KATAS op boer BY Moral

Reactiescore
140
Kata's op smederij. Nog leuker,
 
Reactiescore
8
Met kata's op AH zoek je wel heel nauwdrukkelijk een grens op.
Maar om dan vervolgens een topic te openen omdat je zelf kata's krijgt... :redface:

Alsnog netjes afgehandeld door Haas, zelfs al was het hier te rechtvaardigen toch voor gekozen het lid aan te spreken.
Ik vind een fake van 237 katas's mét kata-item + gericht op boerderij veel zwaarder wegen dan 10 kata's op AH. Tevens op een dorp dat ik vlak erna zelf hebt veroverd.
 
Reactiescore
60
Ik vind een fake van 237 katas's mét kata-item + gericht op boerderij veel zwaarder wegen dan 10 kata's op AH. Tevens op een dorp dat ik vlak erna zelf hebt veroverd.
Nogmaals, dat had niet gemogen en de speler is er op aangesproken.
Vind t nog steeds hypocriet dat je eerst zelf met kata's aanvalt (meerdere aanvallen) en dan gaat klagen over 1 aanval met kata's.

Ik praat t niet goed, maar het feit dat je zelf nog steeds vindt dat kata's op AH mogen zegt genoeg.
 
Reactiescore
8
Nogmaals, dat had niet gemogen en de speler is er op aangesproken.
Vind t nog steeds hypocriet dat je eerst zelf met kata's aanvalt (meerdere aanvallen) en dan gaat klagen over 1 aanval met kata's.

Ik praat t niet goed, maar het feit dat je zelf nog steeds vindt dat kata's op AH mogen zegt genoeg.
1x totaal, stop met het aandikken op het AF,.
 
Reactiescore
10
Ik vind een fake van 237 katas's mét kata-item + gericht op boerderij veel zwaarder wegen dan 10 kata's op AH. Tevens op een dorp dat ik vlak erna zelf hebt veroverd.
De hoeveelheid doet er niet toe. En kata je altijd de dorpen kapot die je edelt? :confused2:
Het kwam op mij iig een beetje sneu over dat je iemand gaat catshame terwijl je zelf begonnen bent met uitdagen.
 
Reactiescore
140
En effectiever. Je zou kunnen zeggen dat AH slopen dus sportiever is. Of dom, als je toch kata's gebruikt.
Ik vind het zelf dom op AH. Kan je beter geen kata's gooien.
 
Reactiescore
1.476
Wat vinden we van kata's op hoofdgebouw als iemand zijn muur boost? Kost de tegenstander vrij weinig behalve extra pp en dus een goede counter op lange termijn.
 
Reactiescore
60
Muur/VP is de ongeschreven regel toch?
 
Bovenaan