Ik zou toch opletten met kata's op de boerderij want dit wordt op het AF gedeeld en dan krijg je doorgaans de wind van voren.
En jij hebt daar bewijzen van ? Zoniet zou ik toch mensen niet vals beschuldigen.Je abused kata's Kursoo.
Jullie vermoeden is ondergeschikt aan de waarheid. We leven in een rechtstaat en in een rechtstaat ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is en ik ben benieuwd naar die bewijzen want die zijn er nietJe naamt begint met een K dat doet mij vermoeden dat hij gelijk heeft
Hem moet je niet zo serieus nemen, heb je zijn naam gezien?En jij hebt daar bewijzen van ? Zoniet zou ik toch mensen niet vals beschuldigen.
Op welk acc. speel jij op W89 ?
Smederij en leem zijn sowieso de meest handige dingen om te kata’en. In de start is dat sowieso eerder opslag dan smederij, aangezien je je voorsprong dan toch verliest.Kata's op opslag heeft pas nut als je het helemaal kan slopen. Smederij is het effectiefst als je eerst 2/3 levels op meerdere frontdorpen kan slopen.
Ha sauzenboer, hoe ist??dit is wel een beetje grof
Altijd. Gelukkigheid zelve.bijna failliet
you still happy?
Het zijn de boeren die in 1812 Napoleon's 'Grand armee' uit Rusland hebben verdreven als die in opstand komen zou ik ze toch serieus nemenHem moet je niet zo serieus nemen, heb je zijn naam gezien?
Hem moet je niet zo serieus nemen, heb je zijn naam gezien?
Je zult altijd spelers houden die kata's toestaan. En geef ze eens ongelijkIk kan je aan de andere kant wel verzekeren dat het gros van de 'serieuze spelers'* katagebruik verdoemt, dus van de grotere accounts heb je op dat vlak niks te vrezen.
*Ik keur het gedrag van superioriteit van grote accounts ten opzichte van kleinere spelers af, want wie ben jij of ik om te duiden wanneer je serieus speelt.
Pro kata, Profit, prolife; het is allemaal controversieel.Is dat zo ja? Ik ben ook altijd al pro kata geweest hoor. Gewoon een zeer tactisch wapen!![]()
Het zijn de boeren die in 1812 Napoleon's 'Grand armee' uit Rusland hebben verdreven als die in opstand komen zou ik ze toch serieus nemen![]()
Neen, helaas niet. Ze hadden veel primitievere wapens wat het des indrukwekkender maaktMet Kata's?![]()
Nu ineens je kameraad ? Wat een beeyje mouwvegen al niet kan doenTake that van mijne kameraad Kursoo