Kata's op boer

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik vraag het na en hou jullie allemaal op de hoogte
 
Reactiescore
41
Ik heb zelfs toen er hier op het AF berichten verschenen over het kata gebruik van fighter01 hem erop aangesproken, ik heb toen gezegd:

Ik zou toch opletten met kata's op de boerderij want dit wordt op het AF gedeeld en dan krijg je doorgaans de wind van voren.

Je kan me echt niet verwijten dat ik kata's abuse of dit verheerlijk.
 
Reactiescore
41
Je naamt begint met een K dat doet mij vermoeden dat hij gelijk heeft
Jullie vermoeden is ondergeschikt aan de waarheid. We leven in een rechtstaat en in een rechtstaat ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is en ik ben benieuwd naar die bewijzen want die zijn er niet :D
:);)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Kata's op opslag heeft pas nut als je het helemaal kan slopen. Smederij is het effectiefst als je eerst 2/3 levels op meerdere frontdorpen kan slopen.
Smederij en leem zijn sowieso de meest handige dingen om te kata’en. In de start is dat sowieso eerder opslag dan smederij, aangezien je je voorsprong dan toch verliest.

Late game- mid game sowieso smed leem en eigenlijk ook boerderij, maar boerderij is beetje nutteloos an sich. Wie wil nou een dorp nobelen met een boerderij van level 10?
 
Reactiescore
41
Hem moet je niet zo serieus nemen, heb je zijn naam gezien?
Het zijn de boeren die in 1812 Napoleon's 'Grand armee' uit Rusland hebben verdreven als die in opstand komen zou ik ze toch serieus nemen ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.167
Je zult altijd spelers houden die kata's toestaan. En geef ze eens ongelijk :wink: Ik kan je aan de andere kant wel verzekeren dat het gros van de 'serieuze spelers'* katagebruik verdoemt, dus van de grotere accounts heb je op dat vlak niks te vrezen.

*Ik keur het gedrag van superioriteit van grote accounts ten opzichte van kleinere spelers af, want wie ben jij of ik om te duiden wanneer je serieus speelt.

Is dat zo ja? Ik ben ook altijd al pro kata geweest hoor. Gewoon een zeer tactisch wapen! :cool2:
 
Reactiescore
146
Man man, je moet wel een bekrompen geest hebben om een foto van George Zhukov te gebruiken als profielfoto.
Wat wil je hier nu mee bereiken?, de oorlog verheerlijken welke nu gaande is?

Schaam je man!
 
Bovenaan