Kata's

Reactiescore
3
Toch weer jammer dat bij de eerste de beste massa die de deur uit wordt gedaan er meteen een flinke lading kata's de deur uit moet. Chapeau Sidera (P.), wat ik dan vooral jammer vind is dat een grote stam als SS hier weet van heeft en vervolgens toch besluit verder met hen samen te werken & dat zij dit op deze manier willen spelen, heel zonde!

Bericht
Bericht
Bericht
Bericht
 

Deleted User - 487975170

Guest
Ben benieuwd naar de reactie van de stammen?
Want de laatste keer dat ik me kan herinneren was kata’s op AH,Smed en HQ een no go..
 

DeletedUser17472

Guest
Katas maken onderdeel uit van het spel, dus daar is niets aan te doen. Gelukkig voor de meesten is het oud riddersysteem er niet meer met het kata item. Al gebruikte ik die zelf graag :)
 
Reactiescore
2
Boeboeboe. Misschien moet je normale werelden gaan spelen daar is dit soort gejank de normale orde van de dag?
 
Reactiescore
1.094
Er was vroeger een norm op de classic ja. Maar eh sinds vrijwel alle oude rotten niet meer spelen moet je niets verwachten
 

Deleted User - 487975170

Guest
Er was vroeger een norm op de classic ja. Maar eh sinds vrijwel alle oude rotten niet meer spelen moet je niets verwachten

Dit dacht ik idd al.. niveau is ook goed gezakt zonde zeg. Maar goed de reacties van SS hier zeggen mij genoeg. Ben benieuwd of het wel huilie huilie wordt stel dat ze ze zelf wel krijgen
 
Reactiescore
1.273
Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat ik er over lees. ik habe es dus echt niet gewusst.
Maar het is toch sidera die de katas stuurt en niet SS?

Lijkt me dat je dan vooral P. hierop moet aanspreken. en niet SS.
 
Reactiescore
81
SS. Viel toch samen met P. Pacman aan?!

Wanneer P. kata's stuurt en gebouwen neerhaalt en daarna begint de wave van SS. aan te komen. Matterlotti moest nog beginnen met sturen op het moment dat de kata's waren geweest.

Dan hebben jullie daar toch indirect baat bij gehad, hebben jullie er toch ook mee te maken, omdat jullie gezamenlijk aanvallen.
 
Reactiescore
1.094
Eens
 

Deleted User - 487974942

Guest
oneens, ik heb niet afgesproken met P. dat ze kata's zouden sturen dus wist van niets :)
 
Reactiescore
604
oneens, ik heb niet afgesproken met P. dat ze kata's zouden sturen dus wist van niets :)

Veranderd toch niks aan het feit dat jullie er baat bij hebben? Als neutrale lezer zie ik dat er samen wordt aangevallen en een partij hierbij kata's gebruikt. Logisch is dan dat de tweede partij hier dan ook direct mee te maken heeft ongedacht dat ze niet wisten dat er kata's zouden worden verstuurd?
 
Reactiescore
1.075
las ik gisteren nergens het omgekeerde, dat
Toch weer jammer dat bij de eerste de beste massa die de deur uit wordt gedaan er meteen een flinke lading kata's de deur uit moet. Chapeau Sidera (P.), wat ik dan vooral jammer vind is dat een grote stam als SS hier weet van heeft en vervolgens toch besluit verder met hen samen te werken & dat zij dit op deze manier willen spelen, heel zonde!

Bericht
Bericht
Bericht
Bericht

werd gisteren ook al ergens gemeld op dit forum dat ze met kata noobs samen werken.
 
Reactiescore
22
Kata's zijn nutteloos op de muur hier, dus ik snap wel waarom ze dat doen. Het feit dat je je er zo hard aan opjaagt, wilt zeggen dat hun strategie werkt :D Ik ben er zelf niet zo een fan van, maar goed, er zijn er die daar niets om geven blijkbaar :D
 
Bovenaan