Kata's, respect verloren

Reactiescore
3.452
klopt helemaal!
Dit wil niet zeggen dat ik het goedkeur?
Ik zag het vannochtend na een doorgestuurd bericht. Op het forum staan en heb dit toen meteen ter sprake gegooit op discord.
Ik heb daarbij ook de reden gevraagd en dat ik zelf zoiets nooit zou doen!
jammer genoeg kan ik niet bepalen wat een ander doet!
Gr Bjorn
Weet niet wie de leider is van jullie stam?
Want mocht Inactive gewoon doorgaan en jullie er niets aan doen,zal de stam er toch op worden aangekeken .
 
Reactiescore
290
Weet niet wie de leider is van jullie stam?
Want mocht Inactive gewoon doorgaan en jullie er niets aan doen,zal de stam er toch op worden aangekeken .

Oorspronkelijk is stekskes de stamleider maar deze staan nauw samen met IAA,
Ik en b2b zijn er van de huildige spelers het laatst bij gekomen.
Ondanks dat ik het niet goedkeur en dit aangegeven heb.
Proberen wij ons er buiten te houden en hebben wij onze mening gezegd.
 
Reactiescore
416
Jongens jongens, heb bijna medelijden met hoe deze off wordt gedaan zeg.... 4 spelers en dan zo'n resultaat, dramatisch. trein runnen als je zelf weet dat t toch niks gaat opleveren... je hebt scout berichten met een reden
 
Reactiescore
3.536
Wat een gezaag over vanalles en nog wat zeg op het forum. Is het niet over PP is het wel over mensen die samen spelen en als het daar niet over is zal het wel wat anders zijn... Als je niet kan leven met hoe het spel gespeeld kan worden is het misschien beter dat men stopt...

Je hebt ook altijd mensen die zagen over het gezaag, persoonlijk vind ik dat het meest irritante. Wij of althans ik kan prima leven met dat IAA kata's gebruikt, toch keur ik het af. Het 1 sluit het ander niet uit.

Dat gezegdzijnde ben ik erg benieuwd hoe IAA zich zal uiten als hem dit zal overkomen in de toekomst. Betreft kata's is de vraag vaak, waar leg je de grens? Vroeger in de oude tijd werden er nog wel eens afspraken gemaakt dat je per aanval maar 50 of 100 kata's mocht sturen om toch maar een limiet er in te brengen.

Maar spelers gingen dan alsnog 700 kata's maken en deze dan per 50 of 100 in een bevel sturen. Dus ook dat vlotte niet echt, met de tijd is er gewoon een kata verbod gekomen. Heel heel heel vroeger kreeg je dan kata's op je achterland (100 bv), dan was je pist, en stuurde je er 150 terug, vervolgens is je tegenstander pist en stuurt er 300, op het einde zit je 800 kata clears in elkaars achterlanden te pompen. Mensen kennen geen limieten dus beter een 0 tolerantie. Anders draait het spel om zoveel mogelijk achterlanden van accounts te slopen ipv een inhoudelijk doordacht gevecht.

En het is juist dat laatste wat iedereen graag wilt, dus ook al is het een functie van tw, zoals Melvin al mooi uitlegde, het is niet omdat het beschikbaar is het ook toegepast moet worden ;)
 

DeletedUser78317

Guest
Zagen zagen wiedewiedewagen

chili komt thuis berg OS aanvragen



Je kan niet zeuren over interns als je meer dan 10 spelers je actief laat deffen.
En al helemaal niet als je jezelf er aan schuldig heb gemaakt. (ja jij ook chili)


een hoop mensen hier zitten op een "moral highground" en wanneer je een conflict zoek kan je die krijgen.
en wanneer alleen naar de kant word geluisterd waar de "TW elite" naartoe wilt edelen, vind ik dit zeer ironisch.

Net zoals dat chuchuchu de feiten ontweikt wanneer het over de niet bestaande STAB van IAA gaat.

Dus is het vervelend dat wij katas sturen? vast en zeker.
breek je de tribalwars spelregels wanneer je iemand zijn gebouwen kata'd NEE

stel het eens voor in de wereldinstellingen?


Met vriendelijke groet
Peter van IAA
 
Reactiescore
1.367
breek je de tribalwars spelregels wanneer je iemand zijn gebouwen kata'd NEE

Stabben is ook niet tegen de regels... ;)

Maar mijn advies tegen mensen die kata'en, met de rest van de wereld erop om hen te mollen
 
Reactiescore
416
Ik maak misbruik van stamleden? dat is nieuw... volgensmij is een stam bedoelt om elkaar verder te brengen in een wereld.

Wij liggen met een rede tegen jullie aan en krijgen ook precies als enige clears/treintjes, rest van de stam levert deff en ligt veilig, ik zie hier simpele logica in.


mvg,
Sander
 
Reactiescore
241
wel een heftig topic voor op een vrijdagavond...

Neem eens allemaal een biertje en doe relaxed broeders (en zusters ;) )
 

DeletedUser78317

Guest
Ik heb nooit van het woord misbruik, gebruik gemaakt.

Laat weer zien dat er niet te praten valt.

Lekker opscheppen als je eens een goed berichtje heb bravo!

En niet vergeten.
rondjes draaien rondjes draaien rondjes draaien
geen enkel feit word besproken


wie wel iets boeiends te melden heeft stuur maar een pm aan mij.
is wat gezelliger als deze heksenjacht

Mvg
Peter
 

DeletedUser80587

Guest
Zagen zagen wiedewiedewagen

chili komt thuis berg OS aanvragen



Je kan niet zeuren over interns als je meer dan 10 spelers je actief laat deffen.
En al helemaal niet als je jezelf er aan schuldig heb gemaakt. (ja jij ook chili)


een hoop mensen hier zitten op een "moral highground" en wanneer je een conflict zoek kan je die krijgen.
en wanneer alleen naar de kant word geluisterd waar de "TW elite" naartoe wilt edelen, vind ik dit zeer ironisch.

Net zoals dat chuchuchu de feiten ontweikt wanneer het over de niet bestaande STAB van IAA gaat.

Dus is het vervelend dat wij katas sturen? vast en zeker.
breek je de tribalwars spelregels wanneer je iemand zijn gebouwen kata'd NEE

stel het eens voor in de wereldinstellingen?


Met vriendelijke groet
Peter van IAA

Breek je de tribal wars spelregels wanneer je je door de hele stam laat deffen NEE.

Is het vervelend dat al je (kata) clears doodlopen NEE.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Niet bestaande stab lol. Als je alle bewijzen die op w66 zijn getoond en bevestogd compleet negeert ja.

En nee katas breekt geen spelregels, absoluut niet.

Het enige wat je met katagebruik laat zien is een absolute onkunde in het spel.
De nederlandse communitie is kunnen uitgroeien tot 1 van de sterkste, zo niet de sterkste, communities in tribalwars, juist door het uitbannen van katas en de focus te leggen op skillbased spel.
 
Reactiescore
1.363
Ik heb nooit van het woord misbruik, gebruik gemaakt.

Laat weer zien dat er niet te praten valt.

Lekker opscheppen als je eens een goed berichtje heb bravo!

En niet vergeten.
rondjes draaien rondjes draaien rondjes draaien
geen enkel feit word besproken


wie wel iets boeiends te melden heeft stuur maar een pm aan mij.
is wat gezelliger als deze heksenjacht

Mvg
Peter

Jonge ga eens plunderen ofzo, niet hiermee bemoeien. :D
Is wat beter voor je, neem een lekker vodkatje ofzo (ik neem er sws wel een paar :p)
 
Reactiescore
241
Stuur naar Mystery men even een PM met de speler die je graag gestabt ziet + de woorden; "ersteche mich"
Wij zorgen er wel voor dat ie gestabt wordt.

Kusjes allemaal, we wachten op jullie PM's
 
Reactiescore
2.177
Niet bestaande stab lol. Als je alle bewijzen die op w66 zijn getoond en bevestogd compleet negeert ja.

En nee katas breekt geen spelregels, absoluut niet.

Het enige wat je met katagebruik laat zien is een absolute onkunde in het spel.
De nederlandse communitie is kunnen uitgroeien tot 1 van de sterkste, zo niet de sterkste, communities in tribalwars, juist door het uitbannen van katas en de focus te leggen op skillbased spel.

Voor al die kata noobs, lees deze post eens heel goed door.
 
Bovenaan