Kata's, respect verloren

Reactiescore
416
je kan gewoon niet deffen @chili585 als je gewoon iets van deff had staan waren die 50/100 kata's gewoon kapot gegaan.... het is niet dat ik hier met 1000 kata's op een dorp liep e! YOu NOOB

Daarom moet inactive meer dan 50% van zn dorpen krijgen door fusies, ben dr zelf ook zoveel kwijtgeraakt door overnames eh... Je kan altijd mn bril lenen als je wilt
 
Reactiescore
416
Furthermore, tis prachtig om te zien dat je je volgende fusietarget (stekses) en al je mb's maar de edels laat sturen, stel je voor dat je ze zelf weer stuurt... nachtmerries van vorige keren nog zeker?
 
Reactiescore
4
Wat een gezaag over vanalles en nog wat zeg op het forum. Is het niet over PP is het wel over mensen die samen spelen en als het daar niet over is zal het wel wat anders zijn... Als je niet kan leven met hoe het spel gespeeld kan worden is het misschien beter dat men stopt...

+ Als je dan al info geeft over andere mensen geef dan op zijn minst juiste info, te beginnen met namen juist te schrijven.
 
Reactiescore
382
Wat een gezaag over vanalles en nog wat zeg op het forum. Is het niet over PP is het wel over mensen die samen spelen en als het daar niet over is zal het wel wat anders zijn... Als je niet kan leven met hoe het spel gespeeld kan worden is het misschien beter dat men stopt...
Is toch juist het punt van het forum? Om je mening betreft sommige spelers door te drukken om zo andere spelers er van te overtuigen om samen met je te werken.
 

DeletedUser80587

Guest
je kan gewoon niet deffen @chili585 als je gewoon iets van deff had staan waren die 50/100 kata's gewoon kapot gegaan.... het is niet dat ik hier met 1000 kata's op een dorp liep e! YOu NOOB

Doe ff normaal gast,je bent al weken op onze stam bezig zonder ook maar enig resultaat!
Enige zelfreflectie is dan wel op zijn plaats denk ik.
 
Reactiescore
416
Nou als je t goed leest @Stekskes voelde ik me verplicht voor old time sake om dit te melden. Nu stoppen is te makkelijk voor jullie, ik kijk t lieft met een pilsje het aantal edels/clears dat IAA doodloopt :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat een gezaag over vanalles en nog wat zeg op het forum. Is het niet over PP is het wel over mensen die samen spelen en als het daar niet over is zal het wel wat anders zijn... Als je niet kan leven met hoe het spel gespeeld kan worden is het misschien beter dat men stopt...

+ Als je dan al info geeft over andere mensen geef dan op zijn minst juiste info, te beginnen met namen juist te schrijven.

Is toch ook niet geheel onlogisch dat men aan het klagen is als je het spel op een algemeen gezien 'unfaire manier' speelt?
Uiteraard krijg je dan weer mensen die zeggen 'ja het is een functie in het spel dus ik mag het gebruiken'. Klopt inderdaad, maar schwalbes en tijdrekken zijn ook een mogelijkheid bij voetbal. Spelers/Partijen die dit doen worden echter ook uitgefloten en slecht neergezet in de media.

Kata's is een teken van zwakte en een manier om het plezier bij de tegenpartij flink te verminderen. Geheel logisch dat de tegenpartij je dan negatief uitlicht op het AF.
 
Reactiescore
290
Het is je stamgenoot?:p

klopt helemaal!
Dit wil niet zeggen dat ik het goedkeur?
Ik zag het vannochtend na een doorgestuurd bericht. Op het forum staan en heb dit toen meteen ter sprake gegooit op discord.
Ik heb daarbij ook de reden gevraagd en dat ik zelf zoiets nooit zou doen!
jammer genoeg kan ik niet bepalen wat een ander doet!
Gr Bjorn
 
Bovenaan