijd is om met de community te laten zien dat dit niet oke is?


Wil je samenwerken tegen Itsdash? Ik lig er naast en hij irriteert me enorm
 

Deleted User - 487975170

Guest

Bijlagen

  • 8D3D7F21-9972-4DE0-AABF-8D87699C3CE1.jpeg
    8D3D7F21-9972-4DE0-AABF-8D87699C3CE1.jpeg
    947,4 KB · Weergaven: 41

Deleted User - 487974942

Guest
het bewijs is geleverd!!!
dashba de grote leugenaar!!
 
Reactiescore
660
Waarom reageer je op alles wat met deze classic te maken heeft zo zuur en chagrijnig Martijn? Ofwel speel je mee ofwel niet, in plaats van altijd zo te mijmeren dat het vroeger allemaal zoveel beter was. Het klinkt heel afgezaagd allemaal hoor.
Het was vroeger ook allemaal beter.
 
Reactiescore
561
Hey schattebout,

geniet er nog maar even van over 2 dagen lig je nergens meer x

Hey spetter,

Zijde 1:
Spelers: arbeitman
Zijde 2:
Spelers: Wirtual

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1:
18
Kant 2: 446
Verschil: 428

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
1
Kant 2: 0
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1:
27,921
Kant 2: 2,202,616
Verschil: 2,174,695

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
9,630
Kant 2: 0
Verschil: 9,630

chart
 
Reactiescore
1.271
Hallo Dash nu je bent runnen na onze aanval kan ik dit wel posten nice bluf!

En toch he, ik heb hem niet gezegd jou met katas aan te vallen. Hij wilde zijn troepen dumpen omdat ik hem daar heb laten liggen heeft hij ze niet op mij gegooid. Weet ik veel dat hij katas heeft?

Maar het is niet mijn du ofzo.
 
Bovenaan