Kata's, respect verloren

Reactiescore
490
Wel lekkere communicatie binnen Hi Ho ! Eerst wordt er stellig ontkent op het forum, daarna kom jij aan met wat maakt het uit dat jullie samenwerken? Like WTF?

er is inderdaad weinig nodig om jullie op de kast te krijgen :p
 

DeletedUser81773

Guest
Nu gooi je toch echt met bullshit mn jongn. Fier heeft geen bgs of samenwerkingen. En HIHO praat geen bs, hou toch op xd. Das net zo onwaar als dat Melvin nooit wat doorluld xd.

alea leden hebben eerder zelf gezegd dat er tussen jullie contact was ivm een bg dus aub lul niet..
 
Reactiescore
1.365

Deleted User - 482364

Guest
Huh wat, heeft Hi Ho nu een samenwerking met TM, Tjoek? Kunnen ze niet zonder anderen Alea aan of ? ...
(Straks kloppen ze ook nog bij Fier aan :eek:
 
Reactiescore
54
Dries kijk even de twstats voordat je hier dingen gooit! verders lacht de halve wereld je steeds uit met je "stab" verhalen over mij dus cut the crab.....
Verder Trust.fund deze wereld ook weer geen succes geworden dries? Weer een stab zeker? NOOBJE:rolleyes:

Daarbij is er een pre made gemaakt op w72 tussen alea spelers en fier spelers dus kom niet met het verhaal aan dat jullie geen vriendjes zouden zijn...
 
Reactiescore
54
verder zijn prone, king en ik dikke mattie's.... er is hellemaal geen BG met HIHO.... Al zal die er wss wel snel komen gezien de jank meter deze wereld weer lekker oploopt! ;)
 
Reactiescore
96
Dries kijk even de twstats voordat je hier dingen gooit! verders lacht de halve wereld je steeds uit met je "stab" verhalen over mij dus cut the crab.....
Verder Trust.fund deze wereld ook weer geen succes geworden dries? Weer een stab zeker? NOOBJE:rolleyes:

Daarbij is er een pre made gemaakt op w72 tussen alea spelers en fier spelers dus kom niet met het verhaal aan dat jullie geen vriendjes zouden zijn...

verder zijn prone, king en ik dikke mattie's.... er is hellemaal geen BG met HIHO.... Al zal die er wss wel snel komen gezien de jank meter deze wereld weer lekker oploopt! ;)

I'm sorry maar dit is gewoon grappig :)

Als de een een BG ontkent dan mag dat niet omdat ze dan ontkennen vriendjes te zijn terwijl ze dat wel zijn? Alsof die termen synoniem zijn van elkaar?
Ik denk overigens niet dat je dat vindt aangezien je dikke mattie's bent met mensen maar er geen BG mee hebt...

I'm a little confused tho :)
 
Reactiescore
1.962
Daarbij is er een pre made gemaakt op w72 tussen alea spelers en fier spelers dus kom niet met het verhaal aan dat jullie geen vriendjes zouden zijn...

LOL wij en Acta zijn daar random in een stam gegaan, we farmen alleen PP op die wereld. Als je op zo'n manier al conclusies gaat trekken:biggrin:
 
Reactiescore
161
Daarbij is er een pre made gemaakt op w72 tussen alea spelers en fier spelers dus kom niet met het verhaal aan dat jullie geen vriendjes zouden zijn...

Niet omdat je op een andere wereld in dezelfde stam zit dat je daarom premade bent :confused2:
Overigens speel ik daar enkel voor PP lmao.
 
Reactiescore
96
lol, dat is niet wat ik daarmee probeer aan te geven.

Ik heb ook helemaal niet beweerd dat jij een PBG ontkent.
Het gaat mij erom dat Fier ontkent dat er een BG is met Alea en jij dan vervolgens zeg dat ze niet mogen zeggen dat ze geen vriendjes zijn.
Maar die opmerking slaat nergens op want ze hebben niet ontkent vriendjes te zijn, enkel dat ze geen BG's zijn.

En jouw opmerking wordt enkel onlogischer doordat je in de volgende post zegt dikke vriendjes te zijn met bepaalde mensen maar er geen BG mee te hebben.
Dat is feitelijk wat Fier ook zegt/laat zien, door samen te spelen op een andere wereld erkennen (tenminste in jouw ogen en er valt wat voor te zeggen) dat ze vriendjes zijn. Ook zegt Fier dat ze op deze wereld geen BG hebben met Alea. Dat kan prima naast elkaar bestaan en dat beaam jij ook door zelf aan te geven dat je vrienden bent zonder een BG te hebben (als stam).

Dus daarom ontgaat mij de logica van jouw beide posts.
 
Reactiescore
3.576
verder zijn prone, king en ik dikke mattie's.... er is hellemaal geen BG met HIHO.... Al zal die er wss wel snel komen gezien de jank meter deze wereld weer lekker oploopt! ;)

5207bb00f27026f26a2c3ae5b6abbff6.png


Dus IAA, Prone en King zijn dikke matties. IAA stuurt def naar Prone o,a. Brehbreh (speelt op King) weet niets van een samenwerking ondanks IAA zijn stamgenoot OS verleent en IAA nu openlijk in de citaat hierboven beweerd 'dikke matties' te zijn onder hun 3tjes.

Komt niet heel geloofwaardig over.
 
Reactiescore
2.181
Dries kijk even de twstats voordat je hier dingen gooit! verders lacht de halve wereld je steeds uit met je "stab" verhalen over mij dus cut the crab.....
Verder Trust.fund deze wereld ook weer geen succes geworden dries? Weer een stab zeker? NOOBJE:rolleyes:

Daarbij is er een pre made gemaakt op w72 tussen alea spelers en fier spelers dus kom niet met het verhaal aan dat jullie geen vriendjes zouden zijn...

De hele wereld lacht jou uit dus doet Dries het toch iets beter.
 

DeletedUser75394

Guest
Ik heb zo het gevoel dat Hiho hun enkel met de dag belachelijker maakt met de dag. Moest ik leiding zijn daar zou ik toch opteren om mensen aan te spreken over de verhaaltjes die ze verzinnen op het af. Het wordt enkel erger en erger haha
 
Bovenaan