Kata's

Reactiescore
984
Stop eens met janken allemaal. Wij hebben geen kata's gestuurd en wij wisten er ook niet vanaf. Ik controleer niet elke aanval die een GAP/BG doet en het interesseert mij ook bitter weinig, zeker niet als het op een speler betreft die allemaal barbs begint te edelen die op het randje van een clusterfuck zijn. Dan kan het mij echt geen reet schelen dat mijn bondgenoot een kata op iets stuurt, want met je barb-edel-gedrag werk je dit allemaal in de hand.

Zelf ga ik het nooit doen omdat ik het afkeur, maar ik ga daarom niet heel de massa annuleren omdat er toevallig één speler dat doet die niet eens een stamgenoot is. Moest het nu nog een speler van SS betreffen had je gelijk.

Waarom wordt SS hier eigenlijk in betrokken? We hebben gewoon samen met hen een massa gepland. Het is niet omdat wij de grotere stam zijn met hier en daar een bekende speler dat wij daarom de hoofdschuldige zijn. Als jullie kwaad willen zijn op Sidera: doe gerust. Als jullie kwaad willen zijn op P. in het totaal: doe gerust. Maar laat ons er aub buiten. Iedereen weet dat ik kata gebruik ten stelligste afkeur.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
984
Er was vroeger een norm op de classic ja. Maar eh sinds vrijwel alle oude rotten niet meer spelen moet je niets verwachten

Waarom reageer je op alles wat met deze classic te maken heeft zo zuur en chagrijnig Martijn? Ofwel speel je mee ofwel niet, in plaats van altijd zo te mijmeren dat het vroeger allemaal zoveel beter was. Het klinkt heel afgezaagd allemaal hoor.
 
Reactiescore
0
Dat gejank over het moeten stoppen met janken ben ik zat.

Je bent vies materlotti, je kan het argument maken dat je vies gemaakt bent. Maar dat maakt je niet minder vies.

Is niet erg, sommige spelers zijn nu eenmaal vies, maar dan maak je nu wel de keuze.
 
Reactiescore
984
Dat gejank over het moeten stoppen met janken ben ik zat.

Je bent vies materlotti, je kan het argument maken dat je vies gemaakt bent. Maar dat maakt je niet minder vies.

Is niet erg, sommige spelers zijn nu eenmaal vies, maar dan maak je nu wel de keuze.

Ik ben helemaal niet vies. Ik heb geen kata's gebruikt en ik heb geen barbs geedeld tegen en in het front van mijn tegenspeler, zoals pacman. Een stam waarmee ik samen een aanval heb gedaan heeft kata's gebruikt. Dat maakt mij niet vies. Als jij meneer anoniempje mij vies vindt interesseert dat mij werkelijk geen hol maar het is gewoon een feit dat ik het niet ben.

Maar goed, jank gerust maar wat verder, ik heb zelf keurig aangevallen en mooie winsten geboekt waar ik heel tevreden over ben. Zoals al vaker gezegd, hoge bomen vangen veel wind en commentaar zal er altijd komen.
 
Reactiescore
104
Dat gejank over het moeten stoppen met janken ben ik zat.

Je bent vies materlotti, je kan het argument maken dat je vies gemaakt bent. Maar dat maakt je niet minder vies.

Is niet erg, sommige spelers zijn nu eenmaal vies, maar dan maak je nu wel de keuze.

Dat gejank over het gejank over het moeten stoppen met janken ben ik zat!!
 
Reactiescore
1.802
Toch weer jammer dat bij de eerste de beste massa die de deur uit wordt gedaan er meteen een flinke lading kata's de deur uit moet. Chapeau Sidera (P.), wat ik dan vooral jammer vind is dat een grote stam als SS hier weet van heeft en vervolgens toch besluit verder met hen samen te werken & dat zij dit op deze manier willen spelen, heel zonde!

Bericht
Bericht
Bericht
Bericht
SS veroordelen voor iets wat zijn BG doet, wat een zwaktebod :biggrin: :biggrin:
jaloezie bewezen vies beestje?
 
Reactiescore
1.577
Dat gejank over het moeten stoppen met janken ben ik zat.

Je bent vies materlotti, je kan het argument maken dat je vies gemaakt bent. Maar dat maakt je niet minder vies.

Is niet erg, sommige spelers zijn nu eenmaal vies, maar dan maak je nu wel de keuze.

Materlotti is inderdaad een vies mannetje dat kan ik bevestigen.
 
Reactiescore
1.485
Materlotti heeft niks verkeerd gedaan en is gewoon een goede speler die hier geprobeerd wordt zwart te maken?
 
Reactiescore
1.094
Waarom reageer je op alles wat met deze classic te maken heeft zo zuur en chagrijnig Martijn? Ofwel speel je mee ofwel niet, in plaats van altijd zo te mijmeren dat het vroeger allemaal zoveel beter was. Het klinkt heel afgezaagd allemaal hoor.

Ik heb nergens gezegd dat het vroeger allemaal zoveel beter was. Ik heb gezegd dat er vroeger een norm was om niet te katapulteren op de classic werelden. En ik heb gezegd dat deze werelden wat interesse van de community hebben verloren. Nou als ik de spelers aantallen en het forum zie (constatering die iemand anders ook al maakte) dan lijk ik daar ook gewoon gelijk in te hebben?
Daar is niks chagarijnigs of zuur aan, zelfs mijn toon niet.
Het is meer reactie/feit n.a.v. een constatering die iemand anders die wel speelt maakte.

Verder heb ik 2 'zure' reacties over mastermarkB gegeven, maar dat is niets nieuws.
A heb ik dat altijd gedaan als ik die mafklapper zag spelen, zowel als ik wel speelde, niet speelde of zelfs in hetzelfde ''kamp'' zat zoals CL13.
B Ze verdienen ook niets meer dan een zure reactie want het zijn gewoon vieze spelers die eigenlijk op ieders blacklist zou moeten staan.

Dus ik weet nou niet welk punt je probeert te maken? Want naar mijn idee sla je de plank volledig mis. Ik heb geen idee over het niveau deze classic en heb daar ook precies 0 uitspraken over gedaan. Dus weet niet waar jou overtrokken reactie vandaan komt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
984
Ik heb nergens gezegd dat het vroeger allemaal zoveel beter was. Ik heb gezegd dat er vroeger een norm was om niet te katapulteren op de classic werelden. En ik heb gezegd dat deze werelden wat interesse van de community hebben verloren. Nou als ik de spelers aantallen en het forum zie (constatering die iemand anders ook al maakte) dan lijk ik daar ook gewoon gelijk in te hebben?
Daar is niks chagarijnigs of zuur aan, zelfs mijn toon niet.
Het is meer reactie/feit n.a.v. een constatering die iemand anders die wel speelt maakte.

Verder heb ik 2 'zure' reacties over mastermarkB gegeven, maar dat is niets nieuws.
A heb ik dat altijd gedaan als ik die mafklapper zag spelen, zowel als ik wel speelde, niet speelde of zelfs in hetzelfde ''kamp'' zat zoals CL13.
B Ze verdienen ook niets meer dan een zure reactie want het zijn gewoon vieze spelers die eigenlijk op ieders blacklist zou moeten staan.

Dus ik weet nou niet welk punt je probeert te maken? Want naar mijn idee sla je de plank volledig mis. Ik heb geen idee over het niveau deze classic en heb daar ook precies 0 uitspraken over gedaan. Dus weet niet waar jou overtrokken reactie vandaan komt.

De reden is redelijk simpel hoor. Je hebt misschien 5 posts gemaakt op het forum van de huidige classic en allemaal zijn ze negatief, verzuurd of chagrijnig. Als het niet zo bedoeld is zoveel te beter. Het viel mij gewoon op dat je alles door een donkere bril bekijkt en dat is nergens voor nodig.
 
Reactiescore
1.094
Dat valt wel heel erg mee hoor
 
Reactiescore
561
De reden is redelijk simpel hoor. Je hebt misschien 5 posts gemaakt op het forum van de huidige classic en allemaal zijn ze negatief, verzuurd of chagrijnig. Als het niet zo bedoeld is zoveel te beter. Het viel mij gewoon op dat je alles door een donkere bril bekijkt en dat is nergens voor nodig.

Vast gewoon een ongesteld zeikwijf
 
Reactiescore
1.094
Het enige zure aan mijn posts was de hate op mastermarkB dat compleet terecht is. Stel allemaal niet zo aan.
 
Bovenaan