Kata's op boer

Reactiescore
0
Lieve forum bezoekers,

Wij zijn een paar jaar weggeweest met als laatste bezoek wereld 51. Toendertijd was kata's op boerderij echt een ultieme no-go, met zelfs massa kata acties van de wereld als gevolg. Ik vroeg me af of dit nog steeds zo is, aangezien wij dit hebben mogen ervaren door funner666. Ik hoor graag of dat voor deze wereld ook geldt, hoop het wel.

liefs,
Herres Bliksem
 
Reactiescore
546
Je zult altijd spelers houden die kata's toestaan. En geef ze eens ongelijk :wink: Ik kan je aan de andere kant wel verzekeren dat het gros van de 'serieuze spelers'* katagebruik verdoemt, dus van de grotere accounts heb je op dat vlak niks te vrezen.

*Ik keur het gedrag van superioriteit van grote accounts ten opzichte van kleinere spelers af, want wie ben jij of ik om te duiden wanneer je serieus speelt.
 
Reactiescore
1.478
Kata’s op boer sowieso vrij nutteloos. Kata gewoon leem, smed en opslag
Kata's op opslag heeft pas nut als je het helemaal kan slopen. Smederij is het effectiefst als je eerst 2/3 levels op meerdere frontdorpen kan slopen.
 
Reactiescore
397
Je heb spelers die katas gebruiken
Het is namelijk een eenheid in tw
Je heb kata lovers en haters
Heb zelf een hekel als een account het gebruikt bij een veel kleinere speler
Heb zelf 2 keer gekatat door een top account
En 4 keer door een speler die wat groter was
Dat laatste is irritant maar dat hoort er af en toe gewoon bij tw
Maar vond het zeer vervelend toen een speler die 20 keer zo groot was als mij, mij ging kapot schieten
Maar deze discussie blijft bestaan
 
Reactiescore
140
Je heb spelers die katas gebruiken
Het is namelijk een eenheid in tw
Je heb kata lovers en haters
Heb zelf een hekel als een account het gebruikt bij een veel kleinere speler
Heb zelf 2 keer gekatat door een top account
En 4 keer door een speler die wat groter was
Dat laatste is irritant maar dat hoort er af en toe gewoon bij tw
Maar vond het zeer vervelend toen een speler die 20 keer zo groot was als mij, mij ging kapot schieten
Maar deze discussie blijft bestaan
terug katapulten dan? :p
 
Reactiescore
41
Zelf ben ik een kata liefhebber ik gebruik ze voor zowel def. als off. maar heb ze momenteel enkel op muur gebruikt. Ik aarzel niet om ze ook op andere gebouwen te gebruiken bij spelers die erom vragen.
 
Reactiescore
146
Zelf ben ik een kata liefhebber ik gebruik ze voor zowel def. als off. maar heb ze momenteel enkel op muur gebruikt. Ik aarzel niet om ze ook op andere gebouwen te gebruiken bij spelers die erom vragen.
Jouw moraal van het verhaal: Denk of schrijf niet over kata-abuse, want dan wordt je eraf gespeeld!

d7ffefbe8ed48d1b80d68f5e3e074fb2.png
 
Reactiescore
546
Je heb spelers die katas gebruiken
Het is namelijk een eenheid in tw
Je heb kata lovers en haters
Heb zelf een hekel als een account het gebruikt bij een veel kleinere speler
Heb zelf 2 keer gekatat door een top account
En 4 keer door een speler die wat groter was
Dat laatste is irritant maar dat hoort er af en toe gewoon bij tw
Maar vond het zeer vervelend toen een speler die 20 keer zo groot was als mij, mij ging kapot schieten
Maar deze discussie blijft bestaan
Wat poëtisch
genoteerd.
 
Reactiescore
41
Jouw moraal van het verhaal: Denk of schrijf niet over kata-abuse, want dan wordt je eraf gespeeld!

d7ffefbe8ed48d1b80d68f5e3e074fb2.png
Ik ben eraf gespeelt door dat mijn troepen info gelekt geweest is. Je moet ook beter lezen ik heb gezegd dat ik ze tot nu toe enkel op muur gebruikt heb.

Ga maar navragen in W89 ik heb nooit kata's op andere gebouwen gebruikt dan muur dus ik verheerlijk kata abuse niet.
 
Bovenaan