Kata's; part of the game?

Kata's; done or not done?

  • Ja tuurlijk, op alle gebouwen.

    Stemmen: 18 37,5%
  • Ja, op...

    Stemmen: 13 27,1%
  • Neen, het verpest het spel.

    Stemmen: 17 35,4%

  • Totaal aantal stemmers
    48

DeletedUser61134

Guest
Als je mijn AH katad krijg je perfect geshaped op je boeren terug tot ze allemaal 1 zijn, dan gaat je leemgroeve naar 1, je hoofdgebouw naar 1 en je opslag naar 1 :eek:

Maar je adelshoeve kata ik niet want ik ben niet zo sneu :eek:
 

DeletedUser74966

Guest
Als je mijn AH katad krijg je perfect geshaped op je boeren terug tot ze allemaal 1 zijn, dan gaat je leemgroeve naar 1, je hoofdgebouw naar 1 en je opslag naar 1 :eek:

Maar je adelshoeve kata ik niet want ik ben niet zo sneu :eek:
Speel jij überhaupt nog? Dacht altijd gelezen te hebben dat je al gestopt was ;)

Dus kom maar doen ^^
 

DeletedUser77799

Guest
Hou het aub bij VZ, muur en uitkijktoren. Net zoals dat je niet mag gaan CF'en. Allemaal basisprincipes als je het mij vraagt.
 

DeletedUser74966

Guest
Hou het aub bij VZ, muur en uitkijktoren. Net zoals dat je niet mag gaan CF'en. Allemaal basisprincipes als je het mij vraagt.
Ligt maar net aan de persoon die je tegenover je hebt. Genoeg spelers die CF's pakken om van daaruit je sneller te kunnen edelen en meer opties te hebben waarmee je je tegenstander het moeilijk maakt. Wat dat betreft zijn CF's gewoon tactiek als je het mij vraagt. En inderdaad, niet leuk voor je tegenstander, maar dat is juist het doel ervan. Aangezien dat wel tactiek is denk ik niet dat ik dat wil rekenen onder naai-acties. Enkel als je dit doet bij BG's of NAP's voor toekomstige doeleinden vind ik dat het niet netjes is :)
 

DeletedUser77799

Guest
Ligt maar net aan de persoon die je tegenover je hebt. Genoeg spelers die CF's pakken om van daaruit je sneller te kunnen edelen en meer opties te hebben waarmee je je tegenstander het moeilijk maakt. Wat dat betreft zijn CF's gewoon tactiek als je het mij vraagt. En inderdaad, niet leuk voor je tegenstander, maar dat is juist het doel ervan. Aangezien dat wel tactiek is denk ik niet dat ik dat wil rekenen onder naai-acties. Enkel als je dit doet bij BG's of NAP's voor toekomstige doeleinden vind ik dat het niet netjes is :)

Mocht je tegenstander die tactieken tegen jou gebruiken, gewoon terug doen. Mochten er wel afspraken over gemaakt zijn, maar gebeurt het toch, kata'en die handel.
Het is allemaal vrij complex. Conclusie is dat er afspraken gemaakt moeten worden, voordat de oorlog begint. Ik weet niet of de grote stammen dat al hebben. :eek:
 

DeletedUser76798

Guest
Ligt maar net aan de persoon die je tegenover je hebt. Genoeg spelers die CF's pakken om van daaruit je sneller te kunnen edelen en meer opties te hebben waarmee je je tegenstander het moeilijk maakt. Wat dat betreft zijn CF's gewoon tactiek als je het mij vraagt. En inderdaad, niet leuk voor je tegenstander, maar dat is juist het doel ervan. Aangezien dat wel tactiek is denk ik niet dat ik dat wil rekenen onder naai-acties. Enkel als je dit doet bij BG's of NAP's voor toekomstige doeleinden vind ik dat het niet netjes is :)

CF'en zie ik ook niet echt als een stab.. Kata's zijn voor vz muur en in dit geval de uitkijktoren. CF is tactisch slim spel..
 

DeletedUser74966

Guest
Mocht je tegenstander die tactieken tegen jou gebruiken, gewoon terug doen. Mochten er wel afspraken over gemaakt zijn, maar gebeurt het toch, kata'en die handel.
Het is allemaal vrij complex. Conclusie is dat er afspraken gemaakt moeten worden, voordat de oorlog begint. Ik weet niet of de grote stammen dat al hebben. :eek:
Waarom zou je afspraken maken bij een oorlog. Ja, enkel over katagebruik kan ik het begrijpen. Maar CF's zijn toch gewoon tactiek joh :p

Aan de tegenstander dan maar de taak om zsm die dorpen te krijgen of hetzelfde terug te doen en uit te vogelen waar eventuele stacks in de CF-dorpen vandaan komen. Dan kun je daar mooi dooredelen.
 

DeletedUser77799

Guest
Waarom zou je afspraken maken bij een oorlog. Ja, enkel over katagebruik kan ik het begrijpen. Maar CF's zijn toch gewoon tactiek joh :p

Aan de tegenstander dan maar de taak om zsm die dorpen te krijgen of hetzelfde terug te doen en uit te vogelen waar eventuele stacks in de CF-dorpen vandaan komen. Dan kun je daar mooi dooredelen.

Vind je? CF'en bedoel ik spelers die niet gerelateerd aan vijand/bb dorpen edelen in de ander zijn cluster. Ik vind dat vuil. Maar het is inderdaad oorlog. Op w51 waren er wel afspraken over at least haha
 

DeletedUser74966

Guest
Vind je? CF'en bedoel ik spelers die niet gerelateerd aan vijand/bb dorpen edelen in de ander zijn cluster. Ik vind dat vuil. Maar het is inderdaad oorlog. Op w51 waren er wel afspraken over at least haha
Ja, als je andere spelers hebt die niet in de oorlog betrokken zijn dan is het sws naaiend. Dan is het ook geen tactiek, maar dan heb je denk ik meestal ook te maken met spelers die vol deff zijn en gewoon nog wat proberen op te bouwen. Op non-moraal werelden is het dan gelijk aanpakken :p

Anders dan heb je pech en is het enkel irritant :s
 
Reactiescore
154
Een CF is balachelijk, mijns inziens. Tenminste als het inderdaad niet gewoon een dorpje van de vijand is, maar van een andere speler. Een dorp van je vijand pakken achter het front is niets mis mee, slecht verdedigd en dus pech, dan is het een goede tactiek. Niets zo irritant als bb's in je cluster plots rood zien worden...
 
Reactiescore
1.701
Een CF is balachelijk, mijns inziens. Tenminste als het inderdaad niet gewoon een dorpje van de vijand is, maar van een andere speler. Een dorp van je vijand pakken achter het front is niets mis mee, slecht verdedigd en dus pech, dan is het een goede tactiek. Niets zo irritant als bb's in je cluster plots rood zien worden...

In w54 gebeurt dit gewoon :( Het is ook part of the game, maar wel echt kansloos.
 
Reactiescore
154
Part of the game nja bots en shit ook he, maar het is inderdaad (alleszins in mijn nederige ogen) gewoon spelbederf en bijgevolg egoïstisch. Met dit 'nieuwe tw' kunnen we er maar beter alles aan doen om ervoor te zorgen dat er niet nog meer mensen vertrekken door zulke acties.
 

DeletedUser73204

Guest
Gewoon kata's gebruiken. Alles platgooien. Het beste middel tegen de pp-abusers en meermans accounts:p
 

DeletedUser27691

Guest
Weer allemaal van die ubernoobs die geen kloot weten.kennen van TW.... Kata's zijn er om te gebruiken, net zoals in de middeleeuwen... Wat kennen jullie eigenlijk af van TW met jullie sukkel-regels??

ooooo dat mag niet want dan doe ik dat ook... Kinderen !!!!

Maar jah, die overjaarse gebuisde studentjes willen er geen of ze zijn dan helemaal de tel kwijt (naast hun studies en vooral examens :D)
 

DeletedUser70541

Guest
Een CF is balachelijk, mijns inziens. Tenminste als het inderdaad niet gewoon een dorpje van de vijand is, maar van een andere speler. Een dorp van je vijand pakken achter het front is niets mis mee, slecht verdedigd en dus pech, dan is het een goede tactiek. Niets zo irritant als bb's in je cluster plots rood zien worden...
Dat is juist wat je wil toch, je vijand irriteren:D
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Dit is natuurlijk grootspraak, loop ie alles dood natuurlijk:engel:

Met uitkijk is het makkelijker ja, daarvoor cleartje - sloopfakes - cleartje - sloopfakes
 
Bovenaan