Kata's, respect verloren

Reactiescore
1.367
Voor al die kata noobs, lees deze post eens heel goed door.

Ja maar ik wil gewoon kata's kunnen gooien op iemand die me verkeerd aan kijkt, is toch grappig als ze dan gaan huilen
 
Reactiescore
338
wel zonde van de pp van IAA :D in de latere fase zal elke stam hem toch weren ;)
hij is een stabber, katapult, en interner, wie wil daar nu mee in de stam zitten :D
 

DeletedUser75394

Guest
wel zonde van de pp van IAA :D in de latere fase zal elke stam hem toch weren ;)
hij is een stabber, katapult, en interner, wie wil daar nu mee in de stam zitten :D

Nu zie ik dat hij ook is gaan clusterfucken met bb's net voor de Kerstpauze
 

DeletedUser78317

Guest
Hoi Hillock

had je je een beetje erin verdiep zag je dat chili zijn stam bbs is gaan edelen rii ons. chili die spelers weer overneemt. en nu fier lada etend aansluit.
Hadden we natuurlijk noooooooit verwacht.

wel dus
 
Reactiescore
3.452
Hoi Hillock

had je je een beetje erin verdiep zag je dat chili zijn stam bbs is gaan edelen rii ons. chili die spelers weer overneemt. en nu fier lada etend aansluit.
Hadden we natuurlijk noooooooit verwacht.

wel dus
Wss een rea op je katas?
 
Reactiescore
96
Hahah, mooi om te zien dat kata's nog steeds gebruikt worden door mensen die geen idee hebben hoe het spelletje werkt :)
 
Reactiescore
3.452
onze katas waren een reactie op onderandere dat. :)
Haha komt je goed uit nu zeker he?
Je liep te verkondigen dat jij katas stuurde omdat hij deff van notabene zijn eigen stamgenoten vroeg en omdat jij vond dat het gewoon bij het spel hoort.
Bs dat je nu claimed dat jij katas stuurde omdat ze bb’s in je cluster pakte,elke speler kan zien aan de stats dat dat niet zo is namelijk
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78317

Guest
Weet je wel wat onderandere betekend? niet helemaal grammaticaal correct maarja.
ik heb je meerdere redenen gegeven, een daarvan dat het bij het spel hoort :^)

je moet wat in de politiek doen jij.

En kijk wat beter in de stats.
 
Reactiescore
54
Geven we je rust zetten we de kata op muur en dan laat je nog al je deff zo busten....... :eek:FLOP
 
Reactiescore
241
Weet je wel wat onderandere betekend? niet helemaal grammaticaal correct maarja.
ik heb je meerdere redenen gegeven, een daarvan dat het bij het spel hoort :^)

je moet wat in de politiek doen jij.

En kijk wat beter in de stats.

Bespaar ons alsjeblieft de ellende die Inge zou aanrichten binnen de politieke wereld <3
Ik smeek je x
 
Reactiescore
96
Hoezo ellende, valt er tenminste een keer wat te lachen :)
 
Reactiescore
54
Nu zie ik dat hij ook is gaan clusterfucken met bb's net voor de Kerstpauze


Hoe ko je daarbij? Hahahaha mooi voorbeeld WEER van valse info geven echt vriendelijk bedankt!

Chillie verder vanavond was je 3e massa met 8 man op ons weer een succes hahahahahaahahahahaha! Met ze alle 1 dorpje winst omdat jij WEER dorpen verliest terwijl ik al 2 dagen het met 4 clears moet doen XD

verder aan cake de complimentjes mattie;)!

Fijne jaarwisseling iedereen
 

DeletedUser81453

Guest
Ik lees op verschillende werelden over problemen met het gebruik van kata’s. Wat als het gebruik gewoon beperkt wordt tot een aantal doelen? Dan zijn we er toch? :confused:
 
Reactiescore
3.537
Ik lees op verschillende werelden over problemen met het gebruik van kata’s. Wat als het gebruik gewoon beperkt wordt tot een aantal doelen? Dan zijn we er toch? :confused:

Dat zit mee in bepaalde kata afspraken. Dat bv AH, verzamelplaats, toren, kerk ect wel kan. Het probleem is dat spelers die pro kata's zijn er 400 in elke clear zetten en dan eens een ronde op je achterland sturen, dan gaan je dorpen snel naar beneden.

Nu persoonlijk heb ik daar weinig problemen mee, je doet gewoon hetzelfde terug maar beter. Enkel ben je dan meer bezig met het slopen van dorpen dan echt tactieken. Voor dat eerste speel ik geen TW, voor dat 2de wel.

Dus heeft niet eens iets met tegen je verlies kunnen te maken of niet, het heeft veel meer te maken met waar je maar zin in hebt. Dom slopen of deftig TW spelen, pro's kiezen dat 2de meestal en pro's leiden meestal de betere stammen op een wereld, vandaar je kata afspraken bijna overal tegenkomt. Enkel zit er soms een stam tussen die niet zulk redenatievermogen heeft en dan toch besluit er niet aan deel te nemen, daar schiet je uzelf enkel maar mee in de voet, hele wereld mag je stam dus slopen met kata's, daar ben je als solo stam zijnde die dan ook kata's gebruikt heel weinig mee.
 
Reactiescore
766
Dat zit mee in bepaalde kata afspraken. Dat bv AH, verzamelplaats, toren, kerk ect wel kan. Het probleem is dat spelers die pro kata's zijn er 400 in elke clear zetten en dan eens een ronde op je achterland sturen, dan gaan je dorpen snel naar beneden.

Nu persoonlijk heb ik daar weinig problemen mee, je doet gewoon hetzelfde terug maar beter. Enkel ben je dan meer bezig met het slopen van dorpen dan echt tactieken. Voor dat eerste speel ik geen TW, voor dat 2de wel.

Dus heeft niet eens iets met tegen je verlies kunnen te maken of niet, het heeft veel meer te maken met waar je maar zin in hebt. Dom slopen of deftig TW spelen, pro's kiezen dat 2de meestal en pro's leiden meestal de betere stammen op een wereld, vandaar je kata afspraken bijna overal tegenkomt. Enkel zit er soms een stam tussen die niet zulk redenatievermogen heeft en dan toch besluit er niet aan deel te nemen, daar schiet je uzelf enkel maar mee in de voet, hele wereld mag je stam dus slopen met kata's, daar ben je als solo stam zijnde die dan ook kata's gebruikt heel weinig mee.
Kijk maar naar kakaka. Die hebben een wereld geramd en diverse “pro’s” de grond in gewerkt. Doe het goed, structureel goed en wees resoluut. Dan win je daar gewoon een wereld mee.
(Ik ben aan het bellen met mn vriendin, please dont hurt me omdat ik om 01:03 nog op t af zit met t nieuwe jaar:()
 
Reactiescore
3.537
Kijk maar naar kakaka. Die hebben een wereld geramd en diverse “pro’s” de grond in gewerkt. Doe het goed, structureel goed en wees resoluut. Dan win je daar gewoon een wereld mee.

KaKaKa was een grote kennissen kring waar zowat de hele top 10 (en nog vele andere) op die wereld in hun stam zat door hard te boosten en aan de lopende band te stabben.

Vervolgens ook gewoon geen pro's bij de tegenstand of überhaupt 1 fatsoenlijke stam die tegenwind kon bieden. Ik erken wel dat het kata gebruik er voor gezorgd heeft de tegenstand het rap op gaf maar wil wel even vermelden dat die tegenstand wel allemaal matige spelers waren die niet in staat waren een vuist te vormen. Als ze daar gewoon deftige tegenstanders hadden gehad was het kata gebruik tegen kata gebruik en was er 0 garantie Kakaka gewonnen was.

En ze wonnen ook vooral omdat de gehele top op die wereld allemaal deel uitmaakte van de Kakaka groep, enkel zaten ze in de starfase allemaal nog in andere stammen, alle informaties werden gedeeld, stamgenoten werden genaaid, later gingen ze over naar Kakaka dan. Was een soort van premade met paar goeie spelers tussen.

Als ze niet hadden gestabbed of kata's hadden gebruikt en ze hadden hun motivatie kunnen behouden hadden ze die wereld ook gewoon gewonnen. Dus stellen ze door de kata's wonnen is in mijn ogen fout. Het versnelde wel het proces enorm.


Maar dit was ook een vrij uitzonderlijke situatie doordat een hele grote groep bewust startte op een wereld met als doel tegen de norm te spelen. Elke andere wereld zoals deze is zo iets niet mogelijk en zal in sneltempo afgestraft worden.
 
Reactiescore
7.918
Wat een bullshit Jannes, er is geen enkele Stab op 67 uitgevoerd. Dat hadden we collectief met z'n allen afgesproken. Iedereen kata'en ja, stabben nee. Ken je werelden, want volgens mij doel je nu op 63
 
Reactiescore
3.537
Ik had het over w63, maar zelfde voor w67 op het stabben na dan als jij het zegt.
 
Bovenaan