Katapulten bij aanval

DeletedUser

Guest
Ik had iemand aangevallen en was niet meer zeker of ik voor de katapulten wel het juiste doel had gekozen. Toen ik dat wou nakijken merkte ik dat dat niet beschikbaar was. Het lijkt me niet al te moeilijk om die informatie bij de aanval bij te geven, wat een nuttige toevoeging zou zijn vind ik.
mvg simon
 

DeletedUser

Guest
zoiets, want dat vond ik wel irritant (het was het juiste maar daar heb ik 4u in spanning moeten op wachten...:D )
 

DeletedUser

Guest
een kleine aanpassing die toch wel eens handig zou kunnen uitpakken, lijkt mij een goed idee
 

DeletedUser

Guest
goed idee, had ik daarstraks ook nog. Maar ook bij mij was het gelukkig wat ik achteraf ook wilde :p
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook gewoon dingen onthouden. Het klinkt misschien nieuw in je oren, maar je kan er ver mee komen in je leven!
 

DeletedUser

Guest
ideeen afkraken das pas makkelijk!

Ik vind het namelijk een heel goed idee. Simpel, makkelijk te bouwen, en nuttig.
 

DeletedUser

Guest
vind ik ook en zijn gebouwlevel van het gebouw dat je aangevallen hebt moet er ook st

er moet staan hoeveel gebouwlevels je van hem/haar hebt weggedaan.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Het is inderdaad een handig idee, maar zoals Serf zei is het misschien handiger om gewoon te onthouden en je kan ook gewoon wachten totdat je het rapport binnen hebt gekregen.
 

DeletedUser343

Guest
Het is inderdaad een handig idee, maar zoals Serf zei is het misschien handiger om gewoon te onthouden en je kan ook gewoon wachten totdat je het rapport binnen hebt gekregen.

maar stel dat je 5 aanvallen stuurt (bijvoorbeeld om hoofdgebouw, boerderij en verzamelplaats teglijk te mollen) en bij 1tje klik je verkeerd, dan zou het toch handig zijn...

en niet iedereen is zo slim :D
 

DeletedUser

Guest
Daarvoor heb je de snel-opstartende nood-tekstverwerkers genaamd: kladblok en wordpad. En als je het echt makkelijk wilt maken neem je toch een PA want dan heb je een Notebook...
 

DeletedUser343

Guest
het spel is gratis en ik ga er niet voor betalen omdat ik dan een kladblok heb ingebouwd... OMG!!!

en volgens mij is het minder werk om dat script te maken dan om 8466 spelers elke keer dat ze met katapulten aanvallen hun notepad te laten openen en alles opschrijven...
 

DeletedUser

Guest
Nee, als iemand dat script maakt dan duurt dat langer dan als hij het gewoon niet maakt... wel ff blijven nadenken :D
 

DeletedUser343

Guest
als ik had geweten hoe het moest had ik het nu gedaan en hier op het forum gezet zodat iemand het kon toevoegen...

en als je script-writing leert vind je het dus ook leuk dus heb je er ook geen moeite mee om zoiets te maken en veel spelers blij te maken.
 

DeletedUser

Guest
Nou dan moet je iemand benaderen die daar tot bereid is... ik namelijk niet :D
 

DeletedUser

Guest
het idee wordt voorlopig toch al niet afgekeurd, dat is al iets... (goed voor mijn ego:D )
 
Bovenaan