KATAS op boer BY Moral

Reactiescore
579
Sjezus... wat een smerig stammetje dat Haas... bah! Stel dat je gedodged had... weg boer.
 
Reactiescore
140
hem terug katapulten
 
Reactiescore
60
Ik spreek m er wel ff op aan, zal die hopelijk niet opzettelijk gedaan hebben. Jij moet niets zeggen trouwens over kata's op andere gebouwen dan de muur/VP @Noize Secret Doctrine
 
Reactiescore
60
PS: @Triador vanwaar de haat naar de stam? De rest heeft toch niets misdaan?
 
Reactiescore
579
PS: @Triador vanwaar de haat naar de stam? De rest heeft toch niets misdaan?
Wat een speler doet en wat de stamleiding daarna doet, dat straalt af op de hele stam. Maar normaal weten de spelers op voorhand, dat je geen kata's gooit en/of is ze dat vertelt... dat dit niet gebeurd is, dat is al een blunder op zich en dat reken ik de stam aan.
 
Reactiescore
60
Dank @Zestien- voor deze herinnering. Zoals eerder al gemeld en zoals ik hierboven al zei, vind ik het enigszins hypocriet dat er nu gehuild wordt om een kata aanval, terwijl meneer zelf kata's op mijn AH, toren, smederij, farm en opslag gegooid heeft.
Moral is aangesproken op de kata's en het is inderdaad al veel eerder gemeld dat ook in onze stam een no kata policy geldt.

Dus @Triador ik waardeer jouw uitgesproken mening, maar als je niet het hele verhaal kent probeer dan ook niet te snel te oordelen a.u.b.
 
Reactiescore
8
Dank @Zestien- voor deze herinnering. Zoals eerder al gemeld en zoals ik hierboven al zei, vind ik het enigszins hypocriet dat er nu gehuild wordt om een kata aanval, terwijl meneer zelf kata's op mijn AH, toren, smederij, farm en opslag gegooid heeft.
Moral is aangesproken op de kata's en het is inderdaad al veel eerder gemeld dat ook in onze stam een no kata policy geldt.

Dus @Triador ik waardeer jouw uitgesproken mening, maar als je niet het hele verhaal kent probeer dan ook niet te snel te oordelen a.u.b.
LOL. Ik heb alleen kata's gegooid op AH. AH is heel iets anders dan boer. Met kata item nogwel door Moral

Jullie spelers hebben meer als 200 katas per clear voor dit. Als je wil zeggen dat je ze gebruikt voor de muur ben je gewoon stom bezig, daar zijn rammetjes voor. :p
 
Reactiescore
234
LOL. Ik heb alleen kata's gegooid op AH. AH is heel iets anders dan boer. Met kata item nogwel door Moral

Jullie spelers hebben meer als 200 katas per clear voor dit. Als je wil zeggen dat je ze gebruikt voor de muur ben je gewoon stom bezig, daar zijn rammetjes voor. :p

Kata's hebben een hogere defensieve waarde dan rammen, vandaar dat je in deff dorpen vaak ook kata's maakt (voor bij de fakes)

Als je dorpen nooit de 24k pop bereiken omdat je constant aangevallen wordt (denk aan zeer hoge loop snelheid eenheden, maar juist een trage bouwtijd)

Dan is het maken van 3/4/500 kata's ook leuke deff boost

Groet
 
Reactiescore
490
LOL. Ik heb alleen kata's gegooid op AH. AH is heel iets anders dan boer. Met kata item nogwel door Moral

Jullie spelers hebben meer als 200 katas per clear voor dit. Als je wil zeggen dat je ze gebruikt voor de muur ben je gewoon stom bezig, daar zijn rammetjes voor. :p
kata's op AH is niet anders dan op boer? boontje komt om zijn loontje xoxo
 
Reactiescore
140
Kan iemand mij uitleggen wat verschil is tussen kata's op AH en kata's op boer? :kekwait:
 
Reactiescore
60
Kata's op muur en VP, that's it. Dat zijn de ongeschreven regels van de NL TW werelden, of zie ik dat verkeerd?
 
Reactiescore
470
LOL. Ik heb alleen kata's gegooid op AH. AH is heel iets anders dan boer. Met kata item nogwel door Moral

Jullie spelers hebben meer als 200 katas per clear voor dit. Als je wil zeggen dat je ze gebruikt voor de muur ben je gewoon stom bezig, daar zijn rammetjes voor. :p
Niet zo janken, hypocriet.
 
Reactiescore
60
Geen AH.
 
Reactiescore
10
Met kata's op AH zoek je wel heel nauwdrukkelijk een grens op.
Maar om dan vervolgens een topic te openen omdat je zelf kata's krijgt... :redface:

Alsnog netjes afgehandeld door Haas, zelfs al was het hier te rechtvaardigen toch voor gekozen het lid aan te spreken.
 
Bovenaan