DeletedUser
Guest
Alleen losers zeuren om kata's. Huilen mag wel, maar doe het dan in een hoekje, zodat niemand er last van heeft.
Nee, AH sluit de deur voor de rest.
Als je dan AH zegt, denk je dan ook dat smid kan aangezien je dan hetzelfde doel bereikt? Namelijk dat er geen edels of munten meer geproduceerd kunnen worden.
Hou dan een poll , want er zijn voor en tegenstanders van Kata en is dat weg dan doe je dat en moet die blijven dan moet ieder dat accepteren .
Zo simpel en logisch als wat .
Niemand die zich afvraagt waarom er kata is op TW ?
Dus voor of tegen en geen mening bestaat niet in deze .
Door wie?In w54 gebeurt dit gewoon Het is ook part of the game, maar wel echt kansloos.
Als je dan AH zegt, denk je dan ook dat smid kan aangezien je dan hetzelfde doel bereikt? Namelijk dat er geen edels of munten meer geproduceerd kunnen worden.
Ikzelf kata altijd gewoon viesirritant alle vz's weg. Muur boeit me niet want daar heb ik rammen voor. En dan de uitkijktoren... tja, als die er staat dan kan het als aanvaller zeker wel voordeel opleveren om dat ding eens neer te halen. Zeker als je veel met fakes werkt. Ding is meestal wel dat de dorpen waar een belangrijke uitkijktoren staat wel verdedigd worden (lijkt mij zegmaar wel) waardoor je met fakes, of kataclears er waarschijnlijk alsnog niet aan geraakt om die toren te slopen. Ik vind het in ieder geval wel logisch om die ook te pakken.
Ik heb op andere servers al meegemaakt dat ik als 500p dorpje alsnog helemaal werd plat gekatapulteerd gewoon omdat de aanvaller zeker wilde zijn van geen tegenstand. Als je op die manier, maakt niet uit hoe groot jij of je tegenstander dan zijn, gaat spelen mag je wat mij betreft gelijk een end opmieteren. Als mensen zo zielig zijn sloop je gelijk met de gebouwen ook het plezier en de zin om te spelen. Natuurlijk geeft dat een makkelijkere overwinning, maar het lijkt me niet dat je daar als aanvaller veel fun aan hebt ook.
Kata's zijn in ieder geval gewoon deel van het spel en ik vind dat ze in logische zin ook gewoon gebruikt kunnen worden. Spelers hun kans op enige verdediging wegnemen is in mijn ogen alleen gewoon te veel.
Tuurlijk wil je je tegenstander demotiveren. Daarvoor stuur je toch een massa, clears en/of stack je. Dat is niet om hem te motiveren.Dat is het hem nu juist, wil je je tegenstander demotiveren?
Je demotiveert hem omdat je hem een kans ontneemt om op een normale manier te deffen .Tuurlijk wil je je tegenstander demotiveren. Daarvoor stuur je toch een massa, clears en/of stack je. Dat is niet om hem te motiveren.
1-0 voor de aanvallerJe demotiveert hem omdat je hem een kans ontneemt om op een normale manier te deffen .
Ahh, daarom heb je op 42 geen dorp van me kunnen pakken