Kata's, respect verloren

DeletedUser81675

Guest
Ruudven is de peetvader van de dochter van Prone. Het is allemaal een complot!!1!
 
Reactiescore
306
Al die hugs van Hi Ho
 
Reactiescore
1.918
ow dat is wel rekt met dat bewijs


ofwel mooi gelogen of slechte communicatie, welke van de 2 is erger tho
 
Reactiescore
766
Hahahahahah ik ga serieus gewoon stuk om jullie. “Hi Ho heeft nog meer slaven nodig” kom je gvd met een “bewijsje” aan dat prone samen met iaa tegen jullie defft.
 
Reactiescore
1.242
Het feit dat prone nog samenwerkt met TM is niet zo heel vreemd aangezien het ex-stamgenoten zijn. Prone regelt zijn eigen zaken daar gewoon, P&P van Fier wordt er elke week wel slechter op..
 
Reactiescore
1.363
Het feit dat prone nog samenwerkt met TM is niet zo heel vreemd aangezien het ex-stamgenoten zijn. Prone regelt zijn eigen zaken daar gewoon, P&P van Fier wordt er elke week wel slechter op..

Icenoble wordt er met de ban ook slechter op, niet?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Maar het word dus door hiho goedgekeurd samen te werken met bewezen stabbers?
 
Reactiescore
766
“Nee iaa, jij mag mij geen os sturen! Jij bent een bewezen stabber” had je liever zo antwoord gehad? LMAO
 
Reactiescore
338
Het lijkt me niet dat IAA toevallig de juiste dorpen zal ossen dus prone zal wel degelijk in doelgerichte dorpen os gevraagd hebben aan IAA.

En als de speler(s) die grenzen aan TM samenwerken is dat zo goed als hetzelfde als dat Hi Ho er mee samenwerkt want de leden helemaal noord hebben daar niks mee te zien. En voor de speler(s) van Hi Ho die daar liggen tegen TM is dat een wereld van verschil.
 
Reactiescore
451
Het lijkt me niet dat IAA toevallig de juiste dorpen zal ossen dus prone zal wel degelijk in doelgerichte dorpen os gevraagd hebben aan IAA.

En als de speler(s) die grenzen aan TM samenwerken is dat zo goed als hetzelfde als dat Hi Ho er mee samenwerkt want de leden helemaal noord hebben daar niks mee te zien. En voor de speler(s) van Hi Ho die daar liggen tegen TM is dat een wereld van verschil.

Ik begrijp niks van jou
Noord heeft daar niks mee te zien?

Kan je niet beter gaan biljarten?
 
Reactiescore
338
Wel, als de belangrijkste spelers er voordeel uithalen kan je dat gewoon op stammenverband zien, wat de leden noord kunnen er niks op tegen hebben (tenzij het stabbers zijn, maar daar heeft hi ho dus duidelijk geen probleem mee)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Hi Ho gaat gewoon kansloos weggespeeld worden. Geen nood voor drama
 
Reactiescore
766
Boeieruurdboeie. Natuurlijk krijgt die de juiste coords? Wat is precies jullie punt?
Het lijkt me niet dat IAA toevallig de juiste dorpen zal ossen dus prone zal wel degelijk in doelgerichte dorpen os gevraagd hebben aan IAA.

En als de speler(s) die grenzen aan TM samenwerken is dat zo goed als hetzelfde als dat Hi Ho er mee samenwerkt want de leden helemaal noord hebben daar niks mee te zien. En voor de speler(s) van Hi Ho die daar liggen tegen TM is dat een wereld van verschil.
 
Bovenaan